نقوش معمارانه ، ستاره جدید کاغذدیواری های منازل

نقوش معمارانه ، ستاره جدید کاغذدیواری های منازل

نقوش معمارانه ، ستاره جدید کاغذدیواری های منازل  : امروزه در جستجوی تجدید چاپ ، ناشران کاغذ دیواری ها انبوهی از نقوش معمارانه و بناهای معماری را بر روی دیوارها آورده و یک دکوراسیون جدید در فضای داخلی ایجاد می کنند. در ادامه با پویانو همراه باشید تا 10 مدل کاغذ دیواری را که با معمارانه  شما را حیرت زده می کند  ببنیم   : روی این نقوش به اندازه واقعی بودن تمرکز کنید.

هر فصل روند کاغذ دیواری خاص خود را دارد! در این بهار سال 2021 ، اگر پالت های پاستلی و دسته گلها همچنان به دیوارها سرازیر شوند ، ساختمانهای بزرگ با آهستگی اما بی سر و صدا جایگاه قابل توجهی در پیچ و خم تازگی ها می گیرند …

کاغذ دیواری همانند یک بازی ساختمانی  

در عرض چند ماه ، نقوش معمارانه به مد جدید ناشران کاغذ دیواری تبدیل شده است. ناشران مشهور یا خانه های جوان ، همه آنها دوست دارند با یک حس زیبا و بدیع و منحصر به فرد از واژگان غنی معماری که در طول قرن ها ایجاد شده است ، استفاده کنند. در ادامه میبینید که برج های آینده برای یک فضای Blade Runner که در یک نسخه سفالین در Wall & decò ، ستون های عتیقه با شکوه برای یک لمس یونانی و شیک در Elitis یا خطوط معماری که با شکل های ارگانیک تر در Astéré تعالی یافته است ، دوباره مرور می شود: همه بازی ساختارشکنی از یک هنر شگفت انگیز زاویه می باشند .

روند معماری به عنوان نوعی اصالت

همانند گرایش های گرمسیری یا گل ، روند معماری اعمال شده بر روی دیوارها زبان جدیدی را ابداع می کند که در آن سبک ها می توانند برای ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد که می خواهد بر روی ناخن برود با کسانی که از ایجاد قوام به دیوارهای خود نمی ترسند ، ایجاد کند. کنار هم قرار گرفتن پالازوها و شاخ و برگهای سرسبز در نوبیلیس ، پلکان بلوک espritcolor در دیوار و دکور ، کف موزاییک در پیر فری: نما ، دهانه ها ، سازه ، ایوان ، طاقچه ، هر جزئیات معماری بهانه ای برای تفسیر مجدد مقاومت ناپذیر است.

یک کاغذ دیواری با روح عتیقه ، طرح Mues

پانل کاغذ دیواری “Thesée” ، 375 یورو ، طراحی Mues در The Cool Republic

کاغذ دیواری نقش معمارانه به سبک فوتوریستیک ،  بر دیوار و دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری “Terracotta” ، طرح: Gio TIrotto ، 110 یورو ، برند دیوار و دکور

کاغذ دیواری با طرح معمارانه ارگانیک ، Astéré

کاغذ دیواری Archétype ، برند آستره

کاغذ دیواری به سبک ستون دار ، نوبیلیس

کاغذ دیواری پانوراما “کنجکاوی II” ، مجموعه زاویه گسترده ، نوبیلیس

کاغذ دیواری گرافیکی مانند یک بازی ساختمانی ، برند Wall & dec

کاغذ دیواری “Tile Tale Tale” ، طرح: Stuudiopepe ، 110 یورو ، برند دیوار و دکور

کاغذ دیواری طرح معمارانه ، برند کاغذ نعناع

کاغذ دیواری نماها ، کاغذ دیواری های نانوون قابل شستشو ، برند کاغذ نعناع

کاغذ دیواری با  طرح پنجره گرد ، برند Erostick

کاغذ دیواری با نقوش بیضی شکل ، برند Erostick

کاغذ دیواری با نقش آنتیک روح عتیقه ، از برند Elitis

دیوارپوش سه بعدی “Colosseum” ، مناسب برای گالری ، ساخت فرانسه ، دارای ویژگی آکوستیک ، قابل شستشو ، از برند Elitis

کاغذ دیواری به طرح و نقش موزاییک ، برند پیر فری

کاغذ دیواری نان وون “خاک رس سبز Biot” ، برند پیر فری

کاغذ دیواری به سبک پالازو ، برند نوبیلیس

تصویر زمینه “Palazzo” ، مجموعه Cosmopolitan شماره 3 ،  برند نوبیلیس

کاغذ دیواری الهام گرفته از پارکینگ خیابان Welbeck و کلیسای جامع ریودوژانیرو

برخی از مشهورترین ساختمان های بی رحمانه جهان به طرح کاغذ دیواری تبدیل شده اند ، از جمله پارکینگ لندن که تهدید به تخریب و کلیسای جامع ریو دو ژانیرو است که از مایاها الهام گرفته شده است. مجموعه معماری Brutalist توسط شرکت بریتانیایی Murals Wallpaper شامل جزئیات نمای نزدیک از پنج ساختمان معروف بروتالیست ، از جمله نمای متمایز پارکینگ خیابان Welbeck با طرح الماس و دیوارهای مدولار کلیسای جامع سنت سباستین با طراحی Edgar Fonceca است.

همچنین در این مجموعه با مضمون بتن گنجانده شده است: سقف طاقدار سیستم مترو بی رحمانه واشنگتن دی سی که توسط معمار هری ویز طراحی شده است و در سال 1976 افتتاح شد. نمای ساختمان Pinnacle (خانه سوارکاری غربی) که در سال 1972 در لیدز ساخته شد و خانه پورتلند لندن که در سال 1963 تکمیل شد.

کاغذ دیواری ها با قیمت 36 پوند در هر متر مربع در پاسخ به بحث و جدال زیادی که در سال گذشته با رفتار با ساختمان های مختلف به سبک بروتال ایجاد شده است ، تولید شده است.

این برند گفت: “با تخریب بحث برانگیز املاک معروف باغ رابین هود در لندن در ماه دسامبر ، شیفتگی به سبک معماری وحشیانه به کانون توجهات بازگشت.” “دوستش داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، مطمئناً شروع کننده مکالمه است.”

اخباری مبنی بر تأیید تخریب پارکینگ خیابان ولبک لندن توسط شورای Westminister سال گذشته با خشم و نگرانی طرفداران سبک معماری قرن 20 روبرو شد. اگر برنامه ها پیش برود ، پارکینگ طراحی شده توسط مایکل بامپید و شرکا در سال 1971 تخریب می شود تا جای یک هتل 10 طبقه طراحی شود که توسط معماران اریک پاری طراحی شده است. از زمان اعلام این خبر ، شرکت معماری JAA طرحی احتمالی را توسعه داده است که امکان ایجاد یک هتل جدید را با حفظ نمای قبل از پارچه پارکینگ فراهم می کند. جنی فلمینگ ، بنیانگذار JAA ، به  سایت دزین گفت: “ما فکر می کنیم که امروزه بناهای این نوع ساختمانها خیلی زود تخریب می شوند ، با این توهم که ساختمان جدید به طور خودکار بهتر از موجود است.”

کاترین کرافت ، مدیر ارث میراث جامعه قرن بیستم ، که از طرح JAA حمایت می کند ، اضافه کرد: “ما باید از این کوتاه مدت” بیرون رفتن با قدیمی و جدید استفاده کنیم “و راه حل های خیالی بیشتری ارائه دهیم که به ما امکان می دهد تا این ساختمانهای مهم را سازگار و حفظ کنیم. ” کرافت ادامه داد: “آنها یک میراث ارزشمند هستند که به غنای بافت میراث معماری ما می افزایند و بهترین نمونه ها باید برای نسل های آینده محافظت شود.”

همچنین در لندن ، با وجود سالها تلاش از طرف معماران و ارگان های میراث فرهنگی ، تخریب ماه گذشته در باغ رابین هود ، خانه مسکونی پس از جنگ در شرق لندن که توسط نمایندگان توحش جدید ، آلیسون و پیتر اسمیتسون طراحی شده بود ، آغاز شد. املاک دهه 1970 راه را برای توسعه مسکن بسیار متراکم باز می کند.

در همین حال ، در سیدنی یکی از بهترین نمونه های معماری بیرحمانه شهر با وجود شواهد جدیدی که نشان می دهد این بنا قبلاً در فهرست میراث ثبت شده است ، توسط دولت نیو ساوت ولز به قیمت 75 میلیون پوند به فروش رسیده است. تصمیم برای فروش ساختمان سیریوس پس از آن صادر می شود که دولت نیو ساوت ولز (NSW) تصمیم گرفت آن را در فهرست میراث ایالتی ثبت نکند ، و سایت را در معرض خطر تخریب قرار داد.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو