هتل سان جورجیو در میکونوس

هتل سان جورجیو در میکونوس

هتل سان جورجیو در میکونوس : این روزها در منطقه میکونوس ، در ساحل مهمانی می گیریم و شبانه روز می رقصیم. اما در هتل سن جورجیو  فضایی ایجاد شده است که احساس می کنید در خانه هستید و حس آرامش را در اینجا میابید . مکانی شفاف و آرام که دکوراسیون جهان وطنی شما را به فراموش شدن زمان و لرزاندن باد دعوت می کند. بازدید از هتلی آرام و بی انتها.

وقتی ماریو هرترل و توماس هین ، دو تاجر “پادشاه شب” ، در ایبیزا دیدار کردند ، خیلی سریع خواستند یک کلوپ شبانه در میکونوس ، یکی دیگر از جزایر معروف به مهمانی ها ایجاد کنند. باشگاه پارادایس متولد شد و به سرعت توسط دو دوست به 5 تیم برتر دیوانه ترین باشگاه های جهان آورده شد. آنها با موفقیت و موفقیت خود ، هتل همسایه واقع در ساحل را که در حال توسعه بودند ، برای “استقبال از بوهمیان از سراسر جهان” خریداری کردند.

در نتیجه ، صبح ها ، هنگام صرف صبحانه ، در هتل San Giorgio هر دو باشگاهی که برای رقص شبانه با صدای معروف ترین دی جی های کره زمین و همچنین خانواده هایی که به ساحل می روند ، ملاقات می کنیم. از آنجا که آنها می خواستند مشتریانشان احساس کنند در خانه مورد استقبال قرار می گیرند ، هرتل و هاین به مدیر هنری مایکل اسکینگر و سبک آنابل کوتوکو سفارش دادند تا فضایی را که صنایع دستی ساخت یونان ، اسپانیا ، مکزیک یا برزیل را با قطعات مبلمان قدیمی مخلوط می کند ، تصور کنند. در بازار کک آتن یافت می شود.

ساختار هتل اصلی حفظ شده است : اتاق ها در پیچ و خم پله هایی توزیع شده اند که می توانید گم شوید. و اگر جزیره یونان به طور کلی قافیه ای با دیوارهای پاک دارد ، در اینجا آنها با چوب و پارچه های رنگارنگ گرم می شوند. ماریو هرترل و توماس هین می خواستند بر روی لذت های ساده تمرکز کنند: رقصیدن در زیر ستاره ، بیدار شدن در مقابل دریا و رفتن از نرمی تخت خود را به لرزش یک بانوج در تراسی که آفتاب سحر آن را گرم می کند.

هتل ساحلی سان جورجیو بهشتی که برای تابستان با کمال میل تسلیم آن می شویم

در لابی هتل ، یک میز چوبی خام بسیار بزرگ که با نیمکت ها و چهارپایه های نامرتب احاطه شده است ، فضای آن را خوشامد و گرم می کند. در اینجا هرکسی با سرعت خودش زندگی می کند ، اما شما همچنین می توانید یک نوشیدنی یا مکالمه را در این میز هتل به اشتراک بگذارید. مبلمان پرنعمت اندونزیایی و چراغ های آویز زنگوله چوب خیزران ساخته شده توسط یک صنعتگر در برلین.

پذیرایی که حال روحی شما را تعیین می کند: در اینجا زمان به حالت تعلیق درآمده است…

منطقه پذیرایی به لطف کف مرمر طراوت خود را حفظ می کند. این یک فضای زندگی به خودی خود با یک نیمکت سیمانی بزرگ و صندلی های آویز حصیری خریداری شده در کپنهاگ است که از سقف آویزان است. به عنوان درهای کمد ، کرکره هایی در بازار کت و شلوار آتن پیدا می شوند و از آنها استفاده می شود ، و همچنین میزهای قهوه هند و فانوس های آهنی آجرکار. چراغ کف چوبی و رافیا از بلومینگویل تهیه می شود.

پله های بی عیب و نقص که به اتاق خواب منتهی می شوند

شیشه های سفالی مشکی سنتی در امتداد یکی از بسیاری از پله ها که به اتاق خواب منتهی می شود ، صف کشیده اند.

اتاقهایی که گویی در سنگ تراشیده شده اند

هر اتاق مانند یک خانه کوچک با احترام به معماری سنتی سیکلادی که در آن به خانه ها “مربع قند” گفته می شود ، طراحی شده است.

دیدن منظره از روی صندلی تابی روی تراس ، منظره دریای اژه

هر تراس دارای سقف عصا و یک بانوج بزرگ ساخته شده در برزیل برای استراحت تنبلانه در هر زمان است. بالشتک های کف و حصیر چمن بافته شده در کشور اسپانیا ساخته شده است.

دسترسی خصوصی از هتل به ساحل

دسترسی به “Plage Paradis” از طریق یک دروازه چوبی انجام می شود.

یک بار نوشیدنی گرم و سرزنده در کنار استخر هتل

میله استخر با دیواره سفید با میزهای چوبی ساخته شده توسط نجارهای یونانی در طول پروژه نوسازی و مخلوط با صندلی های تطبیق نیافته مبله شده است. تعلیق های حصیری حاشیه ای Rock The Kasbah نت های عجیب و غریب و همچنین بالشتک های پنبه ایکات ساخته شده در ازبکستان Rock The Kasbah را به ارمغان می آورد.

یک تراس بی عیب و نقص دیگر که در نور پرورش می یابد

تراس سفید بر سادگی میز و چهارپایه چوبی خام اندونزی تأکید دارد. سفالها قدیمی است و پیدا شده است.

در کنار این  سنگ های گهواره ای  حاصل مواد مذاب گذشته مذاب ، از معماری و منظره دریای اژه لذت می بریم

در هتل سن جورجیو ، هر کجا که باشید ، هرگز به طور کامل آبی دریا را از دست نمی دهید.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو