پارتیشن در دکوراسیون داخلی: راه حل ایده آل برای تعیین محدودیت فضاها

پارتیشن در دکوراسیون داخلی: راه حل ایده آل برای تعیین محدودیت فضاها

پارتیشن و پاراوان  در دکوراسیون داخلی: راه حل ایده آل برای تعیین محدودیت فضاها : آیا می خواهید بدون تجدید نظر در کل طرح آپارتمان ، فضای جدید یا فضای ذخیره سازی جدید ایجاد کنید؟ برای همه این خواسته ها ، پارتیشن ها پاسخی ارائه می دهند. با پویانو همراه باشید تا با هم بر بسیاری از مزایای یک پارتیشن ثابت یا متحرک مروری داشته باشیم .

ما  در بیان تعریف پارتیشن اغلب اشتباه می کنیم و تعریف واحد آن کمی سخت است . در حقیقت ، وقتی صحبت از پارتیشن نصب می شود ، آن را از دیوارهای باربر که در محدوده فضاها نیستند بلکه برای اطمینان از پایداری ساختمان هستند ، متمایز می کنیم. با این حال ، تعریف دقیق پارتیشن تعریف ایجاد جدایی  بصری در فضای یک آپارتمان یا یک خانه است.

نحوه انتخاب پارتیشن برای فضای داخلی

پارتیشن متحرک یا ثابت ، پارتیشن سوراخ دار یا جمع شونده ، پارتیشن چوبی یا شیشه ای ؟ پارتیشن به اشکال مختلف وجود دارد. حتی یک مبلمان مانند صفحه یا پرده نیز می تواند کاملاً نقش پارتیشن را ایفا کند. وجود این پارتیشن ها ، صرف نظر از شکل و جنس آن ، یک هدف کاملاً خاص دارد: توزیع مجدد حجم اتاق ( ایجاد فضای خصوص جدید در فضای موجود ) .

پارتیشن متحرک یا ثابت ، راه حل توزیع مجدد یک فضا است

یک پارتیشن ثابت باعث می شود فضای زندگی در اتاق ها یا راهروها توزیع شود. این روشی است که می توانید فضا را به دلخواه تنظیم کنید و به هر اتاق عملکرد دلخواه خود را بدهید. در هنگامی که تصمیم دارید در جایی از گزینه عایق صوتی استفاده کنید یا مثلاً دو اتاق مانند اتاق خواب مجاور حمام را عایق حرارتی کنید ، می توانید یک پارتیشن ثابت نصب کنید. توجه داشته باشید که برای بهبود راحتی خود می توانید لوله های آب یا مدار الکتریکی را در یک پارتیشن جاسازی کنید. یک پارتیشن متحرک ، در بسیاری از موارد یک پارتیشن کشویی خواهد بود که می تواند چالش های دیگر را برای شما رفع کند. مانند تقسیم یک اتاق به چند فضا و ایجاد یک منطقه اداری در یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن به عنوان مثال. یا یک اتاق رختکن غیر جذاب را از دید عموم استتار کنید. از دیگر موارد استفاده آن ها پنهان کردن پنجره یا پنجره شاهنشین و بزرگ ساختمان است میتوانید با پانل های ژاپنی سعی کنید آرامش و حس مینیمالیسم را ایجاد کنید بدون اینکه از ورود نور به فضا جلوگیری کنید .

پارتیشن شیشه ای یا چوبی: راه حل کاربردی اما مهمتر از همه تزئینی است

وقتی به یک پارتیشن فکر می کنید ، ناگزیر به فضای تاریک و محصور شده دیوارها فکر نکنید. اصالت فراتر از تشویق است و پارتیشن شما همچنین می تواند به شکل سقف شیشه ای ، آجرهای شیشه ای ، قفسه کتاب ، حصار یا باغ عمودی باشد.

واضح است که پارتیشن به شما امکان می دهد از آن لذت ببرید و محدودیت های ایجاد شده در طراحی پلان خانه خود را دور بزنید. سپس به بخشی از دکوراسیون داخلی و تزئینات خانه شما تبدیل می شود و به سبک و شخصیت شما در خانه دوست داشتنیتان تزریق می شود.

10 پارتیشن متحرک برای جدا کردن اتاق های با سبک دلخواه شما

آیا می خواهید فضای جدیدی در یک اتاق ایجاد کنید ، یک اتاق را به راحتی تقسیم بندی و جدا کنید یا فقط می خواهید یک تغییر ایجاد کنید؟ پارتیشن پاسخ درستی در جواب چالش شماست. ایجاد فضای اضافی و خصوصی در محیط با استفاده از پارتیشن ها به راحتی و بدون کار زیاد امکان پذیر است. قابلیت جابجایی یا کشویی بودن آن ها، ظرافت و نصب آسان ، به شما امکان جدا کردن یک اتاق بزرگ ، ایجاد فضایی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر ، برای چیدمان بهتر فضای داخلی را می دهد.

پارتیشن متحرک نیز یک عنصر بسیار کاربردی در یک اتاق است که ما آن را به همان اندازه کاغذ دیواری انتخاب می کنیم و پیشنهاد میدهیم! یک گزینه ایده آل برای ایجاد یک دفتر کار در یک اتاق نشیمن بزرگ ، برای جدا کردن یک اتاق خواب مشترک به دو بخش یا جدا کردن توالت در حمام ، پارتیشن جمع شونده عالی است!

یک پارتیشن کشویی نیمه شفاف چوبی

این پارتیشن برای انطباق با همه نیازها 3 در 1 است. بسته به سیستم اضافه شده به آن ، مانند سیستم کشویی Gravita (99 یورو) ، پارتیشن کشویی ، محوری یا قابل جابجایی می شود. در کاج رادیاتا ، پارتیشن همچنین دارای لعاب پلاستیکی مات است که باعث عبور نور می شود.

پارتیشن متحرک به سبک کارگاه ، لروی مرلین

این پارتیشن به سبک شیشه ای کارگاهی با رنگ مشکی خود ، سبک داخلی به فضای داخلی شما می بخشد. با تشکر از پوشش های سیلندر ، پایان کار عالی است ، ما فضای را از هم جدا می کنیم و در عین حال شکوه و عظمت را حفظ می کنیم.

یک پارتیشن سبک دکوراسیون داخلی صنعتی کوچک ، Castorama

با ضرب پارتیشن های Axioma ، یک دیوار شیشه ای واقعی ایجاد می کنیم ، ایده آل برای جدا کردن اتاق خواب از قسمت حمام.

یک پارتیشن شیشه ای کشویی ، Saint-Gobain

در شیشه مات ، این پارتیشن ظاهری شفاف و ابریشمی دارد که ضمن ایجاد کمی حریم خصوصی ، از تمام روشنایی اتاق شما عبور می کند. ایده آل برای مجموعه والدین.

یک پارتیشن متحرک و بدون سوراخکاری ، IKEA

ما از چند قفسه تهویه شده برای تقسیم فضا بدون جدا کردن خود و افزایش فضای ذخیره سازی استفاده می کنیم. در اینجا نیازی به دیوار نیست ، فقط گل میخ ها را به سقف وصل کنید.

یک پارتیشن متحرک به سبک کانتری ، Leroy Merlin

روحیه کارگاه شاعرانه با این پارتیشن سفید قابل جابجایی که با لعاب شیشه مصنوعی نور را عبور می دهد. با استفاده از جک برطرف شده و هیچ سوراخی در سقف ایجاد نمی کند. با یک پوشش سیلندر ، پایان کامل است.

یک پارتیشن متحرک به سبک ژاپنی ، Castorama

روح ژاپنی با این پارتیشن کاج رادیاتا و لعاب پلاستیکی مات آن. با داشتن سیستم مناسب ، پارتیشن می تواند محوری یا کشویی باشد. هوشمندانه!

یک پارتیشن متحرک در دکوراسیون داخلی  ، Leroy Merlin

طراحی و مدرن بودن ، این پارتیشن متحرک به فضای داخلی مدرن شخصیت می بخشد. حرکت آن توسط جک بدون حفاری است.

دیواری کشویی با روحیه شیک قومی ، Castorama

در کاج رادیاتا که از طبیعت خارج شده است ، این پارتیشن جنبه اصیل به اتاق شما می بخشد. 3 در 1 مدل ، می تواند چرخان یا کشویی باشد.

یک پارتیشن متحرک ، Leroy Merlin

تمیز و مطبوع ، این پارتیشن دارای عملکرد تزئینی به همان اندازه عملکرد جداسازی است. فضای اتاق خواب را مشخص می کند و می توان به دلخواه تزئین کرد. توسط جک ها رفع می شود.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو