نکات طراحی داخلی برای دکور خانه با کاغذ دیواری

دکور خانه با کاغذ دیواری

نکات طراحی داخلی برای دکور خانه با کاغذ دیواری

نکات طراحی داخلی برای دکور خانه با کاغذ دیواری : متریال های تزئینی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک تغییر ساده با تأثیر زیاد در خانه خود استفاده کنید. ما قبلاً متداول ترین متریال مورد استفاده طراحان برای به روز رسانی فضا را به اشتراک گذاشته ایم: همانند رنگ.

امروز ، بیایید در مورد تزئین با کاغذ دیواری صحبت کنیم! کاغذ دیواری یکی دیگر از مواد تزئینی شگفت انگیز است که می توانید برای ارتقاء فوری به فضای داخلی خود اعمال کنید.

دکور خانه با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قرن ها است که وجود دارد ، اما فناوری جدید این مواد تزئینی کلاسیک را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. بین انواع مختلف الگوها ، بافتها و محتوای خاص خود ، امروزه هزاران گزینه دارید.

بنابراین از کجا باید شروع کنید و چرا در وهله اول کاغذ دیواری را انتخاب کنید؟ این پست وبلاگ ویژگی های اصلی را که باید قبل از تزئین با کاغذ دیواری بدانید ، پوشش می دهد.

کاغذ دیواری ، امروزه به عنوان دیوارپوش نیز شناخته می شود (زیرا همه آنها اکنون از کاغذ ساخته نشده اند) ، روشی مقرون به صرفه برای تغییر فضای داخلی شما است.

دکور خانه با کاغذ دیواری

چرا بهتر است در دکور خانه با کاغذ دیواری را انتخاب کنید؟ 

تزئین با کاغذ دیواری راهی برای تغییر فضای داخلی شما بدون تعهد زیاد است. تصور کنید که می خواهید هر چند سال یکبار فضای خود را تغییر دهید. با کاغذ دیواری ، ممکن و مقرون به صرفه تر از این است که با تخریب دیوارها یا تغییر نجاری داخلی ، فضا را به طور کامل اختراع کنید.

همه دیوارپوش ها به عمق می افزایند و بسته به طرح ، می توانند حرکت و گرما را به فضا اضافه کنند. هزاران الگو ، رنگ و بافت برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

محتوای دیوارپوش امروزه بسیار مقاوم تر است. تولیدکنندگان از دیوارپوش های شکننده طبیعی با وینیل تقلید می کنند ، که ظاهر خیره کننده و تقریباً مشابه کاغذ دیواری های طبیعی اصلی دارد!

دکور خانه با کاغذ دیواری

بودجه و دکور خانه با کاغذ دیواری

درست است که دیوارپوش گرانتر از رنگ آمیزی فضا برای طراوت بخشیدن به آن است. و ما اشاره کردیم ، رنگ راهی عالی برای تزئین اتاق است ، اگرچه کاغذ دیواری فضای شما را یک قدم جلوتر می برد و احساس لوکس تری می کند. گرچه باید هزینه آن را در نظر بگیرید. نه تنها باید کاغذ بخرید ، بلکه هزینه نصب آن را نیز محاسبه کنید.

ما همیشه توصیه می کنیم برای نصب دیوارپوش از یک متخصص آموزش دیده استفاده کنید. در غیر این صورت ، می توانید کاغذ را خراب کنید. همچنین ، کار با یک طراح داخلی نه تنها به اطمینان از تناسب کاغذ دیواری با بودجه کلی شما کمک می کند ، بلکه به بررسی ابعاد و مقدار خرید نیز کمک می کند.

اگر شما DIY را انتخاب می کنید ، برخی نکات طراحی داخلی را که هنگام اندازه گیری باید در نظر بگیرید ، بخوانید.

کاغذدیواری بهتر است در کجا در دکوراسیون داخلی استفاده شود؟

اگر می بینید که بودجه شما به شما اجازه نمی دهد دیوارپوش را در کل خانه خود نصب کنید ، نگران نباشید. طراحان ما در پویانو واقعاً عاشق استفاده از دیوارپوش روی یک دیوار (استراتژیک) در یک اتاق هستند. آنها این کار را برای ایجاد دیوارهای برجسته یا نقاط کانونی در یک فضا انجام می دهند.

نحوه اندازه گیری برای دکور خانه با کاغذ دیواری

اکنون که می دانید کجا را با کاغذ دیواری تزئین می کنید ، مقدار مواد مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

بهترین راه برای اندازه گیری مقدار مورد نیاز برای خرید ، محاسبه مترهای خطی در فضای خود است. آن را با ارتفاع سقف خود ترکیب کنید و مقدار نهایی را بدست آورید.

نکته جالب این است که مقدار آن به نوع کاغذ دیواری که خریداری می کنید بستگی دارد. برخی از کاغذ دیواری ها را می توانید بعد از قرار دادن نوار اول برش دهید و سپس دومین قسمت را درست در کنار اولین نوار قرار دهید. اما برخی الگوهای تکراری دارند که باید به آنها احترام بگذارید. در این مورد ، شما باید مقدار بیشتری خریداری کنید و زباله بیشتری وجود خواهد داشت.

نکات مهم خرید کاغذ دیواری

هنگام خرید دیوارپوش از یک فروشگاه ، مطمئن شوید که ابعاد دیوار خود را با ارتفاع سقف آورده اید ، و آنها به شما در محاسبه مقدار دقیق کمک می کنند.

اگر در حال خرید آنلاین هستید ، مشخصات کاغذ دیواری را با دقت بخوانید. آنها به شما می گویند که چگونه باید مواد را نصب کنید. در ترکیب با ابعاد دیوار ، می توانید تعیین کنید که چقدر باید خرید کنید.

مدل های مبلمان مناسب اتاق نشیمن

دیوارپوش های وینیلی

با توجه به فناوری های جدید ، وینیل ها در حال حاضر تقلیدی کامل از مواد طبیعی هستند. به عنوان مثال ، پارچه چمن ، که یک ماده معقول است که برای مناطق پر تردد توصیه نمی شود ، در وینیل یافت می شود و به نظر می رسد خیره کننده است!

 

به ما اعتماد کنید ، از این نگران نباشید که این محصولات شبیه پلاستیک هستند زیرا نمی تواند از حقیقت دورتر باشد.

 

تیم ما درپویانو  عاشق استفاده از وینیل در حمام و سایر مناطق مرطوب در خانه است. این یک راه عالی برای ایجاد یک فضای دنج بدون خطر خراب شدن کاغذ دیواری به دلیل آسیب آب است.

طرح کاغذ دیواری های برتر طراحان داخلی بیشتر استفاده کنید

طرح چوب

شما آنچه را که امروز در بازار موجود است باور نمی کنید. تولیدکنندگان کاغذ دیواری در حال توسعه برخی از تقلیدهای چوبی خیره کننده هستند و ما دوست داریم آنها را روی دیوارهای برجسته قرار دهیم تا عاملی عالی ایجاد شود.

دکور خانه با کاغذ دیواری

طرح نساجی و پارچه

اینها معمولاً دیوارپوش هایی با بافت هستند که عمق زیادی به فضای داخلی می بخشد. طراحان ما از آنها برای گرم کردن فضاها بسیار استفاده می کنند.

دکور خانه با کاغذ دیواری

طرح های سه بعدی

قطعاً ، در بالای لیست پرکاربردترین کاغذ دیواری ها در ، این کاغذدیواری ها معمولاً بسیار ابعادی هستند و به هر فضایی احساس لوکس می بخشند. بافت ها دارای تنوع زیادی هستند و همانطور که در بالا ذکر شد ، دیگر محدود به مناطق کم تردد نیستید.

دکور خانه با کاغذ دیواری

الگوهای جسورانه

کاغذ دیواری هایی با الگوهای سرگرم کننده راهی عالی برای افزودن جنبش و عاملی عالی به فضای داخلی شما هستند.

دکور خانه با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری براق

هیچ چیز بهتر از لمس درخشندگی برای روشن کردن فضا ، ایجاد حس لوکس و شیک در آن نیست!

نکات قابل توجه در نصب کاغذ دیواری

باید بگوییم که کاغذ دیواری احتمالاً مواد مورد علاقه ما است. دکور با آن می تواند مشکل باشد و اگر مواد توسط یک متخصص نصب نشده باشد ، نصب نهایی ممکن است انتظارات شما را برآورده نکند. داشتن یک نصب کننده کاغذ دیواری حرفه ای برای زیبا جلوه دادن آن ضروری است!

نکته دیگری که طراح داخلی ما نشان داد درباره درزها است. بله ، در اینترنت گزینه های زیادی برای کاغذ دیواری مشاهده خواهید کرد که درزها را نشان نمی دهد … این نادرست است! شما همیشه درزها را می بینید! اما این همان چیزی است که آن را زیبا می کند. طراح ما پیشنهاد می کند “درزها را در آغوش بگیرید” و با آنها بازی کنید تا آنها بخشی از طراحی شوند.

دکور خانه با کاغذ دیواری

دکور خانه با کاغذ دیواری

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو