متریال آکوستیک اتاق – تابلوهای روکش داخلی

متریال آکوستیک اتاق – تابلوهای روکش داخلی

متریال آکوستیک اتاق – تابلوهای روکش داخلی : یک سیستم آکوستیک اتاق خلاق با جذابیت : اتاق هایی با طراحی مدرن اغلب از نظر سادگی چشمگیر هستند. وقتی نوبت به استفاده از اتاق می رسد ، مشخص می شود که طراحی صوتی قربانی شده است. تجربه در اتاق های تاریخی اغلب خیلی بهتر نیست: عناصر طراحی بر عملکرد غالب هستند. سیستم توسعه یافته توسط بروگ برای آکوستیک روکش دیوار گزینه های بی شماری را برای هر نوع اتاق فراهم می کند ، آزادی سازگاری با سبک های مختلف را فراهم می کند.

با متریال آکوستیک در هنگام بهبود آکوستیک ، تولید نتایج صوتی و شنیداری مثبت ، همه سقف ها و دیوارها بازی می شوند. نتایج صوتی توسط موسسه TÜV آلمان اثبات شده است که میزان جذب برجسته را تأیید می کند. برخلاف سایر راه حل های صوتی اتاق ، سیستم بروگ برجسته نوری ایجاد می کند. پانل ها دقیقاً مطابق با مشخصات تولید می شوند و نیازهای فردی پروژه به این معنی است که ویژگی هایی مانند سوراخ بلندگوها یا چراغ ها برای آنها تأمین می شود.

در متریال آکوستیک علاوه بر جاذب ها و قاب های فلزی موجود ، که عناصر کاملی را تشکیل می دهند ، Bruag گزینه های دیگری را ارائه می دهد که منجر به پیشرفت در آکوستیک اتاق می شود. به عنوان مثال ، تمام دیوارها یا سقف ها را می توان با پانل های سوراخ دار و پشم گوسفند صوتی مخصوص تهیه کرد. اینها را می توان با نور پس زمینه LED ترکیب کرد و یا یک سیستم خنک کننده را می توان در عناصر صوتی ادغام کرد.

ابعاد پانل های روکش دار متناسب با پروژه های منفرد متنوع است. آزمایشات صوتی انجام شده در LGA در نورنبرگ نتایج قابل دستیابی با انواع مختلف سوراخ شدن (به عنوان مثال الگوهای سطح) را نشان می دهد. نمونه های مورد استفاده در این تست ها دارای سطوحی با درجات مختلف گشودگی بودند که در 8 ، 20 و 40 درصد تنظیم شده اند. عمق ساخت و ساز عناصر بین 50 ، 100 و 200 میلی متر متغیر بود ، با عناصر عمق 100 میلی متر ارزش مقایسه ای عالی.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو