نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل تهران 98 – بیست و نهمین دوره

نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل تهران 98 - بیست و نهمین دوره

نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل تهران 98 – بیست و نهمین دوره

اولین هفته‌ از زمستان امسال،  شاهده برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل هستیم. در هیاهوی شدید بازارهای مختلف جهانی و رخدادهای مربوط به آن به نظر می آید رقابت، اصل نخست و مهم ترین مشخصه باشد؛ صدای بلندتر، پیام واضح تر و تبلیغات بهتر برای سبقت گرفتن از رقیبان. با فشردگی و رقابت شدیدی که در قسمت های مختلف بازار کلا و خدمات وجود دارد، همنشینی و گردهمایی را می توان وجه دیگری دانست که باعث بالا رفتن کیفیت و استانداردها می شود. نمایشگاه های بین المللی، بستر بسیار خوبی برای این موضوع می باشند. گذشته از این، اگر شما مایل به افتتاح برند، خرید یا حتی ایده گرفتن از تکنولوژی ها و طرح های جدید در حیطه دکوراسیون داخلی هستید، می توانید با بازدید از غرفه های نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل ، اطلاعات خود را به روز کرده و از جدیدترین ها باخبر شوید.

امروزه نمایشگاه های بسیار زیادی در عرصه های گوناگون برگزار می شوند. برگزاری این نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای صاحبین برند، کالا و خدمات است تا با تبادل نظر و اطلاعات در رابطه با چالش ها و مسائل مربوطه از طرفی و اطلاع پیدا کردن از وضعیت بازار، تحولات و پیشرفت های آن از طرف دیگر به درک درستی از موقعیت خود در میان رقبا و فرصت های موجود برسند. یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه مبلمان است. نمایشگاه ها و گردهمایی های مربوط به مبلمان نیز به مانند دیگر نمایشگاه ها باعث می شوند کیفیت کالاها و خدمات این حیطه بالاتر رفته و اطلاعات مفید و جامعی هم در میان تولید کنندگان و هم در میان مردم رد و بدل شود. همین اطلاعات است که سبب ارتقای سطح کیفی می گردد.

طی سه دهه گذشته، نمایشگاه های متعددی در زمینه مبلمان برگزار شده است. در ادامه این روند خوب و تاثیرگذار، نخستین هفته دی ماه امسال نیز نوبت به برگزاری نمایشگاه مبلمان می رسد. بعد از سال ها برگزاری موفق این نمایشگاه، امسال نیز مجددا غرفه های این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پایتخت کشورمان، تهران برپا خواهند شد.

این نمایشگاه که بزرگ ترین رخداد صنعت مبلمان ایران به شمار می آید، هر سال برای طراحان، تولید کنندگان، صادر کنندگان و دیگر فعالانی که در این عرصه کار می کنند، فرصتی فوق العاده است تا با بررسی، هدف گذاری و افزایش دسترسی به بازارهای بین المللی، گسترده مبادله های تجاری در این زمینه را وسیع تر ساخته و مقدمات حضور تاثیرگذار در آن را فراهم نمایند. این نمایشگاه را همچنین می توان فرصتی جهت نمایش جدیدترین و به روزترین دستاوردها در حیطه تولید کالا، ارائه خدمات، بازاریابی و نیز اطلاع پیدا کردن از جدیدترین تحولات صورت گرفته در طراحی، دانش و تکنولوژی های مرتبط دانست.

آن چه در نمایشگاه بین المللی مبلمان امسال خواهید دید:

  • انواع مبلمان راحتی و پذیرایی
  • انواع بوفه، ویترین، میز کنسول، کمد، جاکفشی و جالباسی
  • انواع میز جلو مبلی، میز تلویزیون و سیستم های صوتی
  • انواع ست ناهارخوری و آشپزخانه
  • انواع سرویس خواب کودک و بزرگسال
  • انواع مبلمان تخت ‌خواب ‌شو
  • انواع مبلمان هتلی و رستورانی
  • انواع مبلمان فضای باز
  • دیگر لوازم و تجهیزات منزل
  • نرم‌افزارها و استارت آپ ‌ها

تاریخ شروع این نمایشگاه، روز چهارشنبه، مورخ 4 دی ماه 98 و تاریخ پایان آن، روز شنبه، مورخ 7 دی ماه 98 می باشد. شما می توانید از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه دیدن نمایید.

این نمایشگاه همانند سال های گذشته در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. برای اطلاع یافتن از محل دقیق این نمایشگاه روی نقشه می توانید زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

 

نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری