مهد کودک و پرورشگاه او بی / دفتر معماری  هی بی نو سکی و یو جی نو شیرو

مهد کودک و پرورشگاه او بی / دفتر معماری  هی بی نو سکی و یو جی نو شیرو

مهد کودک و پرورشگاه او بی / دفتر معماری  هی بی نو سکی و یو جی نو شیرو :  سایت این پروژه مهدکودک و پرورشگاه کودکان OB در منطقه ای است که خط ساحلی rias را دنبال می کند. از دریای آرام به جنوب گسترش یافت و کوهی وجود دارد که می تواند قدرت طبیعت را احساس کند. با پویانو همراه باشید تا نقاط قوت پروژه را با هم ببینیم :

شما می توانید زمین ، ساختمان کودکستانی را که به دریا باز می شود ، احساس کنید. در سایت اختلاف ارتفاع 12 متر وجود دارد. کودکان چنین تصور شده اند که در هنگام استفاده از این مرحله می توانند چشم ها و علائم یکدیگر را احساس کنند. طرح ساختمان و خط جریان با توجه به برنامه های حمل و نقل و مراقبت از کودکان به ویژه برنامه ریزی شده است.

علاوه بر این ، به منظور تشویق حرکت متنوع کودکان ، ما یک مکان سازی داریم ، مانند انواع مختلفی از عمل با بدن در ساختمان. به عنوان مثال ، در حالی که بسیاری از مراحل کوچک را فراهم می کند ، کودکان را با غار کوچک ، تخته سیاه نقاشی دیواری و قفسه کتاب جذب می کند ، و مواد کف باعث تغییر روحیه کودکان می شود. همچنین ، با تهیه یک پله کشیده از میزان عبور کودکان ، یک اتاق زیر شیروانی وجود دارد که با طناب و میله های کوهنوردی بالا می رود. جلوتر از سقف که از این پله های کشیده عبور می کند ، یک تراس عرشه به سمت دریا باز است ، گویی در دریا شناور است. و یک وسیله بازی طناب خارجی وجود دارد که از تراس به طبقه دوم متصل است ، یک مهاجر وجود دارد. از طریق چنین حرکتی ، قدرت جسمی و توجه را بهبود می بخشد و ذهن چالشی را رشد می دهد.

علاوه بر این ، ما معتقدیم که فعالیت های هنری عنصر مهمی برای رشد حساسیت است. با تهیه یک اتاق مخصوص لعاب دار که به راحتی قابل مشاهده و درک است ، کودکان می توانند تمایل بیشتری به تمرکز خود داشته باشند.

علاوه بر این ، در فضای آموزشی ، تراس ناهار خوری خارجی و یکپارچه ای رو به دهلیز ناهار خوری وجود دارد که فضای ساختمانی را باز می کند که به دریا باز است. با تهیه پیشخوان کودکان ، فرصت های آموزش غذا از طریق سرو غذا را فراهم می کند و همچنین برای همسایگان استفاده از آنها آسان است و والدین پیوندهای محکمی را ارائه می دهند.

 

 

 

منبع : ARCHDAILY

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو | المیرا قرابیگلو