نصب و تعمیر کرکره برقی ؛ از فوت و فن عیب یابی تا هزینه ها

نصب و تعمیر کرکره برقی؛ از فوت و فن عیب یابی تا هزینه ها

نصب و تعمیر کرکره برقی ؛ از فوت و فن عیب یابی تا هزینه ها

تعمیر کرکره برقی برخلاف کرکره های ساده، یک کار تخصصی است. بنابراین اگر در این رابطه با مشکل رو به رو شده اید، بهتر است هر چه زودتر برای برطرف سازی آن اقدام کنید، زیرا گذر زمان به هزینه های تعمیر خواهد افزود. فوت و فن عیب یابی و هزینه های مربوط به نصب و تعمیر کرکره برقی، موضوعی است که پویانو در این مطلب به آن خواهد پرداخت. اگر مایل هستید در این رابطه اطلاعات کسب کنید، همراه ما باشید.

نصب کرکره برقی

کرکره های برقی خوب که قطعات درجه یک دارند، اگر نصبشان به درستی صورت گرفته باشد و قطعاتشان تحت فشار بی مورد قرار نگیرد، برای مدت زمان زیادی بدون مشکل کار خواهند کرد. چیزی که در مورد نصب کرکره برقی اهمیت دارد، سپردن آن به یک متخصص است. نصاب کرکره شما باید ابتدا قوطی ها را نصب کند. برای این منظور، او باید تراز نمودن آن ها را نسبت به چارچوب به درستی انجام دهد و بعد آن ها را محکم به چارچوب متصل نماید.

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی

به طور کلی، در رابطه با کرکره های برقی باید در نظر داشت که همه قطعات در پیوستگی با هم قرار داشته و اگر یکی از آن ها ایرادی پیدا کند، امکان ایجاد مشکل در قطعات دیگر نیز وجود دارد. معمولا دو سال پس از نصب کرکره برقی باید آن را سرویس کرد تا هزینه های سنگین تری ایجاد نشود. اگر کرکره شما مخصوص فروشگاه است، اهمیت این موضوع بیش تر می باشد، زیرا کارکرد و به تبع آن فرسودگی کرکره های فروشگاهی خیلی بیش تر از دیگر موارد است.

پیشنهاد ما برای مطمئن شدن از امنیت، این است که یک وسیله بزرگ را به شکل تستی در راستای چشمی کرکره بگذارید. در صورتی که کرکره شما ایرادی نداشته باشد، چشمی نباید حرکت نماید. اگر این طور نباشد، حتما مشکلی بابت امنیت آن وجود دارد.

تعمیر موتور

در رابطه با تعمیر کرکره برقی، خدمات گوناگونی به مشتریان ارائه می شود که به شرح زیر هستند:

تعمیر موتور

به خاطر بسپارید که از تعمیرکار بخواهید در زمان آغاز به کار از موتور استاندارد بهره بگیرد، زیرا در غیر این صورت، کرکره تان به زودی مشکل پیدا خواهد کرد. علت هم این است که با چند مرتبه قطع شدن برق، قدرت موتور به مرور کم می شود.

تعمیر تیغه

تیغه، ضامن اصلی تامین امنیت مکان مورد نظر است و معمولا دیرتر و کم تر از دیگر قطعه ها خراب می شود، اما اگر مشکلی در آن دیدید، باید سریعا برای برطرف کردنش اقدام کنید. تیغه های آلومینیومی نسبت به انواع فولادی انعطاف پذیرتر هستند. بنابراین پیشنهاد می شود در زمان تعویض کرکره از این تیغه ها استفاده نمایید. این تیغه ها اندازه های گوناگونی دارند.

تعمیر اندکپ

معمولا مهم ترین قطعه ای که سبب نیازمندی شما به تعمیر می شود، اندکپ است. استفاده ملایم از کرکره برقی از احتمال آسیب دیدن این قطعه می کاهد، اما در صورتی که اندکپ دچار آسیب شد، باید حتما آن را تعمیر کنید.

تعمیر ریل، مویی و کپس

مشکلات ریل، مویی و کپس عموما به خاطر فرسودگی است. اگر تعمیر برای راه اندازی مجدد این قطعات کفایت نکند، شما مجبور به تعویض آن ها خواهید بود.

تعمیر برد

اگر در قسمت چشمی درب، سنسور و آرام یا زود باز و بسته شدن درب مشکل داشته باشید، ایراد از برد است و باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر  UPS

دستگاه مولد UPS از نظر امنیتی نقش مهمی بر عهده دارد، زیرا در زمان قطعی برق، سریعا وارد عمل شده و به مانند یک شارژر، برق مورد نیاز کرکره را فراهم می سازد. بنابراین با وجود این قطعه نیازی نیست در زمان قطعی برق نگران باز ماندن کرکره باشید. به طور کلی بهتر است UPS هر چهار ماه یک بار بررسی شود. سعی کنید این قطعه را درجه یک انتخاب کنید.

هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی

هزینه نصب و تعمیر کرکره برقی در اتحادیه مربوط تعیین شده است. بنابراین شما نباید مبلغی بیش تر از قیمت اتحادیه به تعمیرکار بپردازید. معمولا قیمت نصب و تعمیر کرکره برقی با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

  • ارتفاع و عرض چارچوب
  • نوع تیغه
  • نوع موتور
  • نوع UPS
  • نوع تعمیرات لازم

 

 

 

 

معماری ودکوراسیون داخلی پویانو