مجسمه دکوری مدرن : تلفیق هنر با دکوراسیون منزل شما

مجسمه دکوری مدرن : تلفیق هنر با دکوراسیون منزل شما

مجسمه دکوری مدرن : این روزها برای این که جلوه دکوراسیون منزل تان را بیش تر کنید، هزاران ایده پیش رو دارید. یکی از روش های فوق العاده برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون، به کار بردن هنر است. هنر همیشه و در هر قالبی زیباست و می تواند به فضای زندگی شما هم زیبایی بدهد. یکی از راه های تلفیق هنر با دکوراسیون، استفاده از مجسمه هاست.

مجسمه های مدرن با فرم های انتزاعی و خاص خود، گزینه های جالبی برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزل هستند. مجسمه ها را می توان با توجه به فضای در دسترس و مکانی که قرار است در آن جای بگیرند، در ابعاد مختلف تهیه کرد. همچنین می توانید رنگ و مدل این مجسمه ها را با توجه به دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید و آن ها را جایی قرار دهید که بیش تر به چشم می آیند. مطمئنا اگر انتخاب مناسبی انجام دهید، این احجام دکوری و زیبا به تکمیل چیدمان منزل شما کمک خواهند کرد. در این مطلب، چند ایده برای به کارگیری مجسمه دکوری مدرن در دکوراسیون منزل به شما پیشنهاد خواهیم داد. همراه پویانو باشید.

از المان های کوچک با مجسمه دکوری مدرن استفاده کنید

المان های مدرن برای دکوراسیون خانه های امروزی خیلی مناسب هستند. اگر قسمتی از فضای نشیمن یا پذیرایی منزل تان خالی به نظر می رسد، می توانید آن را با یک المان کوچک و زیبا پر کنید. المان ها مجسمه هایی هستند در مقیاس بزرگ تر که خودشان پایه دارند و روی سطح زمین قرار می گیرند. بهتر است اندازه المان را با توجه به ابعاد فضا و ارتفاع سقف انتخاب کنید تا تناسب ظاهری فضا از بین نرود.

حس و حال فنگ شویی را تجربه کنید

فنگ شویی برای خیلی ها جذاب و آرامش بخش است. اگر طرفدار به کارگیری تکنیک های فنگ شویی در دکوراسیون منزل هستید، می توانید به سراغ مجسمه های پرکاربرد فنگ شویی بروید. این مجسمه ها شکل و شمایل خاصی دارند و معمولا در فضاهایی که جهت ایجاد تمرکز برای یوگا طراحی می شوند، به کار گرفته می شوند. شما هم می توانید با استفاده از مجسمه، شمع و گیاهان، چنین فضایی داشته باشید.

سبک پاپ آرت را به منزل بیاورید

پاپ آرت سبک جذابی است که معمولا با رنگ ها و شکل های خاص سروکار دارد. اگر به دنبال ایجاد تفاوت در دکوراسیون منزل هستید و سبک های تکراری را نمی پسندید، شاید با پاپ آرت ارتباط برقرار کنید. پاپ آرت را می توانید با قرار دادن یک مجسمه رنگی متفاوت در فضا اجرا کنید.

مجسمه های نورانی را امتحان کنید

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، می توانید به سراغ مجسمه هایی بروید که برای نورپردازی و روشن کردن فضا هم به کار می آیند. این نوع مجسمه ها عموما شکل های دکوری و بسیار جالبی دارند و در عین حال به عنوان آباژور یا دیگر وسایل مشابه نیز قابل استفاده اند. جلوه این مجسمه ها با روشن شدن شان در شب بیش تر هم می شود.

هنر خودتان را به کار بگیرید

لازم نیست حتما برای داشتن یک مجسمه زیبا خرج روی دست خودتان بگذارید. اگر هنرمند باشید، می توانید بسیاری از فرم های ساده مجسمه های مدرن را اجرا کنید و مجسمه مورد نظرتان را به وجود آورید. مجسمه هایی که فرم آن ها از الگوهای هندسی و ساده تری پیروی می کند، به سادگی قابل ساخت می باشند.

 

 

 

 

 

تحریریه پویانو