معماری و دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش هیرشلیفر  HIRSHLEIFER

فروشگاه کفش هیرشلیفر

معماری و دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش هیرشلیفر  HIRSHLEIFER

معماری و دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش هیرشلیفر  HIRSHLEIFER : طراحی فروشگاه کفش هیرشلیفر در Manhasset نیویورک یک مرجع ظریف و ادای احترام به دنیای هنر و تاریخ طراحی ، عمدتا ایتالیایی و آمریکایی است.

در واقع فضایی است که مراجع و خاطرات به صورت متافیزیکی اتفاق می افتند و در نگاه اول کاملاً قابل مشاهده نیستند ، مکانی برای گفتگو بین دو متن متضاد: اولین مورد مینیمالیستی ، دقیق و دقیق است که به هنر چند شخصیت آمریکایی اشاره می کند. مانند Sol LeWitt ، Carl Andre یا Donald Judd از نظر جسمانی و معنویت.

مورد دوم اشاره به دنیای غنی ، نفسانی ، فاسد ، غیرقابل پیش بینی و آزاد گروه های طراحی رادیکال است .  که مسیر طراحی را در ایتالیا از اواخر دهه شصت به دهه هشتاد تغییر داد.

سرجیو مانینو به طور استادانه ای بین گرایش های هر “متن” – سبک – مذاکره می کند.  تا جلوه های شگفت انگیزی را ایجاد کند که حاوی تداوم تناقضات است. فضا و زمان از طریق طنز ظریف و دقت دقیق تجربه می شود.

فروشگاه کفش هیرشلیفر

جزئیات طراحی فروشگاه کفش هیرشلیفر  HIRSHLEIFER

طراحی فروشگاه کفش Hirshleifer در Manhasset نیویورک یک مرجع ظریف و ادای احترام به دنیای هنر و تاریخ طراحی ، عمدتا ایتالیایی و آمریکایی است.

در واقع فضایی است که مراجع و خاطرات به صورت متافیزیکی اتفاق می افتند و در نگاه اول کاملاً قابل مشاهده نیستند. مکانی برای گفتگو بین دو متن متضاد: اولین مورد مینیمالیستی ، دقیق و دقیق است که به هنر چند شخصیت آمریکایی اشاره می کند. مانند Sol LeWitt ، Carl Andre یا Donald Judd از نظر جسمانی و معنویت.

مورد دوم اشاره به دنیای غنی ، نفسانی ، فاسد ، غیرقابل پیش بینی و آزاد گروه های طراحی رادیکال است که مسیر طراحی را در ایتالیا از اواخر دهه شصت به دهه هشتاد تغییر داد.

فروشگاه کفش هیرشلیفر

سرجیو مانینو به طور استادانه ای بین گرایش های هر “متن” – سبک – مذاکره می کند تا جلوه های شگفت انگیزی را ایجاد کند که حاوی تداوم تناقضات است. فضا و زمان از طریق طنز ظریف و دقت دقیق تجربه می شود.

طراحی ، مبلمان و فضای داخلی فروشگاه های خرده فروشی توسط استودیو Sergio Mannino

فروشگاه کفش هیرشلیفر

طراحی: S.Mannino ، G.Spagrud ، F.Bruni ، F.Scalettaris

آدرس فروشگاه: فروشگاه کفش هیرشلیفر 2080 بلوار شمالی ، منهست ، نیویورک 11030

مساحت: 1،065 متر مربع / 99 متر مربع

تاریخ افتتاح : دسامبر 2008

طراحی نورپردازی: بیل پیررو جونیور ، لیدو عکاسی نورپردازی: مکس بولزونلا

Sergio Mannino Studio یک شرکت طراحی مستقر در نیویورک است. که فضاهای خرده فروشی ، فضای داخلی و مبلمان را برای محیط های خصوصی و تجاری در نظر گرفته است.

فروشگاه کفش هیرشلیفر

Sergio Mannino Studio در سال 2008 تأسیس شد ، یک استودیو طراحی چند رشته ای است . که متخصص در خرده فروشی ، مسکونی ، داخلی و مبلمان ، برای هر دو محیط خصوصی و تجاری است. این استودیو در نیویورک مستقر است. اما در سطح بین المللی شناخته شده است. و بیش از 250 پروژه از جمله در چین ، ایتالیا ، کانادا و سراسر ایالات متحده را تکمیل کرده است. تیم متعهد که توسط سرجیو مانینو رهبری می شود . متشکل از معماران حرفه ای ، طراحان داخلی ، طراحان گرافیک و مشاوران برندسازی است.

SM Studio با تمایل به ایجاد فضاهایی که خلاقیت ، هیجان و عملکرد را ترکیب می کند – با ترکیب طراحی کلاسیک ایتالیایی با استعداد معاصر – ایجاد می شود. اگرچه استودیو به عنوان یک شرکت طراحی خرده فروشی تاسیس شد . اما در سال های اخیر در طیف گسترده ای از پروژه های طراحی مسکونی ، مارک تجاری و طراحی مبلمان مشارکت داشته است.

مشتریان استودیو شامل Prada ، Lexus ، Kensiegirl ، Miss Sixty ، Miu Miu ، Vince Camuto ، Bottega Veneta و دیگران هستند. آثار این استودیو به طور گسترده در مجلات ، کتابها و وبلاگها در سراسر اروپا ، چین و ایالات متحده منتشر شده است.

فروشگاه کفش هیرشلیفر

سرجیو مانینو از برنامه معماری دانشگاه فلورانس فارغ التحصیل شد و با استادان طراحی اتوره سوتساس و رمو بوتی همکاری گسترده ای داشت. مانینو که در ایتالیا بزرگ شده ، تحصیل کرده و کار کرده است . طراحی کلاسیک ایتالیایی را در هر پروژه ای که استودیو به پایان می رساند به ارمغان می آورد.

از قصابی های بروکلین ، صندلی ها ، آپارتمان های شنژن ، این استحکام این کیفیت با نمایش امروزی طراحی معاصر است. که SM Studio به آن معروف شده است.

فروشگاه کفش هیرشلیفر

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو