مدل کاغذ دیواری صورتی در دکوراسیون جدید خانه

مدل کاغذ دیواری صورتی در دکوراسیون جدید خانه

مدل کاغذ دیواری صورتی در دکوراسیون جدید

شاید در گذشته صورتی را کم تر کسی به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون منزل خود انتخاب می کرده است، اما امروزه دیگر یک رنگ بسیار پرطرفدار است ؟ اما چرا در گذشته مانندامروز محبوبیت نداشته است؟ شاید به این خاطر که این رنگ به راحتی با دکوراسیون ست نمی شده است.اما این روزها به یمن اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی انواع روشهای ست کردن با رنگ صورتی در جای جای منزل مشاهده می شود همچنین وسایل و مبلمان صورتی به وفور در فروشگاه ها یافت می شود بنابراین خالی از لطف نیست که سری به کاغذ دیواری های صورتی جدید امسال بیندازیم و ببینیم که چه مدل کاغذ دیواری صورتی بیشتر مد شده است. با پویانو همراه باشید:

اگر تا امروز به این خاطر برای استفاده از رنگ زیبای صورتی اقدام نکرده اید، باید رویکرد خود را عوض کنید. صورتی شاید در نگاه اول با بسیاری از رنگ ها ست نشود، اما اگر شهامت کافی را داشته باشید و دید خود را کمی گسترده تر کنید، مطمئنا خواهید دید که ترکیب های بی نطیری از هم نشینی این رنگ با بسیاری از رنگ ها قابل ایجاد است.

رنگ صورتی یک رنگ لطیف و دلنشین است و خوب طبیعتا بیشترین طرفداران این رنگ زیبا قریب به یقین خانم ها و دخترهای جوان تشکیل داده اند.

رنگ صورتی بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق دختر

خوب دکوراسیون صورتی یک دکوراسیون ملایم و اسپرت می باشد. بنابراین اتاقی که دکوراسیون صورتی دارد یک فضای صمیمی و آرام ایجاد می کند. اولین ویژگی تاثیرگذار در یک دکوراسیون داخلی که می تواند به شما برای یک دکوراسیون صورتی دلخواه کمک کند، کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری صورتی  برای اتاق خواب دختر بهترین گزینه است. اما طبیعتا یک دکوراسیون پذیرایی به رنگ صورتی یک دکوراسیون منحصر به فرد است.

کاغذ دیواری صورتی برای نشیمن و پذیرایی

دیگر زمان آن گذشته است که نگاه جنسیتی صرف به رنگ صورتی داشته باشیم در این دهه شاهد آن هستیم که رنگ صورتی از رنگ دخترانه تنها خارج شده است و به عنوان یک رنگ دلنشین و لطیف در دکوراسیون فضای پدیرایی و نشیمن نیز دیده می شود. انواع مدل های کاغذ دیواری صورتی میتواند انتخاب جالبی برای دوست داران رنگ صورتی باشد. این رنگ به خوبی با رنگ های پاستلی ست می شود.

کاغذ دیواری صورتی برای اتاق خواب

اگر قصد دارید اتاق خواب شما به رنگ صورتی دکوراسیون شود. می توانید کاغذدیواری صورتی طرح دار را به دیوارها نصب کنید. سرویس خواب سفید به عنوان مبلمان اتاق خواب گزینه خوبی برای ست شدن با کاغذدیواری اتاق باشد. اگر نگران این هستید که اتاق خواب شما با کاغذدیواری های صورتی شبیه به اتاق خواب کودکتان به نظر بیاید ، می توانید صرفا دیوار پشت تخت خواب را با کاغذدیواری صورتی طرح دار بپوشانید و دیوار های اطراف را با کاغذدیواری ساده صورتی ملایم و یا سفید بپوشانید.

 

کاغذ دیواری صورتی خال خالی

کاغذ دیواری صورتی چهارخانه

کاغذ دیواری صورتی یونی کورن

 

کاغذ دیواری صورتی گل گلی

کاغذ دیواری صورتی مدرن

کاغذ دیواری صورتی قلبی