نمونه طرح های سونا که عاشق آنها خواهید شد

نمونه طرح های سونا که عاشق آنها خواهید شد

نمونه طرح های سونا که عاشق آنها خواهید شد : وقتی صحبت از سلامتی و آرامش به میان می آید ، ما هر کاری را برای بدن خود انجام می دهیم. از این رو این واقعیت وجود دارد که طب سوزنی علیرغم ترس همیشه از سوزن هایی که انسان ها دارند بسیار محبوب است. گرما نیز می تواند به همین شکل باشد.

وقتی صحبت از سلامتی و آرامش به میان می آید ، ما هر کاری را برای بدن خود انجام می دهیم. از این رو این واقعیت وجود دارد که طب سوزنی علیرغم ترس همیشه از سوزن هایی که انسان ها دارند بسیار محبوب است. گرما نیز می تواند به همین شکل باشد.

سونا چیست؟

سونا یک اتاق کوچک است که تا دمای بالاتر از 150 درجه فارنهایت گرچه کمتر از 200 درجه فارنهایت گرم می شود. معمولاً همانطور که در حمام می بینید نیمکت هایی وجود دارد که اتاق را برای نشستن افراد در نظر گرفته است.

اغلب گرما نیز با داشتن سنگهای گرم شده که برای ایجاد بخار آب روی آنها می ریزید کنترل می شود. هرچه آب بیشتر باشد ، تا زمانی که سنگ ها داغ بمانند ، بخار بیشتری ایجاد می کنید. دیوارها معمولاً به دلایل ایمنی رنگ آمیزی نمی شوند.

سونا برای چیست؟

اگر نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، سونا اغلب خطرناک نامیده می شود. مهم است که بدن خود را هیدراته نگه دارید حتی اگر تمایل ندارید قبل و بعد از سونا آب بنوشید. هرگز از سونا به مدت طولانی استفاده نکنید.

در عوض ، از سونا در فواصل کوتاه و نه چندان زیاد در روز استفاده کنید. این از کم آبی جلوگیری می کند و در عوض مزایایی را که در زیر لیست می کنیم اضافه می کند. همه ما می دانیم که اینها جنبه های مهم سلامت شما هستند.

موضوع آرامش در طراحی داخلی سونا

لطفاً در صورت ابتلا به آسم یا بیماری زمینه ای دیگر از سونا استفاده نکنید مگر اینکه ابتدا از پزشک خود بخواهید. اما اگر شرایطی ندارید و به کمی آرامش نیاز دارید ، از آنها استفاده کنید.

سونا واقعاً می تواند به کاهش استرس کمک کند زیرا ضربان قلب شما کند شده و گردش خون را بهبود می بخشد. این دلیل اصلی استفاده مردم از سونا در وهله اول است زیرا نه تنها بدن شما بلکه ذهن شما را نیز آرام می کند.

مسکن درد

با آرامش بیشتر و تسکین عضلات ، سونا می تواند شما را در برابر درد کمتر پذیرا باشد. سونا اغلب در کشورهای خاص برای افرادی که مبتلا به آرتریت یا سایر اختلالات مشابه هستند که باعث درد مزمن می شود تجویز می شود.

آنها جایگزین خوبی برای وان های داغ هستند که در واقع می توانند با باکتری پر شوند. سونا کاملاً سالم است! با این حال ، آنها نه به کاهش وزن کمک می کنند و نه سموم بدن را دفع می کنند ، بنابراین به دلایلی از آنها استفاده نکنید.

طرح های شگفت انگیز سونا

اگر به دنبال تعدادی از جالبترین سوناهایی هستید که تا به حال دیده اید ، به مکان مناسب آمده اید. این طرح های سونا کاملاً خیره کننده است و توسط برخی از بزرگترین معماران جهان ایجاد شده است.

کارگاه معماری کوچک طراحی سونا در سوئد

این سونا توسط کارگاه معماری کوچک در سوئد ایجاد شده است. چوب ظاهری سوخته در نمای بیرونی ظاهری دنج ، روستایی و خلوت به آن می بخشد. فقط در دو هفته برای یک تختخواب و صبحانه ایجاد شد.

خود سونا مشرف به دریاچه است و درختان آن را احاطه کرده است. حتی می توانید بر روی اسکله کوچکی که به سونا و دریاچه متصل است پیاده روی کنید. این سونا می تواند تا هشت نفر را به راحتی در خود جای دهد.

پروژه های حامی سونا در نزدیکی تورنتو

این سونا شایان ستایش توسط Partisan Projects Grotto نام دارد. این ساحل در ساحل دریاچه هورون ، در شمال تورنتو قرار دارد و بر روی یک قطعه گرانیت باستانی ساخته شده است که از آب بیرون می زند. اکنون این مکان ویژه است.

در داخل ، صندلی ها ، پنجره ها و ویژگی های منحنی را پیدا خواهید کرد که با طبیعت ترکیب شده اند. همچنین از سرو ساخته شده است بنابراین وقتی بخار به منافذ چوب می رسد بوی شگفت انگیزی می دهد در حالی که آب آلود یا لزج نمی شود.

سونا تخم مرغی بیگرت و برگستروم در سوئد

آیا تا به حال سونا به شکل تخم مرغ دیده اید؟ خوب ، حالا شما دارید. این شهر برای شهر کرونا سوئد ساخته شده است و مردم این سونا را کاملاً دوست دارند. این ساختمان زمانی ساخته شد که شهر می ترسید احساس اجتماع خود را از دست بدهند.

این در بسیاری از شهرهای کوچک جهان ، به ویژه در سوئد ، مهم است. بنابراین این نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه یک قطعه مهم از فرهنگ سوئدی است و خانواده (خون یا غیر) برای آنها چه معنایی دارد. طراحی توسط دو هنرمند سوئدی صورت گرفته است.

سونا دنیزن در فنلاند

فنلاند می تواند در مواقع خاصی از سال بسیار سرد باشد ، بنابراین سونا بخش مهمی از زندگی در این کشور است. طراح Denizen Works + Friends است و طراحان برنامه های بزرگی برای آینده این سونا دارند.

سونا یک سونای متحرک است که تنها در نه روز با استفاده از چوب محلی و پنجره های بازیافتی ساخته شده است. هدف این است که امکان خارج کردن سونا از روی یخ برای شنا و ماهیگیری روی یخ وجود داشته باشد.

طراحی دانشجویی سونا  the bands  در نروژ

گروهی از دانش آموزان دانشکده معماری و طراحی اسلو این سونا را طراحی کردند و ساختند که شبیه پله هایی بر فراز این سرزمین صخره ای است. این یک ایده ناب است که فقط دانش آموزان می توانند به آن برسند.

سونا The Bands نام دارد و از نظر داخلی و خارجی شگفت انگیز به نظر می رسد. هر گروه بطور مستقل حرکت می کند تا بتواند به صورت مبهم تغییر مکان دهد. داخل آن مرتب و تمیز است ، با ظاهری تازه که منحصر به این سونا است.

 

اگر می خواهید کمی استرس را برای مدتی از بین ببرید ، تعطیلات نزدیک سونا می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. در هر صورت ، هرگز نباید قدرت سونا و مزایای باستانی آن را دست کم گرفت.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو