همه جا به سبک پاپ آرت رنگارنگ است! مفهوم پاپ آرت در معماری داخلی

همه جا به سبک پاپ آرت رنگارنگ است! مفهوم پاپ آرت در معماری داخلی

همه جا به سبک پاپ آرت رنگارنگ است! مفهوم سبک پاپ آرت در معماری داخلی : هنر پاپ چیست؟ مفهوم هنر پاپ در معماری داخلی به چه معناست؟ پاپ آرت در دکوراسیون چگونه است؟ در اینجا جزئیات هنر پاپ آرت را با پویانو مشناسیم :

مفهوم POP-ART در معماری داخلی

بدون شک ، محتوای “مفهوم” عنصر اصلی معماری داخلی است. این مفهوم که قبل از شروع طراحی تعیین می شود ، در مراحل بعدی کوچکترین جزئیات کار را تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی صحبت از مفهوم معماری داخلی می شود ، انواع مختلفی به ذهن خطور می کند. یکی از آنها مفهوم پاپ آرت است.

با پیشرفت معماری داخلی با گذشت زمان ، اصطلاح هنر پاپ در معماری داخلی ظهور کرد. در واقع ، لارنس آلوای ، یکی از منتقدان آن دوره ، برای اولین بار در مقاله خود در مجله با عنوان “طراحی معماری” از پاپ آرت نام برد.

هنر پاپ اساساً از مضامین پویایی ، انرژی و احساسات در معماری داخلی استفاده می کند. استفاده از هنر پاپ در معماری داخلی امروزه به طور کلی در کافه ها ، رستوران ها و دفاتر کاری دیده می شود.

اگر آن را به عنوان آنچه هنر پاپ است تعریف کنیم ، به عنوان “هنر” شناخته می شود که در آن محصولات محبوب مصرفی با ارزش های “هنری” بارگذاری می شوند.

پاپ آرت از یک ویژگی مشخصه و همچنین از شوخ طبعی در فضای داخلی دفاع می کند. هرکسی که می خواهد این مفهوم را اجرا کند باید از عناصر اصلی طراحی داخلی خود از آیکون های فرهنگ عامه پشتیبانی کند. این می تواند مبلمان باشد ، می تواند یک فرش باشد ، می تواند هر محصول اساسی باشد. با ترکیب رنگ های زنده و رنگ های مناسب می توان یک فضای پاپ آرت باشکوه ایجاد کرد.

سبک پاپ آرت در دکوراسیون داخلی : زندگی در رنگین کمان

نمایشگاه های داخلی با رنگ روشن از پلاستیک ، الیاف مصنوعی ، اشیای کاربردی به شکل جذاب ، لوازم جانبی تکراری ، پوسترها و سوغاتی های ارزان قیمت محبوب مانند قلب های مخمل خواب دار تشکیل شده است.

  1. موارد مشابه در اندازه های مختلف در سطوح مختلف قرار می گیرند.
  2. یک چاپ بزرگ یا عکس را می توان با یک تصویر قابل تشخیص روی شیشه قرار داد: در مرکز فضا قرار داده شده است: پرتره هایی از چهره های مذهبی یا محصولات کارخانه ای (پرتره از چه گوارا یا تبلیغات کوکاکولا در اتاق خواب کاملا با تنظیمات سبک مطابقت دارد).
  3. فرشهایی با آرم شرکتهای معروف یا پوست حیوانات کاملاً مصنوعی ، کاشی دیواری با الگویی تکراری و قابل تشخیص.
  4. مبلمان با رنگ های روشن ، شاید با الگوی جذاب و با سطوح براق یا پلاستیک

نکات برجسته مصنوعی در سبک هنری POP- ART

دیوارها ، سقف و کف از نظر بصری بار بصری را تحمل نمی کنند ، می توان آنها را در یک دکوراسیون واحد طراحی شده توسط هنرمند ترکیب کرد. سبک پاپ آرت در فضای داخلی رنگ های اسیدی را ارائه می دهد که با یکدیگر در تضاد هستند و همزمان با سفید ترکیب می شوند. احساس تناسب فقط با توانایی شما در مدت طولانی ماندن در چنین صحنه های فریادی تعیین می شود.

  1. تقسیم بهینه دیوارها بر اساس رنگ ، نگه داشتن یک کرم دیواری یا بژ و مطابقت با آینه چاپ های غیرمعمول یا سبک ، دو مورد دیگر با رنگ های روشن رنگ آمیزی شده اند ، اما مورد چهارم – در این فناوری تزئینی ساده – شامل یک درب یا پنجره است .
  2. سقف می تواند چند سطح و نامتقارن با نور رنگی و همچنین دارای سطح صفحه براق باشد.
  3. کف خنثی ترین قسمت ترکیب است. اما در اینجا می توانید فرش روشن (یا رنگهای محدود به یک الگوی آشفته) را مشاهده کنید.
  4. مقدار مبلمان کم است. با این حال ، دارای شکل آینده نگرانه ، غیرمعمول ، چمباتمه زدن است و جای تامل ویژه دارد.
  5. جایگاه کمد با دراور و کمد جایگزین می شود.
  6. لوازم جانبی پلاستیکی ، کرومی هستند اما همیشه سرگرم کننده هستند. به عنوان مثال ، در قالب یک شبح زن یا یک قهرمان کمیک.

پارچه های طرح پاپ آرت

ستارگان افسانه ای آن دوره مانند مرلین مونرو ، چارلی چاپلین ، الویس پریسلی و کلارک گیبل اخیراً به چهره های ضروری سبک خارق العاده تزئینات هنر پاپ تبدیل شده اند. با این حال ، سبک دکوراسیون پاپ آرت محدود به چهره ستارگانی نیست که آثار خود را در این جهان گذاشته اند ، بسیاری از افرادی که شما دوست دارید و بسیاری از قهرمانان کتاب های کمیک ، به ویژه سوپرمن ، در پارچه های هنر پاپ زنده می شوند. صندلی ها و صندلی هایی که با این پارچه ها پوشانده شده اند این روزها محبوبیت زیادی دارند ، به طوری که حتی در برنامه های تلویزیونی نیز از صندلی های تزیین شده با چنین پارچه هایی استفاده می شود.

هنر پاپ آرت چیست ؟

پاپ آرت در دهه 1950 به طور مستقل در ایالات متحده و انگلیس ظهور کرد. هنرمندانی که به اکسپرسیونیسم انتزاعی واکنش نشان دادند ، پاپ آرت را که در اوایل دهه 1950 مطرح کردند ، در دهه 1960 به یک روند تبدیل کرد. هنر پاپ آرت که تصاویری از فرهنگ عامه را ارائه می دهد ، باید کاملاً خالی از شخصیت باشد. هدف اصلی هنرمند در این حرکت هنری انعکاس افراد عادی ساکن دنیای امروز و احساسات آنها در آثار او است. هنرمندان پاپ آرت که قصد دارند جلوه بصری را چشمگیر و چشمگیر جلوه دهند ، در برابر درک نخبه از هنر ایستادند و جنبش های خود را بر اساس یک زمینه فکری بنا نکردند.

مشخصات فعلی هنر پاپ

  • هنر پاپ را هنر روزمره می دانند.
  • به عنوان واکنشی به مفهوم اکسپرسیونیسم انتزاعی متولد شد ، و حرکتی است که هدف آن ایجاد پیوندی بین واقعیت اجتماعی و هنر است.
  • هدف هنری را به دور از عمق معنوی دنبال می کند.
  • تولید انبوه و اشیا آماده در آثاری تحت تأثیر هنر پاپ مورد استفاده قرار می گیرد. این اشیا اغلب با استفاده از تکنیک هایی مانند کلاژ و برش و چسباندن کنار هم قرار می گیرند.
  • موضوعاتی مانند زندگی روزمره ، کمیک ، رسانه های جمعی ، چهره های مشهور ، تبلیغات در آثار هنری پاپ مطرح شده است.
  • پاپ آرت نوعی هنر است که از تکنیک هایی مانند اسلحه رنگ ، چاپ ، استنسیل استفاده می کند.
  • این آثار حاوی تصاویر چشمگیر از رنگ های زنده ، جزئیات کامل نقاشی و خطوط پررنگ است.

 

 

تحریریه معماری ودکوراسیون داخلی پویانو / المیرا قرابیگلو