معرفی طراحان برتر دکوراسیون داخلی

معرفی طراحان برتر دکوراسیون داخلی

معرفی طراح دکوراسیون داخلی

4 طراح معروف که هر شخص علاقه مند به دکوراسیون داخلی، باید آنها را بشناسد:

شرکت طراح  دکوراسیون داخلی Achille Salvagni :
شرکتی را که مستقر در رم است و متخصص  طراحی در زمینه ی خانه های لوکس و مجلل است تاسیس کرد. او در پایتخت ایتالیا معماری خواند و به استکهلم رفت تا بحث «زیبایی در سادگی» را مورد مطالعه قرار دهد. طراحی داخلی او به طور همزمان هم مدرن است و هم سنتی. او در اوج دکوراسیون ایتالیایی تحول ایجاد کرد اما با لایه هایی از قطعات معاصر و قدیمی. او میگوید: میتوان با قرار دادن یک مجسمه ی رومی کنار محصولات اپل گفت و گو و ارتباط ایجاد کرد زیرا هر دوی آن ها یک اثر هنری هستند. من به آینده اعتقاد دارم اما بدون فراموش کردن ریشه هایم در گذشته.

آقای Alidad طراح دکوراسیون داخلی :
او از اسم اول خود به عنوان اسم حرفه ای اش استفاده میکند.طراح دکوراسیون،طراح داخلی ، مبلمان و بافت ؛ در ایران متولد شده و اکنون در لندن مستقر است. علیداد در سبک صراحتا اعیانی و اشرافی مهارت دارد و شکوه و عظمت را در مرمر ، مخمل و طلا می یابد. او در کار با مشتریان زبده ی بین المللی و پذیرفتن زیبایی و ظرافت تاریخ جهانی ؛ خانه هایی را ساخته که آمیزه ای است از سنت های شرقی و غربی با مجموعه ای غنی مثل کاخ ونیز ، بازار ادویه جات در خاورمیانه یا جاده ابریشم قدیمی. با همه ی اینها تمرکز او همچنان روی راحتی و آسایش در طراح دکوراسیون است. او میگوید: اینکه شما در یک کاخ یا در آپارتمانی مدرن زندگی میکنید من میخواهم محیطی را ایجاد کنم که پرمحتوا باشد. میخواهم تصور کنید که همه چیز در یک اتاق یک مفهوم شخصی دارد و بین نسل ها منتقل میشود.

گروه طراح دکوراسیون داخلی Commune :
تیم طراحی در لس آنجلس که در سال 2004 توسط Roman Alonso وSteven Johnknecht و رامین شمشیری تاسیس شد. امروزه با داشتن لیست مشتریانی شامل Barneys New York, DreamWorks Studios, Coach, Kedsو همچنین مشتریان ساختمان های مسکونی و مشاغل مختلف مثل چاپ و نشر ، بازاریابی و فیلمساز ها است. آلونسو میگوید: آنچه که بین ما مشترک بود ، طراح دکوراسیون با رویکردی کلی نگر بود. ما پایان های طبیعی را دوست داریم و فضایی که به صورت اتفاقی در مسیر زیبایی و عملکرد حرکت میکنند.

Sig Bergamin  طراح دکوراسیون داخلی :
یک گنجینه ی ملی در زادگاهش برزیل. Sig Bergamin یک طراح دکوراسیون و کلکسیونر آثار هنری است با مشتریانی از ایالات متحده ، اروپا و امریکای جنوبی. یک پروژه ی معمولی او بدون در نظر گرفتن سبک آن ، فیض بخش و پر از حس زندگی است و خوشبختی در آن است با رنگ های روشن و مبلمان بین المللی. او میگوید: من با همه چیز در زندگیم تجربه کسب میکنم : بافت ، الگو های راه راه و چهارخانه ، جدید و قدیم…
مهارت او در ترکیب ، دنیای قدیم را با مدرنیسم در برزیل متوازن میکند. او میگوید: من اعتقاد ندارم که خانه های شما سنگین و موقر ، مرده و بی هویت باشد. من در مقابل غیر معمول ها و متفاوت احساس شور و شعف میکنم.

منبع : :elledecor

عکاسان:Simon Upton وWilliam Abramowicz

 

مترجم : نبی لو
دکوراسیون داخلی و معماری پویانو