دکور پیشنهادی برای پاسیوی خارجی منزل

دکور پیشنهادی برای پاسیوی خارجی منزل

در فصل پاییز ، در روزهایی که هوا کمی گرم تر و آفتابی و آسمان آبی است موقعیت خوبی برای دور هم نشینی در محوطه ی خارجی منزل است.غذا خوردن ، استراحت کردن ، بازی کردن یا هر فعالیت دیگری که در این محوطه شکل می گیرد ما را ترغیب می کند تا در دکور آن تجدید نظر کنیم. یک فضای کوچک چند اینچی مربعی می تواند بزرگ و طویل به نظر بیاید ، اگر مشکل هزینه هست با همان وسایل موجود ، تغییراتی مختصر اما تاثیر گذار را ایجاد کنید. از ایده هایی که در این مطلب به اشتراک می گذاریم استفاده کنید:

پاسیوی خارجی منزل
پاسیوی خارجی منزل

با اضافه کردن یک پالت تک رنگ به پاسیوی خود جلوه ای جدید بدهید. می توانید مبلمان این فضا را در رنگ های شیک و به سبک معاصر سفید و خاکستری انتخاب کنید. مثل این میز گرد سفید ،‌ سایه بان چتری و صندلی ها.

02

رنگ های گرم پاییزی : اگر می خواهید کمی حس هیجان و سرگرم کننده را به فضای بیرون از منزل خود اضافه کنید به سراغ رنگ های گرم بروید. این تراس با رنگ های پر جنب و جوش مثل نارنجی و بنفش ، جان تازه ای می گیرد. این رنگ ها را می توانید در روبالشی ها و ملافه ها بیاورید ،‌به علاوه طرح های دوست داشتنی راه راه و گل دار هم می توانید به همراه آن اضافه کنید.

پاسیوی خارجی منزل
پاسیوی خارجی منزل

جذابیت های طبیعی: یک اتاق بدون دیوار را تصور کنید ، یک فضای جمعی صمیمی برای تفریح با چیدن مبمان دور میز ، سایه بان چتری و یک پیت آتش ایجاد کنید.

پاسیوی خارجی منزل
پاسیوی خارجی منزل

فضای دنج: رسیدن به یک حریم خصوصی در فضای شهری با بستن آن توسط فنس های بلند چوبی امکان پذیر است. قبل از هر گونه تصمیم گیری برای نحوه ی دکوراسیون این فضا ، اولیت بندی کنید که چگونه می خواهید از این فضا استفاده کنید. به عنوان مثال اگر برای غذاخوری است باید بدانید که گریل و میز غذاخوری قطعه های کلیدی دکور شما هستند.

پاسیوی خارجی منزل
پاسیوی خارجی منزل

فضای استراحت: با چند آیتم یک استراحتگاه شیک و راحت بای خود ایجاد کنید: یک تخت یا مبل راحتی ، گیاهان گلدانی و فانوس های چینی. ایده های خلاقانه می تواند شما را در صرفه جویی هزینه ها کمک کند. یک وسیله ی بی مصرف در داخل منزلتان می تواند به محوطه منتقل شود و مثلا به عنوان میز وسط مورد استفاده قرار بگیرد.

 

منبع: realsimple

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو

 

مطالب پیشنهادی:

سنگ فرش محوطه : تراورتن

10 ایده خلاقانه برای تزئین حیاط با مصرف آگاهانه آب

10 ایده برای دکوراسیون محوطه باز منزل که به آن سبک می دهد