نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی (میدکس 94)

سایت پویانو-میدکس 94

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی (میدکس 94)

اخبار: نمایشگاه های تجاری فرصت بسیار مغتنمی را فراهم می آورد تا صاحبان صنایع محصولات و توانمندی های خود را در سطح گسترده ای عرضه نموده و بتوانند با افراد فعال در حوزه کاری خود ارتباط برقرار نمایند.  ششمین دوره نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی (Midex 2016) از تاریخ 20 لغایت 23 دی ماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار خواهد نمود تا فعالان و صاحب نظران را در فضایی تخصصی و تجاری گرد هم آورد.

سایت پویانو-میدکس 94
سایت پویانو-میدکس 94

نمایشگاه میدکس که هر ساله با استقبال بی نظیر فعالان داخلی و بین المللی رو به رو می شود، با اخذ تاییدیه جهانی نمایشگاه های بین المللی (UFI) در 16518 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه نموده و از تعامل با دست اندرکاران صنعت و فرصت های پیش رو نهایت بهره را خواهند برد.

سایت پویانو-میدکس 94
سایت پویانو-میدکس 94

دکوراسیون داخلی، معماری و طراحی، الکترونیکی، فضای باز، سازه و مصالح، زیست محیطی، تاسیسات و خدمات از محورهای برگزاری نمایشگاه میدکس می باشد. از مزایای شرکت در این نمایشگاه بین المللی نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود: معرفی توانمندی ها و محصولات در سطح بین المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان، فرصت جذب سرمایه گذار و گسترش فعالیت و هم چنین آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت معماری و دکوراسیون.