معماری و دکوراسیون داخلی موزه پلاستیک

موزه پلاستیک

معماری و دکوراسیون داخلی موزه پلاستیک

معماری و دکوراسیون داخلی موزه پلاستیک : پلاستیک یک ماده شگفت انگیز است ، اما بزرگترین مشکل نحوه استفاده و دور ریختن آن است. بر اساس این ایده ، موزه پلاستیک ایجاد شد: برای نشان دادن نقش اساسی پلاستیک در زندگی ما و امکانات ارائه شده توسط استفاده مجدد و بازیافت آن.

این موزه ، که در مادرید در 8 مه افتتاح شد ، نه تنها حاوی پلاستیک است ، بلکه کاملاً از این مواد ساخته شده است. از طریق مصنوعات نمایش داده شده در داخل ، از جمله اشیاء بهداشتی ، ارتباطی ، ساخت و ساز ، غذا و تحرک پایدار ، بازدیدکنندگان با عملکردهای کلیدی که پلاستیک در صورت استفاده صحیح از آنها برای ما فراهم می کند ، آشنا خواهند شد.

آلیشیا مارتین ، سخنگوی Esplásticos ، پلتفرمی که نمایندگان مختلف صنعت پلاستیک در اسپانیا را گرد هم آورده است ، می گوید: “این موزه اهمیت استفاده از پلاستیک ها و سهم آن در حفاظت از محیط زیست را در همه مراحل برجسته می کند: طراحی زیست محیطی ، استفاده ، استفاده مجدد او همچنین می گوید که چقدر با کاهش مصرف انرژی و انتشار CO2 در مبارزه با تغییرات آب و هوا مشارکت می کنید. ”

موزه پلاستیک

موزه پلاستیک :

ما در مورد آسیب های زیاد پلاستیک به محیط زیست بسیار صحبت می کنیم. اما موارد زیادی وجود دارد که این مواد مصرف بیش از حد انرژی را کاهش می دهد. این مقاله توسط آلبرتو سرری برخی از جوانب مثبت و منفی این مطالب بحث برانگیز را آشکار می کند ، که بسیاری از آنها بیش از آنچه تصور می کنیم در زندگی ما وجود دارد. “نمونه ای از صنعت خودرو است. اتومبیل های قدیمی دارای تجهیزات فلزی سنگین زیادی بودند.

با گسترش مواد پلاستیکی ، از جمله بازار قطعات خودرو ، پلاستیک به ایجاد خودروهای جدید کمک کرد. در نتیجه ، خودروها سبک تر شدند و هزینه سوخت کاهش یافت. به طور قابل توجهی ، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. نویسنده همچنین محصولات دیگری مانند قیر پلاستیکی مورد استفاده در محل های دفن زباله برای جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی ، پلاستیک را به عنوان عایق حرارتی در مواد خاص برای کاهش مصرف انرژی و فیلم های پلاستیکی که عملکرد بهتری را در برخی از انواع کشاورزی ارائه می دهد ، ذکر می کند.

موزه پلاستیک

پلاستیک چیست:

پلاستیک محصولی است که در حال تبدیل شدن به یک مشکل است. دوام و مقاومت مکانیکی آن در برابر قارچ ها و باکتری ها تجزیه را دشوار می کند و طول عمر آن را تقریباً نامحدود می کند.

علاوه بر این ، این ماده ای است که فشرده سازی آن دشوار است و مقدار زیادی زباله ایجاد می کند و تجزیه سایر مواد آلی را در صورت رها شدن در محیط دشوار می کند. هنگامی که پلاستیک به اقیانوس ها می افتد ، به ذرات ریز پلاستیک و ریز پلاستیک هایی که در زنجیره غذایی تداخل می کنند ، تجزیه می شود. تجدید نظر در مورد پلاستیک یکبار مصرف (کیسه ها ، فنجان های یکبار مصرف ، نی و …) ضروری است و در بسیاری از نقاط استفاده شده است.

اما به همان اندازه مهم است که در نظر بگیریم که مواد پس از دور ریختن به کجا خواهند رسید. در 17 مه ، روز جهانی بازیافت ، ساختار موزه پلاستیک برچیده شد و همه قسمت های آن مورد استفاده مجدد و بازیافت قرار گرفت و اهمیت ژست بازیافت نیز بیان شد. دیوارها ، سقف ها و کف ها بازیافت می شوند تا آنها را به اجسام مختلف تبدیل کنند و به آنها زندگی تازه ای ببخشند.

موزه پلاستیک

مشخصات موزه پلاستیک :

این موزه توسط استودیوی معماری Delavegacanolasso طراحی شده است. مساحت آن 73.5 متر مربع است و با مواد مختلف پلاستیکی مانند پلی اتیلن ، متاکریلات ، پلی کربنات ، PVC ساخته شده است. طراحی مدرن و آوانگارد دارد. این نور طبیعی و مصنوعی را هنگام بازی با مواد مختلف پلاستیکی ترکیب می کند. این موزه در سه اتاق خود ، خود را به عنوان فضایی دگرگون کننده معرفی می کند که هدف آن تصحیح اشتباه مردم از پلاستیک است و نشان می دهد که چگونه می توان از آن به عنوان یک ماده قابل بازیافت و پایدار در صورت استفاده صحیح استفاده کرد.

همچنین نشان می دهد که این ماده چقدر اهمیت دارد و چگونه صنایع را مانند مراقبت های بهداشتی ، غذا ، ساخت و ساز و حمل و نقل متحول می کند. سرانجام ، برای کسانی که نمی توانند شخصاً از موزه دیدن کنند ، موزه پلاستیک در وب سایت خود یک تور مجازی از تمام اتاق ها و آثار موجود در موزه ارائه داد.

موزه پلاستیک

موزه پلاستیک

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو