نرم افزار طراحی خانه – خانه خود را آنلاین طراحی کنید

نرم افزار طراحی خانه – خانه خود را آنلاین طراحی کنید

نرم افزار طراحی خانه – خانه خود را آنلاین طراحی کنید : نرم افزار طراحی خانه با کاربری آسان که می توانید از آن برای برنامه ریزی و طراحی اتاق های خانه یا حتی کل خانه استفاده کنید. نقشه های طبقه را ایجاد کنید، مبلمان و تزئین کنید، سپس به صورت دو بعدی و سه بعدی تجسم کنید

“RoomSketcher ابزاری با کاربری آسان برای ایجاد پلان های طبقه با قابلیت تجسم سریع برای بازسازی یا یک ساختمان جدید از ابتدا است.”

کریستین موریتز

صاحب خانه، آلمان

چرا طراحان خانه فکر می کنند RoomSketcher بهترین نرم افزار برای طراحی خانه است؟

صرفه جویی در زمان – با نرم افزار طراحی خانه DIY ما، ایجاد یک طرح خانه، حتی برای مبتدیان، سریع و آسان است. در کمتر از 1 ساعت نقشه خانه بسازید.

هیچ آموزش CAD یا دانش فنی پیش نویس مورد نیاز نیست، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

با ترسیم خودتان هزینه را کاهش دهید. برای طراحی خانه رویایی خود به یک متخصص نیاز ندارید – با ایجاد طرح اولیه به تنهایی در بودجه کلی خود صرفه جویی کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار طراحی خانه RoomSketcher

 

مرحله 1: طرحی از طراحی خانه خود ایجاد کنید

رابط کاربری ساده کشیدن و رها کردن، کشیدن پلان را آسان می کند. ابزار اندازه گیری یکپارچه طول دیوار را به شما نشان می دهد. سپس پنجره ها، درها و پله ها را اضافه کنید. می‌توانید خودتان آن را بکشید (خودتان را انجام دهید) یا یک پلان طبقه را از تصویرگران متخصص ما سفارش دهید – تنها چیزی که نیاز دارید یک نقشه یا طرح است.

مرحله 2: طرح خانه خود را مبله و تزئین کنید

مواد کف، دیوار و سقف را اضافه کنید. گزینه های پایان عالی را پیدا کنید، رنگ های رنگ را مطابقت دهید یا رنگ خود را ایجاد کنید. سپس تجهیز کنید – از میان هزاران محصول با نام تجاری و عمومی در کتابخانه بزرگ محصولات ما، انتخاب کنید. رنگ ها، مواد و طرح های مختلف را ایجاد و مقایسه کنید. لوازم جانبی و سفارشی کردن مبلمان برای شخصی سازی طراحی خانه خود.

مرحله 3: طرح های خود را به صورت سه بعدی خیره کننده تجسم کنید

با RoomSketcher می توانید خانه خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. در حین کار، طرح های خود را به صورت سه بعدی با عکس های فوری مشاهده کنید. گزینه های مورد علاقه خود را ذخیره و مقایسه کنید. پلان های سه بعدی، عکس های سه بعدی و 360 بازدید خیره کننده با کیفیت بالا ایجاد کنید. و طرح های خانه خود را در Live 3D مشاهده و به اشتراک بگذارید – همه با یک کلیک!

چرا هم حرفه ای ها و هم مبتدی ها RoomSketcher را انتخاب می کنند؟

نرم افزار طراحی خانه ساده

مواد کف، دیوار و سقف را اضافه کنید. گزینه های پایان عالی را پیدا کنید، رنگ های رنگ را مطابقت دهید، یا رنگ خود را ایجاد کنید. سپس تجهیز کنید – از میان هزاران محصول با نام تجاری و عمومی در کتابخانه بزرگ محصولات ما، انتخاب کنید. رنگ ها، مواد و طرح های مختلف را ایجاد و مقایسه کنید. لوازم جانبی و سفارشی کردن مبلمان برای شخصی سازی طراحی خانه خود.

پر شده با ویژگی های قدرتمند

برنامه RoomSketcher دارای بسیاری از ویژگی های عالی برای رفع نیازهای طراحی خانه شما است. چه بخواهید با چیدمان مبلمان بازی کنید، برای بازسازی خانه برنامه ریزی کنید، با یک پیمانکار مذاکره کنید یا طرح های خانه را برای مشتریان ارائه دهید، RoomSketcher بهترین نرم افزار برای طراحی خانه است.

بلافاصله شروع کنید

همه ویژگی‌های RoomSketcher برای استفاده و درک آسان هستند، بنابراین می‌توانید بلافاصله شروع به کار کنید. رابط کاربری کشیدن و رها کردن، کشیدن دیوارها و افزودن پنجره‌ها، درها و اثاثیه را ساده می‌کند. چیدمان های مختلف دیوار و مبلمان را به راحتی امتحان کنید، رنگ ها و پوشش های دیوار، سقف و کف را تغییر دهید و آنها را به صورت سه بعدی مشاهده کنید!

برنامه RoomSketcher روی چه دستگاه هایی کار می کند؟

برنامه RoomSketcher بر روی رایانه های Windows و Mac و همچنین تبلت های iPad و Android کار می کند. برنامه RoomSketcher را در هر تعداد دستگاهی که می خواهید دانلود کنید. همه پروژه‌های شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند، بنابراین می‌توانید پروژه‌های خود را در هر یک از دستگاه‌های خود باز کرده و ویرایش کنید.

آیا می توانم خانه خود را به صورت آنلاین طراحی کنم؟

بله، قطعاً می توانید! با استفاده از یک نرم افزار طراحی خانه مانند App RoomSketcher می توانید به راحتی پلان خانه خود را ترسیم کنید. ما تعداد زیادی ویدیو و مقالات کمکی ساده برای شروع شما داریم. به علاوه تیم خدمات مشتری فوق العاده دوستانه ما آماده پاسخگویی به هر سوالی است که ممکن است داشته باشید.

ساده ترین نرم افزار طراحی خانه برای استفاده چیست؟

این زیبایی استفاده از RoomSketcher است. استفاده از آن آسان و بسیار قدرتمند است. بنابراین، بدون نیاز به مهارت فنی، طرح های خانه حرفه ای دریافت می کنید. هر نرم افزاری منحنی یادگیری دارد، اما اگر در شروع کار کمی وقت بگذارید، ما فکر می کنیم که به راحتی به نتایج شگفت انگیزی دست خواهید یافت.

محبوب ترین ویژگی های نرم افزار طراحی خانه

برنامه RoomSketcher مملو از ویژگی های حرفه ای است که به طور خاص برای علاقه مندان به طراحی خانه توسعه یافته است.

با برنامه RoomSketcher پلان های طبقه را ترسیم کنید

با اپلیکیشن RoomSketcher، اپلیکیشن پلان طبقه با کاربری آسان، پلان های طبقات را در چند دقیقه بکشید. پلان های دوبعدی و سه بعدی با کیفیت بالا برای چاپ و وب ایجاد کنید

رسم پلان طبقه – راه آسان

با RoomSketcher، ترسیم پلان های طبقه آسان است. نقشه های طبقه را با استفاده از برنامه RoomSketcher ما بکشید. این برنامه روی رایانه های مک و ویندوز و همچنین تبلت های اندرویدی آیپد کار می کند. پروژه‌ها در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند تا بتوانید به نقشه‌های طبقات خود در هر مکانی دسترسی داشته باشید.

از نقشه های طبقه RoomSketcher خود برای لیست املاک یا برای برنامه ریزی پروژه های طراحی خانه، قرار دادن در وب سایت و ارائه های طراحی و موارد دیگر استفاده کنید! با کشیدن دیوارها شروع کنید

از ابتدا شروع کنید یا با یک شکل یا قالب شروع کنید. فقط مکان نما را قرار دهید و شروع به کشیدن کنید. اندازه‌گیری‌های یکپارچه طول دیوارها را هنگام ترسیم به شما نشان می‌دهند، بنابراین می‌توانید طرح‌بندی‌های دقیقی ایجاد کنید. با کشیدن دیوار یا تایپ اندازه گیری دقیق، طول دیوار را به راحتی تغییر دهید.

بعدی: پنجره ها، درها و پله ها را اضافه کنید

وقتی دیوارهایتان بالا رفت، جلو بروید و پنجره‌ها، درها و پله‌ها را اضافه کنید. گزینه های زیادی در کتابخانه بزرگ محصولات ما موجود است. پنجره‌های رومیزی، درب‌ها و پنجره‌های سبک فرانسوی، درهای داخلی و خارجی، پله‌های بادگیر، پله‌های U شکل و موارد دیگر. ویرایش اندازه با کشیدن، چرخش یا تایپ کردن اندازه‌های دقیق آسان است.

سپس جلو بروید و مبله و تزئین کنید

پلان طبقه خود را با مواد، مبلمان و وسایل موجود در کتابخانه محصولات گسترده ما تجهیز کنید. فقط روی مورد کلیک کنید و آن را در پلان طبقه خود قرار دهید. از میان صدها گزینه پایانی فوق العاده برای کف، دیوارها و سقف ها انتخاب کنید. یا رنگ های موجود را مطابقت دهید و رنگ های سفارشی را با استفاده از انتخابگر رنگ سفارشی ایجاد کنید. از بین هزاران محصول با نام تجاری و عمومی انتخاب کنید.

در نهایت، پلان های کف و تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا تولید کنید

پلان های دو بعدی و سه بعدی با کیفیت بالا را برای چاپ و دانلود با لمس یک دکمه ایجاد کنید. چاپ و بارگیری در مقیاس در مقیاس های متریک یا امپریالیستی و در قالب های مختلف مانند JPG، PNG و PDF. سپس با کلیک یک دکمه تصاویر سه بعدی چشمگیر ایجاد کنید. عکس های 3 بعدی خیره کننده، 360 بازدید، و سه بعدی زنده – همه به موقع و مقرون به صرفه در دسترس هستند.

طراحی پلان های طبقه را با RoomSketcher شروع کنید

از ابتدا روی رایانه یا تبلت بکشید

با یک شکل یا قالب اتاق شروع کنید

یک طرح اولیه برای ردیابی وارد کنید

تعداد زیادی آموزش و ویدیوهای کمکی برای شروع

تیم خدمات مشتری اختصاصی برای پاسخ به هر سوالی که ممکن است داشته باشید در دسترس است

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی خانه