میزعسلی ها فضای بیشتری در اختیار شما قرار میدهند

سایت پویانو-میزعسلی

میزعسلی ها فضای بیشتری در اختیار شما قرار میدهند

میزعسلی ها فضای بیشتری در اختیار شما قرار میدهند

ساکنان آپارتمان ها در بین تغییرات معمول و جابه جایی هایی که موقع اجاره ی یک آپارتمان رخ می دهد، همگی یک معضل مشترک دارند و آن کمبود جدی فضای مفید در خانه های کوچک است. شما صبح ها لیوان قهوه تان را کجا می گذارید؟ یک جفت شمع روی میز قهوه چطور می تواند فضایی رمانتیک ایجاد کند در صورتی که روی میز پر است از وسایل دیگر. هر کسی در منزل خود به فضایی برای قرار دادن فنجان ها و کتاب ها و گلدان ها نیاز دارد و این میز عسلی های تودرتو این مشکل را به زیبایی حل می کنند. آن ها نه تنها در اشکال، اندازه ها و رنگ های گوناگون موجود هستند بلکه سطوحی برای قرار دادن وسایل ایجاد می کنند که این سطوح در زیر هم رفته و در موقع لزوم بیرون کشیده می شوند. در زیر چند میز عسلی چند تیکه ی تودرتو  که فضای کمی اشغال می کنند مشاهده می شود.

سایت پویانو-میزعسلی

یک سنگ مرمر کوچک می تواند به تنهایی باعث مجلل شدن نمای اتاق پذیرایی شما شود. سطح این میزعسلی های شیک، صاف و صیقلی است. آن ها با سطح مرمری شان مکان خوبی برای قرار دادن فنجان قهوه ی شما یا لیوان های میهمان  تان فراهم می کند. و هنگامی که به میز زیری نیاز ندارید به راحتی می توانید آن را در زیر میز بالایی مخفی کنید.

سایت پویانو-میزعسلی

با این میز عسلی های کنده ای کمی نمای  روستایی در منزل تان ایجاد کنید. سطح این میزها مانند کنده های کلبه ی چوبی به نظر می رسند در حالی که پایه های براق و سیاه  آن فضای شما را از این که کاملاً سبک روستایی بگیرد حفظ می کند. به علاوه، آن ها بسیار کوچک هستند و در هرگوشه ای به راحتی جای می گیریند.

سایت پویانو-میزعسلی
سایت پویانو-میزعسلی

اگرچه آن ها میز هستند اما آن به این معنا نیست که حتماً باید مربعی یا دایره ای شکل باشند. شما می توانید میزهای جذاب و نقش داری چون عکس بالا انتخاب کنید. آن ها باعث افزایش جذابیت و گیرایی دکوراسیون شما می شوند بدون این که شما به خودتان زحمت زیادی بدهید.

سایت پویانو-میزعسلی

چرا با بهره گرفتن از رنگ ها دکوراسیون تان را طراحی نمی کنید. این حتی بهتر می شود زمانی که آن ها اجزائی دارند که آن ها را با هم مچ می کند. بله من در مورد این میزعسلی های رنگارنگ صحبت می کنم. این سطوح رنگارنگ، اتاق نشیمن را سرزنده و شاداب نشان می دهند در حالی که پایه های چوبی شان  آن ها را روی زمین نگه داشته است.

سایت پویانو-میزعسلی

قرار دادن این میزعسلی ها در منزل افراد هنرمند بسیار مناسب است. آن ها با سطح پرزرق و برق آبرنگی شان نیاز به هر مدل میز عسلی دیگر را از بین می برند زیرا رنگ های آن ها به خودی خود به عنوان اثری هنری عمل می کنند. فریم محکم آن ها باعث می شود که به سادگی جابه جا شوند. بنابراین شما می توانید از هنر و زیبایی آن ها در اتاق پذیرایی، اتاق خواب و یا حمام لذت ببرید.

سایت پویانو-میزعسلی

زمانی که شما تصمیم دارید اتاق پذیرایی مدرنی داشته باشید میزهای عسلی که سطح آن شیشه ای است همیشه انتخاب خوبی به شمار می روند.  فریم های آن  را می توانید به هر رنگی که می خواهید رنگ بزنید.

سایت پویانو-میزعسلی

پاشیدن رنگ برای هر نوع سبک طراحی چه مینیمالیست و چه بوهمیایی گزینه ای بسیار عالی است. این میز عسلی های تودرتو انتخابی عالی برای پاشیدن رنگ هایی است که برای ست کردن با بقیه ی دکوراسیون تان لازم دارید.

سایت پویانو-میزعسلی

در خانه ای پراز وسایل آنتیک و منحصر به فرد آخرین چیزی که نیاز دارید مجموعه ای از میزهای عسلی است. برای این که از دست مدل های خسته کننده و یکنواخت آن ها خلاص شوید می توانید بنابه سلیقه ی خود آن ها را تغییر دهید. لبه ی صاف این میز عسلی ها  باعث می شود که آن ها به سادگی در برابر دیوار یا نیمکت و یا…تنظیم و فیت شوند.

سایت پویانو-میزعسلی

منزل تان را با این میز عسلی های شیشه ای شیک تر کنید. این میزهای شیشه ای برای قرار دادن در آپارتمان، اداره و یا خوابگاه بسیار مناسب هستند. این میز عسلی های تودرتو حتی زمانی که زیرهم می روند نیز جلوه ی هنری زیبایی دارند.

منبع: homedit

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو| سجادی

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

میز ناهار خوری مناسب برای طراحی داخلی منزل شما

۱۰ سبک مختلف طراحی مبل در دکوراسیون داخلی

۱۰ نمونه ی الهام بخش از دکوراسیون بخش غذاخوری منزل

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید