نمایش گروهی صندلی‌های سه نسل از معماران معاصر ایران

نمایش گروهی صندلی‌های سه نسل از معماران معاصر ایران

ابژه برگزار می کند: نمایش گروهی صندلی‌های سه نسل از معماران معاصر ایران

نمایشگاه: صندلی همواره موضوعی ویژه در حوزه های مشترک معماری و طراحی محصول در دوره معاصر بوده است. این نمایشگاه نیز در حقیقت چکیده و ماحصل نگاه نوگرای 30 معمار از 3 نسل است که این بار فرصت ارایه آثار، ایده ها و طرح های خود را با موضوع صندلی یافته اند.

event-0374

مهر ماه 1394 ، فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش 30 صندلی طراحی و اجرا شده توسط معماران معاصر ایرانی است. مراسم افتتاحیه روز 3 مهر ماه در محل فرهنگسرای نیاوران گالری شماره 1 با حضور مهمانان مدعو شامل جمعی از اساتید دانشگاهی و دانشجویان، صاحبان صنایع، معماران و طراحان برگزار شد. این رویداد به مدت دو هفته و برای اولین بار به دعوت مجموعه ابژه با نمایشگاه گردانی الناز طهرانی و طی 18 ماه فعالیت معماران ایرانی از طرح تا اجرا برای ارایه در این نمایشگاه آماده شده است.

معماران: پانته‌آ اسلامی و علیرضا شرافتی، علیرضا امتیاز و ساغر خاکدان، ستاره امین‌الهی، امیر انوشفر، رامبد ایلخانی و نشید نبیان، هومن بالازاده، حامد بدری احمدی، مریم پوستی، علیرضا تغابنی و سپیده صراف‌زاده، کامران حیرتی، آزاده شریعتی و بابک شریعتی، علی علوی، پریسا علیمحمدی، مریم غلامی، امیرقاسمپور، علی کرمانیان، بهارک کشانی، مهدی گرامی، حبیبه مجدآبادی، علیرضا مشهدی‌میرزا، آرش مظفری و لاله سهندی، علی میراکبری، رضا نجفیان، حمید نورکیهانی، محمدرضا شاهرخی‌نژاد، آرش شجاعی

زمان برگزاری نمایشگاه: سوم لغایت هفدهم مهرماه (۲۵ سپتامبر الی ۹ اکتبر)

مکان برگزاری نمایشگاه: تهران، خیابات پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران، گالری شماره ۱

ساعات بازدید: ۱۷ الی ۲۱

استودیو طراحی سفید

نمایشگاه‌ گردان: الناز طهرانی

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.objet.ir مراجعه نمایند.

گرداوری در تحریریه پویانو