نمونه معماری داخلی رستوران هایی با طراحی فوق العاده

نمونه معماری داخلی رستوران هایی با طراحی فوق العاده

نمونه معماری داخلی رستوران هایی با طراحی فوق العاده

نمونه معماری داخلی رستوران هایی با طراحی فوق العاده : وقتی رستوران ها به اندازه محتوای بشقاب هایشان از سبک آنها مراقبت می کنند ، بدون تردید به آنها چهار ستاره برای جسارت و شکوه تعلق می گیرد. اثبات در تصاویر ، از پاریس تا دوحه از طریق شانگهای.

رستوران Monsieur Bleu – پاریس

سنگ مرمر ، مخمل ، سقف های بلند ، میزهای لاک دار: از زمان افتتاح آن در سال 2013 در بال غربی کاخ توکیو ، Monsieur Bleu ، رستوران بسیار شیک معماری و طراحی شده توسط طراح داخلی جوزف دیراند ، یکی از زیباترین آدرس های پاریسی باقی مانده است.

نمونه معماری داخلی رستوران هایی با طراحی فوق العاده

رستوران بوداکان نیویورک

همه چیز در این بوداکان جدید که در گوشه خیابان نهم باز شده ، بسیار بزرگ به نظر می رسد: اتاق ناهار خوری به بزرگی سالن ایستگاه ، لوسترهای عظیم ، میز ضیافت با سی صندلی ، پیچ و خم اتاقها … احساس دعوت از خانه یک میلیاردر چینی ، مبله ، در این مورد ، توسط تزئین کنندگان فرانسوی Christian Liaigre و Gilles & Boissier.

رستوران Le BO – Saint –Denis

موسیقی متن موسیقی که در قلب Cité du cinéma واقع در سنت دنی ، عزیز لوک بسون نصب شده است ، به دلیل نامتناسب بودن موسیقی مجموعه ای است که در آن صحنه سازی ریچارد لتر مورل بافت صنعتی سایت را نرم می کند. بدون قربانی کردن لزوماً خودنمایی این غذاخوری هنر هفتم. اتاق 80 نفره و تراس 40 نفره مانند مجموعه ها ساخته شده است و امکان نوشتن همه سناریوهای ممکن را در اطراف منویی که به صورت بداهه نوازی روزانه اجرا می شود ، می دهد.

رستوران Lazare – پاریس

اقشار چوب ماهون با ماشینکاری و مونتاژ برای ایجاد یک سیم پیچ غول پیکر روی روی شده اند: برای رستورانی که اریک فرچون در حیاط ایستگاه سنت لازار افتتاح کرد ، طراح داخلی کارین لوکوویچ می خواست یک میله مرکزی داشته باشد ، قطعه ای مجسمه ای که در اطراف آن فضا به صورت روان بیان شده است. به آشپزخانه به اتاقی باز می شود که دارای قفسه های بلند و پر از ظروف سفید و ظروف مسی است که طعم گرم چوب و چرم را تکرار می کند.

رستوران ایدام دوحه

در سبک کافه موزه ، رستوران MIA (موزه هنرهای اسلامی) که توسط آلن دوکاس ایجاد شده است ، نوار را بسیار بالا قرار می دهد. از فرش گرفته تا نورپردازی ، فیلیپ استارک ، مدیر پروژه چیدمان مکان – که در اوایل سال 2013 افتتاح شد – سیاه و سفید را برای ایجاد یک دکور تئاتر با ترکیب ارجاعات خاورمیانه و طراحی معاصر انتخاب کرد: “من کمی شبیه یک کارگردان فیلم ، من احساسات را آماده می کنم ، مهمانان بازیگران هستند “، طراح توضیح می دهد.

نمونه معماری داخلی رستوران : رستوران Le Bayerischer Hof – مونیخ

این هتل به پایتخت باواریا و ریتز به پاریس است … افسانه. پاتریک جوین و سانجیت مانکو که برای بازدید مجدد از رستوران و سالن پانوراما دعوت شده اند ، محل را به طور کامل طراحی کرده اند. این دو با الهام از مونیخ احاطه شده توسط جنگل ، یک چشم انداز طبیعی خیالی را بازآفرینی کردند . گویی طبیعت جای خود را در قلب قصر تسخیر کرده و افق معدنی ، ساخته شده از سنگ و برف را تصور کرده است ، که نقاشی ای را ایجاد می کند که گویی در سنگ کنده شده است.

Le restautant Le miX ، لاس وگاس

با رسیدن به طبقه 64 “هتل در خلیج ماندالای” ، در بلوار لاس وگاس جنوبی ، شهر در پای شما قرار دارد. پاتریک جوین تزئینات پلان (پنجره خلیج و حباب های شیشه ای مورانو) این نگین امپراتوری دوکاس در نزدیکی بیابان را امضا می کند.

نمونه معماری داخلی رستوران : رستوران ترامشد لندن

سرآشپز مارک هیکس در نیروگاه سابقی در شوریدیچ سروصدا کرد و خودش یک محیط خیره کننده ایجاد کرد. یک سقف بسیار نامتناسب ، 150 تنظیمات در یک فضای کاملاً باز و در وسط ، در یک قفس شیشه ای ، یک گاو و خروس در دام فرمالین توسط دامین هرست که محتوای بشقاب را اعلام می کند: گوشت ، گوشت و گوشت بیشتر.

رستوران Plum & Spilled Milk – لندن

این رستوران هتل که اخیراً با “طراحی داخلی سال” طراحی شده است ، توسط استودیوی Archer Humphryes طراحی شده و کاملاً با مبلمان Fratelli Boffi تزئین شده است ، ترکیبی از چوب و 120 لامپ لامپ برای فضایی دنج که یادآور ماشین های غذاخوری اسکاتلندی است. نام رستوران اشاره می کند. سوار شدن فوری برای منوی 100٪ انگلیسی که توسط سرآشپز مارک سرژانت تهیه شده است.

نمونه معماری داخلی رستوران : رستوران Eclectic – پاریس

در رأس مرکز خرید Beaugrenelle ، این رستوران اولین دستاورد طراح فرانسوی-انگلیسی تام دیکسون است که زن و شوهر Amzalak ، صاحبان Ma Cocotte ، به او دست یافتند.

در سنت اوئن ، کارتن بلانش داده اند. دیوارهای بتنی ، لوله های روی سقف ، آشپزخانه زیر شیشه ، معلق طلایی دیدنی و فضاهای صمیمی کوچک مانند لانه زنبوری کندوهای زنبور عسل ، مردم با آنها می آیند . برای صیقل دادن نیمکت های چرمی لذت می برید.

رستوران L’Ultraviolet – شانگهای

میزی که در شانگهای برپا شده است … مشتریان ماوراء بنفش در آخرین لحظه مکانی را که این رستوران در آن مخفی شده است ، محرمانه و نوآورانه کشف می کنند ، جایی که هر شب یک تجربه چند حسی و همهجانبه در آن تنظیم می شود. در اینجا هیچ طراح داخلی جز یک دستگاه تکنولوژیکی پیشرفته وجود ندارد: دیوارهای تصاویر متحرک ، پخش عطرها و موسیقی متن هماهنگ با ظروف سرآشپز فرانسوی پل پیرت.

 

 

نمونه معماری داخلی رستوران

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو