نحوه استفاده میز تلویزیون در دکوراسیون خانه

نحوه استفاده میز تلویزیون در دکوراسیون خانه

نحوه استفاده میز تلویزیون : زمان ایجاد تغییر در دکوراسین اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی، آن چه که بیشتر از سایر لوازم کار را برای ما دشوار می کند، آن جعبه سیاه رنگ به نام تلویزیون است! گاهی در طراحی دکوراسیون داخلی ممکن است که تنها به خاطر تلویزیون و میز آن به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا نکنیم. اجرای دکوراسیون مناسب با استفاده از میز تلویزیون از آن چه که تصور می کنید دشوارتر است. البته امروزه مدل های ظریف و زیبایی برای میز تلویزیون طراحی شده است که کار را برای ایجاد دکوراسیونی زیبا ساده تر کرده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که ظاهری تازه به دکوراسیون داخلی خانه خود ببخشید. برای این که بدانید چگونه می توان از میز تلویزیون در دکوراسیون خانه استفاده کرد با پویانو همراه باشید:

برای این که بتوانید از میز تلویزیون به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده کنید 5 نکته و ترفند ساده برای نحوه استفاده میز تلویزیون وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید به فضایی زیبا دست پیدا کنید:

میز تلویزیون در دکوراسیون داخلی

  1. پنهان کردن میز در دکوراسیون را امتحان کنید!

گاهی بهترین راه برای حل مشکل موجود در یک طراحی این است که با آن مشکل مواجه شوید و اگر قابل حل نبود آن را از طراحی خود حذف کنید! البته این موضوع در مورد یک صندلی و یا یک اکسسوار بسیار ساده است و به راحتی می توان آن را از طراحی خذف کرد، اما اکنون صحبت ما در مورد میز تلویزیون است. در این مورد می توانید به جای حذف کردن، آن را در داخل دکوراسیون پنهان کنید. اگر به دیدن تلویزیون علاقه ای ندارید و از الویت های زندگی شما به شمار نمی رود، به طور کامل از استفاده از تلویزیون دست بکشید و آن را از اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی خود حذف کنید! در این شرایط می توانید از میز تلویزیون به عنوان یک کتابخانه استفاده کنید. فراموش نکنید که کتاب ها فضای گرم تری به محیط زندگی شما می بخشند. نصب یک شلف و طبقه چوبی به جای تلویزیون بر روی دیوار نیز نتیجه زیبایی به همراه خواهد داشت. همین کار را با استفاده از تلویزیون نیز می توانید انجام دهید. می توانید از طبقات میز تلویزیون برای قرار دادن کتاب ها و لوازم دکوری استفاده کنید. این گونه کتاب ها در الویت قرار گرفته و سایر عناصر کمتر به چشم خواهند آمد. این روش برای زمانی که میز تلویزیونی قدیمی در اختیار دارید بسیار کارآمد خواهد بود. البته خرید میز تلویزیونی جدید کار را برای شما ساده تر خواهد کرد!

چگونه می توان از میز تلویزیون در دکوراسیون خانه استفاده کرد با پویانو

  1. از میزی با اجزا و قسمت های جدا از هم استفاده کنید!

میز های بزرگ و یکپارچه ای که شبیه به ویترین های قدیمی هستند نمی توانند ظاهری که در نظر دارید را به نمایش بگذارند. در این شرایط استفاده از میزی با ابعاد کوچک تر و دارای اجزای جدا از هم می تواند برای شما مناسب تر باشد. میز هایی که قسمت بالایی و پایینی آن ها از یکدیگر جدا هستند کار دکوراسیون را بسیار ساده تر خواهند کرد. این گونه از محدودیت هایی که میز تلویزیون برای دکوراسیون ایجاد می کند نیز آزاد خواهید شد. روش نصب این نوع میز ها کامل به سلیقه شما بستگی دارد. قسمت پایینی این میز ها روی زمین قرار گرفته و قسمت بالایی را به هر شکل که دوست داشته باشید می توانید بر روی دیوار نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. البته بهتر است که قسمت بالایی را بیش از اندازه دورتر از تلویزیون نصب نکنید.

پنهان کردن میز در دکوراسیون را امتحان کنید!

  1. از قفسه ها و طبقات باز استفاده کنید.

استفاده از شلف و قفسه های باز به جای کمد های درب دار برای افرادی که به استفاده از اکسسوار های متعدد علاقه مند هستند بسیار مناسب خواهند بود. قفسه های باز و طبقات بدون دری که در زیر تلویزیون قرار می گیرند نه تنها برای قرار داد اشیاء دکوری و اکسسوار ها، بلکه از نظر دکوراتیو نیز فضایی زیبا و چشم گیر ایجاد می کنند. برای مثال اگر به سبک وینتیج در دکوراسیون داخلی علاقه مند هستید می توانید از این قفسه های باز برای قرار دادن اشیاء سبک وینتیج و یا اشیاء حصیری استفاده کنید؛ البته اگر با وجود سایر وسایلی مانند پلی استیشن و غیره جایی برای لوازم دکوری باقی بماند.

استفاده از شلف و قفسه های باز به جای کمد های درب

  1. از دیوار برای تکمیل دکوراسیون استفاده کنید.

در سال های اخیر، به ویژه در خانه های زوج های جوان، طراحی دکوراسیون و هنر با یکدیگر ترکیب شده اند. همیشه دیوار هایی که بر روی آن ها تابلو های نقاشی و یا عکس هایی زیبا با دقت و هماهنگی نصب شده اند توجه همه را به خود جلب می کنند. البته ممکن است که چنین فضایی علاقه مند نباشید، اما اگر به دنبال ایجاد چنین فضایی هستید، دیواری که میز تلویزیون در مقابل آن قرار دارد می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای مثال اگر از میزی با اجزای مجزا از هم استفاده می کنید، می توانید از فضای خالی میان طبقه زیرین تلویزیون تا طبقه دکوراتیو بالا را مورد استفاده قرار داده و تابلوهایی کوچک و زیبا را بر روی دیوار نصب کنید. البته میز هایی که که در پشت آن ها از پنلی چوبی برای وصل کردن دو طبقه به یکدیگر استفاده شده است برای این کار مناسب نخواهند بود. اما در مدل های دیگر به خوبی می توانید از فضای اطراف تلویزیون به بهترین نحو استفاده کنید. این گونه می توانید یک مکان هنری و نقطه توجه در اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی خود ایجاد کنید. این مدل طراحی در دنیای دکوراسیون نیز به یکی از ترند های مطرح تبدیل شده است.

از دیوار برای تکمیل دکوراسیون استفاده کنید.

  1. شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

یکی از ویژگی های دکوراسیون به سبک مدرن، شخصی سازی کردن مکان و به نمایش گذاشتن شخصیت خود است. این موضوع در مورد استفاده از میز تلویزیون نیز صدق می کند. در هر نقطه ای از خانه باید سلیقه و علایق شخصی خود را به نمایش بگذارید. این گونه گذراندن زمان در هر نقطه ای از خانه برای شما لذت بخش خواهد بود. پنل پشت تلویزیون و فضای اطراف آن را به سلیقه خود دکوراسیون کنید. می توانید اکسسوار های مناسب برای استفاده در اطراف تلویزیون را خریداری کرده و یا خودتان آن ها را بسازید. بعد از نصب تلویزیون بر روی دیوار و یا پنل چوبی، فضای اطراف خالی آن را با عکس های مورد علاقه خود بپوشانید. حتی این مکان برای نصب اولین نقاشی ای که فرزند شما کشیده است نیز مناسب خواهد بود.

پنل پشت تلویزیون و فضای اطراف آن را به سلیقه خود دکوراسیون کنید

فراموش نکنید که میز تلویزیون نه تنها به عنوان وسیله ای اضافه و یا جا گیر، بلکه می تواند به عنوان عنصری برای تکمیل دکوراسیون داخلی به کار برده شود. فقط کافی است که کمی خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و از مدل های موجود در مجلات دکوراسیون داخلی الهام بگیرید.

پنل پشت تلویزیون و فضای اطراف آن را به سلیقه خود دکوراسیون کنید

نحوه استفاده میز تلویزیون تحریریه پویانو

مدل های موجود در مجلات دکوراسیون داخلی

 

 

نحوه استفاده میز تلویزیون

تحریریه پویانو