میز تی وی تری TV Tray Table در دکوراسیون داخلی : یک میز با چندین کاربرد

میز تی وی تری TV Tray Table در دکوراسیون داخلی : یک میز با چندین کاربرد

میز تی وی تری : تا به حال نام میز تری یا تی وی تری را شنیده اید؟ TV Tray Table به میزی گفته می شود که برای استفاده راحت و سریع در قسمت های مختلف به کار می رود. این میزها قابلیت جمع شدن دارند و به قدری کوچک و سبک هستند که می توانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید. تی وی تری ها را می توانید بسته به نیاز خود در هر قسمتی از منزل قرار دهید یا آن را با خود به قسمت های مختلف حمل کنید. همین خصوصیت این میزها باعث شده کاربرد وسیع و راحتی در دکوراسیون منزل داشته باشند.

برای آن که با این میزهای جالب و کاربردهای مختلفی که در دکوراسیون منزل دارند بیش تر آشنا شوید، همراه پویانو باشید.

میز تی وی تری در محل کار

اگر دوست دارید محل کارتان را به نشیمن و روی کاناپه منتقل کنید و در هنگام تماشای تلویزیون یا نشستن در کنار خانواده به انجام کارهای خود با لپ تاپ بپردازید، این میزها می توانند گزینه های خوبی باشند. میز تری می تواند به شکل یک میز تحریر یا میز کار خیلی کوچک نیز عمل کند. ارتفاع پایه برخی از این میزها قابل تنظیم است و در نتیجه می توان آن ها را به حالت دلخواه درآورد.

دسته مبل

تقریبا همه شما حداقل یک بار در هنگام نشستن روی مبل با این مشکل رو به رو شده اید که می خواهید لیوان نوشیدنی یا وسیله ای را در دسترس خود بگذارید، اما جایی برای قرار دادن آن ندارید. تی وی تری یا همان میز تری به شما این امکان را می دهد. برخی از این میزها به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را به شکل مجزا یا به عنوان یک میز کوچک روی دسته صندلی به کار گرفت. حتی مدل هایی نیز هستند که جای کتاب و روزنامه دارند.

میز پاتختی

برای این که یک میز پاتختی متفاوت داشته باشید، می توانید از تری استفاده کنید. این میزها معمولا ارتفاع کمی دارند و به همین خاطر برای قرار داده شدن در کنار تخت خواب شما نیز مناسب خواهند بود. این میزها در جنس و رنگ متنوع هستند و با تخت های مختلف ست می شوند. شما می توانید آباژور و سایر وسایلی که در کنار تخت خود لازم دارید را روی این میز قرار دهید.

میز تی وی تری کنار استخر

میز تری را می توانید با خود به کنار استخر ببرید. خوبی این میزها به سبک بودن و امکان جمع شدن آن هاست. شما می توانید هر وقت که خواستید در فضای کنار استخر به استراحت و آفتاب گرفتن بپردازید، این میز را با خودتان برده و نوشیدنی ها و دیگر مواردی که لازم دارید را روی آن قرار دهید؛ بعد هم به سادگی آن را جمع کنید و در گوشه ای قرار دهید.

کاربرد دکوراتیو

میزهای تری را حتما نباید عملکردی در نظر بگیرید. می توانید از آن ها به عنوان محلی برای قرار دادن لوازم دکوری تان استفاده کنید. این میزها جای خوبی برای قرار دادن یک مجسمه یا تعدادی گلدان هستند و حتی می توانند قاب عکس های شما را نیز به نمایش بگذارند، پس می توانید از آن ها به عنوان یک میز دکوری و صرفا جهت زیباتر دکوراسیون خود از استفاده کنید.

 

 

 

تحریریه پویانو