5 نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

5 نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

5 نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

شرکت معماری شما چقدر اجتماعی است؟ این 5 نکته به شما کمک خواهد کرد در سال جدید استراتژی های رسانه های اجتماعی و بازگشت سرمایه ی خود را نوسازی کنید.

shutterstock_320747057__Converted_.eps
شرکت معماری شما چقدر اجتماعی است؟ با توجه به نظر سنجی فن آوری و نوآوری دیسنتلیجنس، 88 درصد از شرکت ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. با این حال، 44 درصد معتقدند که رسانه های اجتماعی به طور اثبات شده موثر نیستند. مشکل چیست؟ آنها هیچ استراتژی ای ندارند! این 5 نکته به شما کمک خواهد کرد در سال جدید استراتژی های رسانه های اجتماعی و بازگشت سرمایه ی خود را نوسازی کنید.

خارج از چارچوب بیاندیشید

مطمئنا، فیس بوک و توییتر پیشنهادات زیادی برای ارائه دارند، اما چه چیزی بهتر از یک سایت شبکه اجتماعی متشکل از هدف جمعیت آماری مدنظر شما می تواند باشد؟ درباره Houzz صحبت می کنیم. Houzz یک جامعه آنلاین در زمینه معماری، بهبود فضای مسکونی، و طراحی داخلی است. به عنوان یک شرکت معماری، دنیایی از فرصت ها در Houzz برای شما وجود دارد. اگر شما قبلاً در آن عضو نشدید، بشتابید و برای شرکتتان یک حساب کاربری بسازید.houzz-home-page
۲. ایجاد یک تقویم تحریریه

نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری
نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

قبل از شروع استراتژی رسانه های اجتماعی خود، داشتن تقویم تحریریه یک باید مطلق است. توسعه و ساخت یک تقویم تحریریه به شما این امکان را می دهد که کارهای هفتگی و ماهیانه خود را برنامه ریزی کنید و از گیج شدن درباره ی موضوعی که می خواهید بنویسید اجتناب کنید. به این ترتیب شما می توانید بوسیله ی پیشرو بودن در بازی رسانه های اجتماعی در وقت و پول صرفه جویی کنید.

تقویم تحریریه
تقویم تحریریه

۳. از نرم افزارهای بصری به شیوه ای نو استفاده کنید

نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری
نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

نرم افزارهای بصری، مانند پینترست و اینستاگرام، شیوه های جدیدی برای تعامل با چشم انداز و ویترین کسب و کار شما ارائه می دهند . زمان خود را حداقل روی یکی از سایت های شبکه اجتماعی تصویری سرمایه گذاری کنید. هر چیزی از تصاویر پشت صحنه و نقشه ها تا محصول نهایی را به اشتراک بگذارید. شما می توانید مسابقاتی مانند “شناسایی یک بنا” و یا “انتخاب عنوان عکس” را در ازای یک جایزه ی ویژه راه اندازی کنید.

2

۴- استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی

برای دستیابی به مخاطبان بیشتر، در سال 2016 مقداری از هزینه های تبلیغاتی خود را به تبلیغات در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید. تبلیغات پولی در فیسبوک، توییتر و لینکدین، همه می توانند دسترسی به مطالب شما، تبادل نظر و در نتیجه بازگشت سرمایه گذاری شما را به طور قابل توجهی افزایش دهند. فیسبوک به شما گزینه های بسیار دقیقی برای تبلیغات هدفمند ارائه می دهد که با شما امکان دستیابی به جامعه آماری هدف مدنظرتان را میدهد. شما می توانید مخاطبان خود را با توجه به مشاغل جدید در منطقه خود یا زوج هایی که به تازگی نامزد کرده اند هدف گیری کنید به این امید که ممکنه به دنبال ساخت و ساز باشند!

COMPETITORS-860-150dpi
نکته قدرتمند رسانه های اجتماعی برای شرکتهای معماری

۵. رقبای خود را زیرنظر داشته باشید

مهم نیست در کدام کانال ها عضو هستید یا چند وقت یکبار پست میگذارید، در هر حال زیرنظر داشتن رقبا بسیار مهم است.  توجه به کانال هایی که رقبای شما از آنها استفاده می کنند و چیزهایی که به اشتراک میگذارند به بهبود استراتژی شما کمک میکنند. از اشتباهاتشان درس بگیرید و موفقیت هایشان را بازآفرینی کنید تا پیشرو باقی بمانید.

تحریریه پویانو | پردیس ترکمان زاده

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

۱۰وبسایت برتر دکوراسیون و طراحی داخلی

۹ گجت کاربردی برای معماران

معماری ؛ به عنوان یک معمار با قانون ۲۰-۸۰ هوشمندانه تر کار کنید!

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید