پارچه های رومبلی مدرن : پورشه، مازراتی، تایتانیک و مدل های دیگر برای زیبایی مبلمان منزل شما

پارچه های رومبلی مدرن : پورشه، مازراتی، تایتانیک و مدل های دیگر برای زیبایی مبلمان منزل شما

پارچه های رومبلی مدرن : شاید نام های مذکور برای پارچه کمی نامرسوم به نظر برسند، اما خود آن ها حتی بیش تر از این شما را شگفت زده خواهند کرد! پارچه های رومبلی جدید که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، نمونه های لوکس و زیبای طراحی شده با نام معروف ترین برندهای اتومبیل و غیره هستند که تنوع طرح و رنگ آن ها در کنار مرغوبیت شان، واقعا مثال زدنی است. این پارچه ها که این روزها حسابی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل غوغا به پا کرده اند، آن قدر زیبا و متمایز هستند که حتما عاشق شان خواهید شد. برای آشنایی با معروف ترین مدل های امروزی پارچه رومبلی همراه ما باشید.

پارچه پورشه

پارچه پورشه که این روزها خیلی محبوبیت پیدا کرده است، از تنوع طرح و رنگ فوق العاده ای برخوردار است. بافت این پارچه شبیه مخمل است، با این تفاوت که انتخاب این پارچه باعث می شود رویه ی مبل های شما خواب کم تری داشته باشند و ردی بر روی آن ها باقی نماند. پورشه یک پارچه ی مدرن و ساخت کشور چین است که بیش تر به عنوان رویه ی مبل های مدرن استفاده می شود. این پارچه سطح صافی دارد و پرزهای آن نیز بسیار کوتاه هستند. پارچه ی پورشه را می توانید در مدل های ساده یا طرح دار تهیه کنید. رنگ های آن نیز بسیار متنوع هستند.

پارچه مازراتی از پارچه های رومبلی مدرن

مازراتی یکی دیگر از برندهای ساخت چین می باشد. این پارچه از دیگر نمونه های مدرن به شمار می رود که این روزها استفاده از آن مد شده است. این پارچه ها شباهت زیادی به پارچه های پورشه دارند و دقیقا مثل آن ها خواب کمی دارند، اما سطح آن ها چندان صاف نیست و کمی برجستگی دارند. پارچه های مازراتی بافت ریز و پشت سرهمی دارند و دارای خطوط در هم تنیده و نقطه ای هستند. طرح های موجود در میان انواع پارچه های مازراتی بسیار متنوع است و هر کدام از آن ها نقش و بافت مخصوص به خود را دارند که آن ها را بسیار جذاب و متمایز می سازد. طیف رنگ های این پارچه نیز مثل پورشه متنوع است. این نوع پارچه نیز برای مبلمان و دکوراسیون مدرن مناسب است.

پارچه های رومبلی مدرنپارچه تایتانیک

نام تایتانیک یکی دیگر از نام های جدیدی است که در میان انواع پارچه های مدرن محبوبیت پیدا کرده است. جنس این پارچه از جیر و بسیار نرم و انعطاف پذیر است و تنوع رنگی آن نیز فوق العاده می باشد. تایتانیک از جمله برندهای وارداتی ساخت کشور چین است و قیمت مناسبی دارد. سطح پارچه ی تایتانیک به خاطر نوع بافت آن براق به نظر می رسد که جذابیت زیادی به مبل ها می بخشد. این پارچه نیز دارای نقش های زیبا و متعددی است که می توانید از آن میان آن ها نوع دلخواه خود را انتخاب کنید. پارچه های تایتانیک به عنوان رویه ی مبلمان استیل، کلاسیک، اسپرت و راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه بوگاتی از انواع پارچه های رومبلی مدرن

بوگاتی یکی از مرغوب ترین پارچه های رومبلی مدرن است که ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. این مدل پارچه بیش تر برای رویه ی مبل های راحتی کاربرد دارد. برند بوگاتی یک برند وارداتی است که انواع بسیار متنوعی از پارچه را از کشور ترکیه به ایران وارد می کند. این پارچه ها از بهترین الیاف تولید شده و به همین خاطر دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند. پارچه های بوگاتی رنگ بندی بسیار متنوعی نیز دارند. اکثر این پارچه ها دارای طرح های ساده هستند و نقش های شلوغ در میان آن ها دیده نمی شود. پارچه ی بوگاتی برای مبلمان مدرن انتخاب بسیار بی نظیری است که از لحاظ مرغوبیت رقیب ندارد.

پارچه مکس

مکس نام یکی دیگر از پارچه های ساخت کشور چین است که به مانند پورشه و مازراتی برای ساخت مبلمان مدرن بسیار محبوب می باشد. این پارچه دارای بافت ساده ای است که خواب بسیار کمی دارد. پارچه های مکس در سطح خود دارای نقوش لوزی مانند بسیار ریزی هستند که به آن ها ظاهری زیبا می بخشد. در واقع، ظاهر این پارچه تا حد زیادی به مازراتی شبیه است؛ با این تفاوت که خطوط در هم تنیده در آن به چشم نمی خورد. این پارچه نیز کیفیت مناسبی داشته و رنگ های جذابی را در بر می گیرد. اگر به دنبال رویه ای مناسب برای مبل های مدرن هستید، این پارچه می تواند جزو گزینه های شما باشد.

 

 

 

 

تحریریه پویانو