میز عسلی در اتاق نشیمن ، چی انتخاب کنیم؟

میز عسلی در اتاق نشیمن ، چی انتخاب کنیم؟

میز عسلی در اتاق نشیمن : با این ایده‌های جدید و غیر تکراری برای میز عسلی ، عملکرد و زیبایی را به شیوه‌ای جدید برای نشیمن فراهم کنید. اگر میخواهید میز کنار مبلی انتخاب کنید ما پیشنهادهای هوشمندانه‌ای داریم که تنها نیاز است شما تصمیم بگیرید یک عنصر زیبا به پالت خود اضافه کنید ، فضا را بزرگتر کنید یا خیلی ساده میخواهید سطح بیشتری برای پذیرایی داشته باشید. این ایده‌ها را بررسی کنید تا آنچه که برای نشیمن شما مناسب‌تر است پیدا کنید.

فکر کردن به بعد و ارتفاع زمانی که بحث طراحی یک اتاق باشد مفید است. در اینجا دو باکس مکعبی روی هم قرار گرفته تا یک میز کنار مبلی جالب و خاص بسازد که بسیار بیشتر از یک میز معمولی در طراحی تاثیر گذار است. این مدل انعطاف بیشتری را فراهم میکند. اگر جای دیگری میز لازم باشد باکس بالایی را برداشته و جای مورد نیاز بگذارید.

میتوانید به جای خریدن یک میز جلو مبلی بزرگ از دو بخش مجزا از هم در کنار هم برای میزه قهوه استفاده کنید که هر کدام میتواند به عنوان میز عسلی هم مورد استفاده قرار بگیرد. مانند آنچه در این نشیمن طراح در نظر گرفته است. این ایده ساده اما بسیار کاربردی است.

یک ترولی چرخدار میتواند پیشنهادی جذاب برای میز کنار مبلی باشد. این نمونه جذابیت وینتیج را برای اتاق به همراه می‌آورد. چرخ ترولی جا‌ به جایی آن را به بخش‌های مختلف اتاق راحت میکند که مزیت ویژه‌ای محسوب میشود.

میز عسلی‌های تو در تو که معمولا دارای سه سایز کوچک متوسط و بزرگ هستند و داخل یکدیگر قرار میگیرند تا فضای کمتری را اشغال کنند در سالهای گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. رنگ‌های مختلفی که برای این میز در نظر گرفتع شده است آن‌ها را دوست‌ داشتنی‌تر میکند.

یک چارپایه صندلی هم میتواند به عنوان میز مورد استفاده قرار بگیرد. اگر نگرانید وسایل از روی آن سر بخورند اول یک سینی قرار داده تا یک سطح صاف درست کنید. این نمونه ترکیب رنگی مبل و کوسن‌ها را تکمیل میکند و میتواند هم به عنوان صندلی برای نشستن و هم میز کاربرد داشته باشد.

تحت الشعاع قرار دادن سایر عناصر طراحی را توسط مبلمان و میز متوقف کنید. در اینجا رنگ‌های روشن و الگوهای شاخص بر این اتاق مسلط هستند پس یک میز شیشه‌ای در گوشه پس زمینه‌ای ساده برای آن‌ها میسازد.

میز کنار مبلی از عناصر کوچکی است که میتوانید ایده‌های خلاقانه برای طراحی آن داشته باشید. برای کسانی که حس چوب را دوست دارند یا برای خانه‌ای راستیک مدرن یک تنه درخت که به عنوان میز مورد استفاده قرار بگیرد میتواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. این نمونه فرم زیبایی را نیز به خود گرفته تا حسی ظریف و نرم را منتقل کند. رنگ چوب میز به دکوراسیون خاکستری جان میدهد. میز چوبی در کنار دیگر عناصر چوبی مثل تیرهای اکسپوز در سقف و برشی از دیوار که با برش‌های کوچک تنه درختان پر شده است حس زیبایی برآمده از طبیعت و صمیمیت را منتقل میکند.

بیشترین استفاده را از عناصر به ظاهر مانع ببرید. در صورتی که چیدمان مبلمان در کنار رادیاتور اجازه میدهد یک صفحه به عنوان رویه برای رادیاتور یا فن کوئل در نظر بگیرید و از آن به عنوان میز استفاده کنید. مانند آنچه در این تصویر میبینید یک صندلی تک نفره در کنار و یک آباژور روی آن قرار دهید تا حس کنجی صمیمی و راحت را در اتاق نشیمن منزل خود به وجود آورید.

 

 

 

 

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: houzz