نمونه های سبک های دکوراسیون منزل با تمام جزئیات

نمونه های سبک های دکوراسیون منزل با تمام جزئیات

نمونه های سبک های دکوراسیون منزل با تمام جزئیات : سبک های دکوراسیون منزل جایگاه مهمی در ایجاد فضایی متفاوت به خانه شما دارد. زیباسازی خانه، متفاوت کردن آن، همراه با ترجیحات شما، نتایج خوبی به همراه دارد. هر خانه به شما این امکان را می دهد که فضای نشیمن زیبایی با مدل های مختلف دکوراسیون داشته باشید. البته دکوراسیون منزل با توجه به سلیقه فرد همچنان زندگی شاد و شیکی را به دنبال دارد. با مدل های دکوراسیون منزل می توانید خانه خود را به سبک های مختلف طراحی کنید و تصاویری زیبا و شیک به دست آورید. مردم شروع به شکل دادن به فضاها و مکان هایی که در آن زندگی می کنند را بر اساس سلیقه شخصی، ساختار فرهنگی و دیدگاه خود شکل داده اند. اهمیت دکوراسیون منزل روز به روز به سرعت در حال افزایش است. دکوراسیون به معنای زیور آلات، تزئینات و محصولات مشابه است که مستقیماً از فروشگاه های مبلمان خریداری می شود، اما این به تنهایی یک رویکرد اشتباه است. دکوراسیون یعنی ایجاد فضای نشیمن راحت و آرام متناسب با سلیقه شخصی خود با استفاده از رنگ و لوازم جانبی در کنار هم.

 

در مورد ویژگی های مهمی که در انتخاب مدل دکوراسیون منزل موثر است می توان به صورت زیر صحبت کرد.

سلیقه شخصی فرد

ساختار فرهنگی

نقطه نظر

ساختار معماری خانه

بسته به این عوامل باعث ظهور سبک های مختلف شیک می شود که چشم نواز هستند.

دکوراسیون منزل به سبک مینیمالیستی    

مینیمالیسم گرایشی است که بر سادگی در بسیاری از زمینه های زندگی از معماری، موسیقی گرفته تا هنر و دکوراسیون منزل تاکید دارد. اگرچه مینیمالیسم اساساً بر سادگی تأکید دارد، اما اگر آن را فقط با این تعریف کنیم اشتباه است. البته ما می‌توانیم با دکوراسیون منزل به ظاهری ساده، بی‌تکلف، لوکس، مدرن یا ظریف‌تر دست پیدا کنیم.

سبک هایی که در دکوراسیون به کار می روند ممکن است بسته به سلیقه، سبک و دیدگاه شما متفاوت باشد. با یک دیدگاه مینیمالیستی، می توانید یک خط تزئینی را به تصویر بکشید که سادگی را در اولویت قرار می دهد. در حین ایجاد یک محیط مینیمالیستی، انتخاب رنگ از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. می توانید از رنگ خاکستری در کنار تناژهای گرم و رنگ های مکمل استفاده کنید. اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل کلاسیک مینیمالیستی داشته باشید، باید رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی بیشتری را ترجیح دهید. اگر می‌خواهید کمی رنگ اضافه کنید و ناحیه‌ای را به دست آورید که چشم راحت‌تر به آن عادت کند، می‌توانید رنگ‌های آنتراسیت و طلایی را به خاکستری‌های گرم با رنگ‌های زرد اضافه کنید. به این ترتیب می توانید با رنگ ها و اکسسوری های مورد نظر خود فضایی مینیمال به خانه خود ببخشید.

دکوراسیون منزل به سبک صنعتی

طراحی خانه های صنعتی برای اولین بار در اواخر دهه شصت در نیویورک شروع به ظهور کرد. این طراحی خانه ایده جدیدی برای افرادی بود که می خواهند خانه را به سبک های مختلف تزئین کنند. سقف های بلند، لوله های فلزی، دیوارهای بدون رنگ، آجر به عنوان عناصر ضروری طراحی صنعتی برجسته می شوند.

از آن روز انبارها و کارخانه‌های قدیمی، فضاهای متروکه‌ای که مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، شروع به تبدیل شدن به خانه‌هایی با تزئینات کردند. مهمترین مسئله در طراحی صنعتی ایجاد دکوراسیونی متناسب با روح و سلیقه مکانی است که قرار است طراحی شود. در دکوراسیون منزل صنعتی، هیچ چیز را نباید پنهان و آشکار نشان داد. تیرها، لوله ها، آجرها، همه چیز باید در دید باشد. اگر تصمیم دارید این سبک را در خانه خود اعمال کنید، باید سعی کنید چنین ویژگی های ساختمانی را پنهان نکنید. فلز، چوب، چوب و بتن به شدت در دکوراسیون صنعتی استفاده می شود. لوازم ساخته شده از این مواد از عوامل تعیین کننده دکوراسیون هستند. رنگ های غالب در طراحی صنعتی سایه های خاکستری، مشکی و قهوه ای هستند.

دکوراسیون منزل به سبک مدرن

با روح زمان که از گذشته تا به امروز تغییر کرده است، دکوراسیون خانه به عامل مهمی تبدیل شده است که تقریباً همه به آن اهمیت می دهند. دکوراسیون منزل مدرن یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون منزل امروزی است. اینها مضمون سادگی دارند. تا جایی که ممکن است از خطوط مستقیم استفاده کنید تا دکوراسیون خانه مدرن را به کار ببرید که راحتی و سادگی را در خانه به کار گیرد.

اقلام، لوازم جانبی و مبلمانی را ترجیح دهید که جزئیات زیادی ندارند. تمام جزئیات در کانون سادگی قرار گرفته اند و بر اساس آن شکل می گیرند. بر این اساس، جزئیات و افراط های اغراق آمیز، قاطعانه رعایت نمی شود، اما سعی می شود سادگی در پیش زمینه باقی بماند. البته ساده بودن به این معنا نیست که دکوراسیون و اکسسوری های مدرن در آن گنجانده نخواهد شد. یک چیدمان موفق، ظرافت را از سادگی بیرون می آورد. مبلمان، لوازم جانبی، نورپردازی و انتخاب رنگ با طرح های ساده و راحت برای دکوراسیون های مدرن مناسب است. سبک دکوراسیون تا حد زیادی با انتخاب رنگ تعیین می شود. در دکوراسیون مدرن، رنگ های سفید، کروم، خاکستری و مشکی رنگ های ایده آل برای خانه شما خواهند بود.

دکوراسیون خانه به سبک اسکاندیناوی

وقتی اکثر مردم به دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی فکر می کنند، دیوارهای سفید، گیاهان با برگ های بزرگ، کفپوش های چوبی و مبلمان به ذهنشان خطور می کند، اما البته، چیزهای بسیار بیشتر از این وجود دارد.

روندی که طراحی اسکاندیناوی را به یکی از سبک های دکوراسیون پیشرو در جهان در اوایل قرن بیست و یکم تبدیل کرد، در واقع از اواخر قرن نوزدهم شروع شد. مردم اسکاندیناوی که با تفاوت های خود در درک طراحی خود برجسته می شوند. با تزئینات ساده، خنثی، بی تکلف و چشمگیر مینیمال خانه، این سبک دکوراسیون منزل است که بیشترین توجه را برای دوستداران سادگی به خود جلب می کند.

مبلمان ساخته شده از چوب بیشتر در دکوراسیون خانه اسکاندیناوی استفاده می شود. اثاثیه ای که به غیر از چوب استفاده می شود بیشتر سفید است. وقتی در نظر گرفته شود، این مبلمان با خطوط مستقیم و تغییرات ظریف در عین سادگی، به راحتی قابل توجه خواهند بود. از آنجایی که یک سبک شمالی است، ما در مورد ظاهر بسیار ساده صحبت می کنیم. به همین دلیل پرینت هایی که چشم را خسته نکنند ترجیح داده می شوند. علاوه بر سادگی طراحی دکوراسیون منزل اسکاندیناویایی، کاربردهای سقف بلند باید در رأس طبیعی بودن باشد. به طور کلی، رنگ‌های خاکستری، پودری، سفید و قرمز رنگ‌هایی هستند که می‌توانید هنگام دکوراسیون خانه اسکاندیناوی انتخاب کنید.

دکوراسیون خانه به سبک وینتیج قدیمی

دکوراسیون خانه قدیمی حاصل استفاده از مبلمان یا اکسسوری هایی است که بین سال های 1920 تا 1950 مورد استفاده قرار می گرفت و نشان دهنده مد آن دوره است، با ترکیب آنها با مفهوم خانه شما. این نشان دهنده سبک افرادی است که قدیمی را دوست دارند و می خواهند آن را زنده نگه دارند.

این یک سبک دکوراسیون منزل است که با ترکیب اقلام قدیمی با ایده های امروزی با طراحی وینتج که در سال های اخیر ظاهر شده است، پدیدار شده است. عموماً در این دکوراسیون از وسایل قدیمی استفاده می شود و رنگ های کم رنگ تری ترجیح داده می شود. برای افرادی که مشتاق قدیمی ها هستند و کسانی که می خواهند فضایی رترو در خانه خود ایجاد کنند، ترجیح داده می شود.

امروزه با آغاز مرجح شدن، زیبایی های متفاوتی پدیدار شده اند. نمونه های دکوراسیون وینتیج که در سال های اخیر با خطوط متفاوت خود توجه علاقه مندان به دکوراسیون را به خود جلب کرده است، از قطعاتی تشکیل شده است که راحتی و سادگی در آنها خودنمایی می کند. دکوراسیون خانه رنگارنگ و صمیمانه با رنگ هایی که به جای خودنمایی به افراد آرامش می دهد اجتناب ناپذیر است.

در این مطلب اطلاعات و نمونه هایی در مورد دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار داده ایم. برای کسب اطلاعات دقیق، می توانید 24 ساعته از آدرس های تماس ما با ما تماس بگیرید. به عنوان تیم معماری پویانو ، ما همچنان هر روز با ایده های مختلف با شما ملاقات می کنیم. می توانید ما را دنبال کنید و سوالات و نظرات خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

 

سبک های دکوراسیون

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو