معماری و دکوراسیون داخلی خانه وارونه / گروه معماری خواهر و برادر

معماری و دکوراسیون داخلی خانه وارونه / گروه معماری خواهر و برادر

معماری و دکوراسیون داخلی خانه وارونه / گروه معماری خواهر و برادر : توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه وارونه تغییر و اضافاتی به یک تراس ویکتوریایی یک طبقه برای یک خانواده رو به رشد چهار نفره از جمله دیزی رتریور طلایی است. یک سقف مواج در طبقه اول جدید با نورگیرهای بزرگ رو به غرب که آسمان در حال تغییر را نشان می دهد، مشخص شده است.

معماری و دکوراسیون داخلی خانه وارونه / گروه معماری خواهر و برادر

پوشش سقف طلایی و انعکاسی به این فرم سقف مجسمه ای، خانه را به یک هلیوستات غول پیکر تبدیل می کند و نور را به عمق سطح زمین تراس موجود می کشاند. سقف همچنین برای متحرک کردن خانه به هنگام حرکت افراد و حیوانات خانگی در فضا عمل می کند. عمل زندگی به روش‌های زودگذر به ساکنان بازتاب می‌یابد – ضبط ارتباطات بازیگوش و ارائه چشم‌اندازی جایگزین از زندگی روزمره. طلایی که در سرتاسر خانه وجود دارد، به طرز متعصبانه ای به معیشت مشتریان اشاره دارد.

پاسخ ما به خلاصه و سایت، پلان طبقه را به حداکثر می رساند و در عین حال به شرایط زندگی نزدیک همسایه ها احترام می گذارد. صفحه نمایش سفارشی به شیشه در سراسر سطح بالایی، نماهای داخل و خارج از فضاها را واسطه می کند تا از حفظ حریم خصوصی خانه های مجاور و در عین حال به حداکثر رساندن دریافت نور، اطمینان حاصل شود. پنجره و تراس بزرگ رو به جنوب، منظره ای از شهر، پشت بام های مجاور و درختان محلی را فراهم می کند، در حالی که به طرز ماهرانه ای از فضای باز خصوصی همسایه خودداری می کند. صفحه نمایش سفارشی به شیشه در سراسر سطح بالایی، نماهای داخل و خارج از فضاها را واسطه می کند تا از حفظ حریم خصوصی خانه های مجاور و در عین حال به حداکثر رساندن دریافت نور، اطمینان حاصل شود.

یک تراس پشت بام جدید در جلو، فضاهای زندگی طبقه اول را از بیرون گسترش می دهد و ساکنان را با فعالیت در خیابان پایین مرتبط می کند. یک دودکش آجری زیبا در تراس مرکزی است و یک نقطه کانونی قوی را تشکیل می‌دهد و در عین حال چشم‌اندازی از زندگی خانگی و میراث Carlton North ارائه می‌دهد که معمولاً تجربه نمی‌شود.

مشخصات پروژه :

کاربری پروژه : خانه، بازسازی، فضای داخلی خانه

محل ساخت پروژه : آبوتسفورد، استرالیا

معماران پروژه :  معماری خواهر و برادر

مساحت : 180 متر مربع

سال ساخت : 2021

عکس ها : کریستین فرانسیس

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو