می خواهم خانه ام را بفروشم ! با این تکنیک مرتب سازی در دکوراسیون داخلی به سرعت موفق می شوید!

می خواهیم خانه ام را بفروشم؟

می خواهم خانه ام را بفروشم ! با این تکنیک مرتب سازی در دکوراسیون داخلی به سرعت موفق می شوید!

می خواهم خانه ام را بفروشم : به فروش رساندن خانه خود همیشه اقدامی احساسی است. خانه ای که به عنوان فضایی برای بسیاری از خاطرات مورد علاقه شما مورد استفاده بوده است، قرار است به شخص دیگری تعلق پیدا کند. حداقل، برنامه که از این قرار است. اکنون که خانه خود را برای فروش گذاشته اید، احتمالا به دنبال یک خریدار هستید، اما ممکن است با یک تاخیر زمانی غیر منتظره مواجه شوید. چه چیز ملک شما را خود را از پیدا شدن صاحب بعدی اش خود دور نگه می دارد؟ در فروش خانه، چیزهای کوچک مهم هستند. یکی از بزرگ ترین راه های سرعت بخشیدن به روند فروش این است که فضا مرتب سازی شود.

اقلام کوچک جمع شده روی کانتر آشپزخانه شما و یا میز پاتختی اتاق خواب شما ممکن است زیاد اهمیت نداشته باشند. اما وقتی پای خرید خانه به میان می آید، مردم می خواهند قادر باشند خودشان را در خانه تصور کنند. خرده ریزها ممکن است همان چیزی باشند که مانع تصور خریداران از خودشان در فضا می شوند. با استفاده از این لیست به عنوان نقطه شروع، هر اتاق را به منظور ارائه یک فضای تمیز به خریداران، مرتب سازی کنید تا به خانه خود بهترین شانس برای فروش سریع را بدهید.

اتاق نشیمن را مرتب سازی کنید

اتاق نشیمن را مرتب سازی کنید

اتاق نشیمن جایی است که ما در آن احساس راحتی می کنیم. پاهای خود را بالا می آوریم، با دوستان خود کنار هم جمع شده و بعد از یک روز کاری طولانی استراحت می کنیم. طبیعت راحت این فضا همچنین باعث می شود که مکان اصلی برای جمع آوری چیزها باشد. دسته مجلات کنار مبل از این قبیل هستند. مجموعه لوازم دکوری روی قفسه کتاب نیز همین طور. مجموعه ای از کتاب ها و کنترل ها بر روی میز قهوه خوری هم از این دسته هستند. به احتمال زیاد، اتاق نشیمن، فضایی از خانه شما است که حس زندگی، بیش تر در آن جاری است.

این عالی است تا زمانی که یک خریدار سعی کند خود را در حال استراحت در اتاق تجسم کند، در حالی که توسط یادبودهایی که قبلا جای گرفته اند، احاطه شده است. با نگاهی تازه به اتاق نشیمن خود وارد شوید. چه وسایلی ممکن است خانه شما را از فروش دور نگه دارد؟

ممکن است مکان هایی وجود داشته باشد که شما نمی توانید خرت و پرت های آن را کاملا حذف کنید؛ بلکه باید آن ها را با چیز دیگری جایگزین کنید. گل های تازه و شمع ها یک گزینه نسبتا ارزان برای کمک به پر کردن شکاف های ایجاد شده توسط حذف وسایل شخصی شما هستند. نیاز به الهام گرفتن دارید؟ ما در این رابطه به شما کمک می کنیم.

کانتر آشپزخانه را خلوت کنید

کانتر آشپزخانه را خلوت کنید

آشپزخانه باید یک فضای مفید باشد. اعضای یک خانواده می تواند بدون استفاده زیاد از اتاق نشیمن همچنان راحت باشند. آنها حتی می توانند قید اتاق غذاخوری را نیز بزنند. اما آشپزخانه باید کارا باشد. به همین دلیل، خلوت نگه داشتن کانترهای آشپزخانه دشوار است. شما ممکن است از سطح کانترهای خود به عنوان فضای قرار گرفتن لوازم خانگی یا ظروف بزرگ پذیرایی استفاده کنید. بچه های شما همیشه می توانند اسنک ها را بیرون بگذارند. اوضاع هر طور که باشد، اگر یک خریدار در راه دارید، وقت آن است که کانترها را خلوت کنید.

از آنجا که شما نیاز به یک آشپزخانه عملکردی دارید، ممکن است بخواهید یک کابینت را انتخاب کنید که بتواند همه چیز را زمانی که مشغول کار هستید، ذخیره کند. مخلوط كن می تواند در بیشتر مواقع روی کانتر بماند و زمانی كه قرار است نماینده املاک با خریدار آینده تان بیایند، از چشم پوشانده شود. فقط اطمینان حاصل کنید که هنگامی که آنها به خانه تان می آیند، کانتر آشپزخانه خود را تقریبا به طور کامل خالی کرده باشید. برخی گلها یا یک کاسه میوه مناسب هستند، اما لوازم و ظروف بی شمار جالب نخواهند بود.

در حین این که مشغول انجام این کار هستید، فضا را از لحاظ بویایی نیز پاکسازی کنید. قبل از اینکه خریدار شما از راه برسد، یک محلول جشونده خوشبو را روی اجاق گاز قرار دهید تا بوهای بد آشپزخانه را از بین ببرد و آن را با یک بوی فوق العاده جایگزین کند.

اگر شما مانند بسیاری از ما یک محل نامه / دفتر کار کوچک / فضای کار در آشپزخانه خود دارید، به آن رسیدگی کنید. نامه های قدیمی را دور بریزید، کلید های خود را سازماندهی کنید و تخته های مخصوص پیغام را خالی نمایید.

اتاق خواب را از خرده ریزها پاک کنید

اتاق خواب را از خرده ریزها پاک کنید

اتاق خواب می تواند یک مکان چالش برانگیز برای پاکسازی باشد. در حالی که خریدار شما احتمالا در هر کابینت آشپزخانه را باز نخواهد کرد، احتمالا از کمد های اتاق خواب دیدن می کند. فضای مخفی شما برای وسایل شخصی و خرت و پرت های کوچک، زیر مبل است. به همین دلیل مهم است که پاکسازی اتاق خواب خود را در اولویت قرار دهید. بهتر است بعضی از چیزها را همین حالا بسته بندی کنید. به هر حال، شما بعدا در هنگام اسباب کشی باید آن ها را بسته بندی کنید!

تعداد چیزهایی که روی میز پاتختی تان است را به حداقل برسانید. اطمینان حاصل کنید که لباس های شسته شده جایی قرار داشته باشند که شسته و رفته و مرتب به نظر برسند. به ملحفه های خود نگاه کنید. آیا مطابقت دارند؟ اگر بالش یا پتوهایی دارید که بیش تر از شیک بودن در جهت راحتی استفاده می شوند، آنها را زیر ملحفه های قابل قبول تر قرار دهید یا جای دیگری برای آنها پیدا کنید.

از این راهنما استفاده کنید تا خانه خود را برای شگفت زده کردن خریداران آماده کنید. فضا مرتب سازی کنید تا مردم برای قدم گذاشتن به خانه تان شوق داشته باشند. آیا شما هر گونه نکته یا راهنمایی سراغ دارید که ما از قلم انداخته باشیم؟ آن ها را با ما در میان بگذارید.

 

 

 

 

می خواهم خانه ام را بفروشم

تحریریه پویانو: اکبری

منبع: Freshhome.com