مزایای گنجاندن هنر در فضای داخلی منزل

مزایای گنجاندن هنر در فضای داخلی منزل

مزایای گنجاندن هنر در فضای داخلی منزل : این هفته با ورود هنر بازل به شهر ، هنر در همه جای میامی یافت می شود! هر ماه دسامبر فلوریدیایی ها با یکی از بزرگترین جشن های هنر و طراحی ، نمایشگاه هنر Art Basel Miami Beach ، وارد روح هنری می شوند.

نمایشگاه هنر هنری بازل میامی ساحل صدها بازدیدکننده بین المللی را به ارمغان می آورد و انواع بی پایان مجموعه ها ، گالری ها و نمایشگاه ها را ارائه می دهد. این یک جامعه بسیار هیجان انگیز ، چند فرهنگی ، خلاق در فعال ترین فصل هنری میامی است.

هنگامی که ما هنر را در فضای داخلی خانه گنجانده ایم ، مزایای بسیار زیادی در طراحی وجود دارد. در پروژه طراحی داخلی ما به نام “خانه التقاطی مدرن” که به تازگی به پایان رسیده است ، مجموعه هنری مشتری ما در فضاهای نشیمن خانه آنها در میامی محور اصلی قرار می گیرد. این پروژه مسکونی داخلی میامی را که در وبلاگ ما به اشتراک گذاشته شده است ، در اینجا مشاهده کنید.

هنر در فضای داخلی : تیم طراحی داخلی مسکونی ،  می داند که آثار هنری برای طراحی داخلی بسیار مهم است. ما با نحوه کارکردن مجموعه های هنری موجود در طراحی یا نحوه انتخاب مجموعه های مناسب برای مجموعه مشتری خود آشنا هستیم. ما این هفته مشغول بازدید مشتریان از گالری ها و رویدادها هستیم و از دیدن هنر هنرمندان محلی و بین المللی بسیار هیجان زده ایم.

هنر در فضای داخلی : آثار هنری می توانند فضای داخلی فوق العاده ای را غنی کنند و برای مشتریان علاقه مند به هنر ما بسیار خاص باشند. تیم های طراحی ما روشهای خیره کننده ای برای نمایش و ادغام مجموعه های هنری منحصر به فرد در فضای داخلی مشتری ما پیدا می کنند. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام ترکیب هنر در دکوراسیون داخلی خانه باید به آنها توجه کنید:

  1. یک ویژگی منحصر به فرد را به خانه خود بیاورید

قطعاتی را انتخاب کنید که به جذابیت بصری بیفزایند یا یک عبارت متمایز در اتاق ایجاد کنند. هرچه بیشتر برای شما منحصر به فرد باشد ، فضای داخلی شما بیشتر نشان دهنده سبک شما خواهد بود.

  1. پالت رنگ را تکمیل کنید

رنگ های موجود در هر نقاشی ، مجسمه یا عکس می تواند به طرز ظریفی رنگ را ستایش یا اضافه کند. رنگ یا رنگها می توانند فضای شما را فوراً زنده کنند.

  1. هنر را در جلو و مرکز قرار دهید

قرار دادن یک بوم بزرگ یا مجسمه سازی خیره کننده در یک منطقه قابل مشاهده به آثار هنری اجازه می دهد تا فضا را کامل کرده و ناحیه مورد نیاز برای نمایش را به آن بدهند. اجازه دهید یک دیوار خالی را برجسته کند یا یک فضای خالی را در یک اتاق پر کند.

  1. هنر را در جلو و مرکز قرار دهید

وقتی در Art Basel هستید ، با هنرمندان آشنا شوید. حتی اگر در نمایشگاه مورد علاقه خود قطعه ای پیدا نکرده اید ، دنبال هنرمندانی که بیشتر با شما و سبک شما صحبت می کنند بهترین راه برای ایجاد مجموعه است. جامعه هنری و هنرمند نیز از حمایت شما قدردانی خواهند کرد. در پست بعدی وبلاگ ما هنرمندانی را که در Art Basel Miami دنبال می کنیم مشاهده کنید.

 

هنر در فضای داخلی

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو