نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک

نصب پنل داخلی – سیستم ریلی استرتلاک / کمپانی فست­مانت

 

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک

 

کاربرد: نصب پنل داخلی

موارد استفاده: مسکونی، اقامتی، بیمارستانی، خرده فروشی

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک ویژگی­ها: کانکتورهای آلومینیومی دایکاست گزینه هایی را با توجه به الزامات ساخت و ساز خاص ارائه می­دهند: یک کانکتور ثابت 90 درجه (SL-RCF90)، یک اتصال انعطاف پذیر قابل تنظیم 180 درجه برای پروفیل­هایی که به صورت عمودی هستند؛ مانند اتصال دیوار به سقف (SL-RCA180 + SL-RCF90). و یک اتصال انعطاف پذیر قابل تنظیم 180 درجه برای پروفیل هایی که موازی هستند؛ مانند گوشه­های دیوار (SL-RCA180 + SL-RCF90)

کمپانی فست­مانت، سیستم ریلی استرتلاک، محصول نوین خود را برای استفاده در فضای داخلی راه اندازی کرده است. این محصول، یعنی سیستم ریلی استرتلاک، در ادامه مسیر موفقیت مجموعه گیره­های استرتلاک، یک سیستم کامل، یکپارچه و هدفمند به وجود می­آورند که در راستای ساخت چارچوب سقف و دیوار بر روی بسترهای ناهموار در اختیار طراحان و سازندگان قرار می­گیرد تا این امکان را داشته باشند که به طور دقیق، عملیات اتصال پانل­های داخلی را به آن انجام دهند.

 

 

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک

سیستم ریلی استرتلاک، سیستمی است تشکیل شده از یک پروفیل اکستروژن سفارشی ساخته شده با آلومینیوم و همچنین سه اتصال دهنده برای ایجاد انعطاف پذیری کامل در فرایند نصب. این سیستم به طور اختصاصی برای استفاده در تعامل و هماهنگی یکپارچه با مجموعه ابزار استرتلاک طراحی شده است. این هماهنگی منجر به یک فرآیند کامل و انعطاف پذیر در جهت قاب بندی دقیق دیوارها و نصب پانل های داخلی به ساده­ترین شکل ممکن می­گردد.

اکستروژن SL-RLE با هدف ساده‌سازی چارچوب اکستروژن آلومینیومی توسط کمپانی فست­مانت طراحی شد تا در سطح عمودی یا افقی مورد استفاده قرار گیرد. این اکستروژن را می‌توان به اندازه دلخواه برش داد تا برای ساخت شبکه‌ از آن استفاده به عمل آید. برای این منظور از سه اتصال دهنده کمک گرفته می­شود که امکانات بسیار زیادی را بدون ایجاد کوچک­ترین محدودیت برای دستیابی به یک چارچوب دقیق در جهت نصب پانل­ها برای کلیه طراحان و سازندگان فراهم می­کند.

کانکتورهای آلومینیومی دایکاست، با توجه به الزامات ساخت و ساز، گزینه های خاصی را ارائه می­دهند: یک کانکتور ثابت 90 درجه (SL-RCF90)، یک اتصال قابل تنظیم 180 درجه برای پروفیل های عمود بر هم مانند اتصال دیوار به سقف (SL-RCA180 + SL-RCF90) و یک اتصال انعطاف پذیر قابل تنظیم 180 درجه برای پروفیل های موازی مانند گوشه های دیوار (SL-RCA180 + SL-RCF90).

ممکن است از دید یک سناریوی معمول در ساختمان­سازی این طور به نظر برسد که برش­های اکستروژن SL-RLE کامپیوتری هستند و به بیان دیگر، این گونه به نظر می­رسد که توسط نرم­افزار کد طراحی و تهیه شده اند. این قطعات در بر گیرنده بخش­هایی هستند که پیش­ساخته هستند؛ یعنی قبل از فرایند استفاده و اجرا، خارج از محل مورد نظر و با به کار بردن کانکتورهای مناسب ساخته و پرداخته شده و سپس بعد از انتقال به سایت، در جای مخصوص خود بسته می­شوند. در مرحله بعدی، پس از این عمل می‌توان گیره‌های مجموعه استرتلاک فست­مانت را نصب کرد که شرایط را برای انجام آخرین بخش کار، یعنی نصب پانل‌های داخلی طی فرایند نهایی آماده می­کند.

مزایای سیستم ریلی استرتلاک

  • برای تغییر یک دیوار یا سقف ناهموار یا ناهمسطح به فرم کاملاً صاف و همسطح
  • اکستروژن‌های آلومینیومی در مقایسه با بستر چوبی، هیچ رطوبتی را جذب نمی‌کنند و برای استفاده در اتاق‌های تمیز یا بیمارستان‌ها مناسب هستند.
  • امتیاز بالاتر نسبت به بسترهای چوبی در حیطه ضد حریق بودن
  • ساخت بستر بسیار سبک (500 گرم بر متر)
  • مبتنی بر فرآیند و طراحی – کل بستر را می توان دقیقاً قبل از نصب توسط کد طراحی نمود، از پیش ساخت و در نهایت به این صورت، سرعت روند ساخت را افزایش داد.
  • امکانات ساخت و ساز بدون محدودیت

 

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاکنصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاکنصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاکنصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک

نصب پنل داخلی سیستم ریلی استرتلاک