ایده آل ترین مدل مبل اتاق نشیمن

مبلمان اتاق نشیمن

ایده آل ترین مدل مبل اتاق نشیمن

مبل اتاق نشیمن : ست مبلمان که از جمله لوازم اساسی در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی به شمار می رود، نقش اول در سبک های طراحی داخلی را ایفا می کند. زمانی که می خواهیم خانه خود را دکوراسیون کنیم اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند و به سراغ آن می رویم، کاناپه و ست مبلمان است. انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی که انتخاب کرده ایم و بر اساس نوع معماری و ساختار مکان از سخت ترین مراحل طراحی داخلی به شمار می رود.

در راس نکاتی که در خرید ست مبلمان و یا یک کاناپه باید در نظر داشته باشید هماهنگی میان رنگ های مکان قرار دارد. در حالی که هماهنگی میان رنگ ها عنصر اصلی طراحی داخلی به شمار می رود، انتخاب مبل مناسب بر اساس معماری و ساختار نشیمن و سالن پذیرایی نیز در راس نکات مهم قرار می گیرد. برای این که بدانید کدام مدل از مبل ها و کاناپه برای سالن و نشیمن خانه شما مناسب است و در انتخاب مبل اتاق نشیمن به چه نکاتی باید توجه کنید با پویانو همراه باشید:

اگر سالن بزرگ و وسیعی در اختیار دارید، با استفاده از یک یا چند کاناپه مدل اسپرت می توانید سالن خود را طراحی کنید. در سالن های بزرگ می توان از یک کاناپه تکی استفاده کرده و اطراف آن را با صندلی های تک نفره پر کرد و فضایی مناسب برای نشستن ایجاد کرد. در سالن های بزرگ به راحتی می توانید از کاناپه و مبل های تک نفره تخت خواب شو استفاده کنید. با این انتخاب زمانی که مهمان داشته باشید دیگر نگرانی ای برای جای خواب آن ها نخواهید داشت.

مدل مبل اتاق نشیمن

اگر سالن کوچکی دارید و به این موضوع فکر می کنید که چگونه می توان سالنی که از اندازه های استاندارد کوچک تر است را دکوراسیون کرد، در این شرایط بهتر است که مبل های دو نفره تخت خواب شویی را انتخاب کنید که برای خانه های کوچک طراحی شده و از اندازه های استاندارد کمی کوچکتر تولید می شوند.

این گونه هم مشکل کمبود جا در خانه کوچک خود را حل کرده و هم مکان را از آن چه که هست بزرگتر جلوه خواهید داد. در خانه های کوچک استفاده از مبل هایی با مدل بدون دسته نیز یک راه حل به شمار می رود. مبل های بدون دسته فضای بیشتری را برای نشستن در اختیار شما قرار می دهند.

اگر ترجیح می دهید که از تعداد کمی مبل در سالن پذیرایی استفاده کرده، اما فضای ایده آلی برای نشستن در اختیار داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از مدل های کاناپه اسپرت را انتخاب کرده و این کاناپه را با یک مبل دو نفره و یا دو عدد مبل تک نفره کامل کنید. با این روش با به کار بردن تعداد کمی مبل فضای مناسبی برای نشستن ایجاد خواهید کرد.

مبل های اسپرت هم به شکل کاناپه های تخت خواب شو طراحی شده و هم در مدل های رسمی تر تولید می شوند. این مدل مبل ها که دارای طراحی های متنوعی هستند به شما این امکان را می دهند تا هر مدل دکوراسیونی را که می خواهید به نمایش بگذارید و هم چنین سالنی راحت و بی نقص را برای شما فراهم می کنند.

مدل مبل اتاق نشیمن

  • با مبل اسپرت به سالن پذیرایی نشاط ببخشید

زمانی که می خواهید مبل و کاناپه که نقش اول طراحی داخلی سالن و نشیمن به شمار می روند را انتخاب کنید ابتدا باید نوع طراحی داخلی که می توانید در سالن اجرا کنید و نوع معماری مکان را در نظر داشته باشید. اگر سالن پذیرایی بزرگی در اختیار دارید و خانواده پر رفت و آمدی هستید بهتر است که مبل های مدل اسپرت را انتخاب کنید.

با کاناپه های اسپرت ساده و یا تخت خواب شو، هم می توانید دکوراسیونی ساده و مینیمال را در سالن به نمایش بگذارید و هم صاحب مبلمانی شوید که بسیار دلنشین و راحت هستند. این مدل کاناپه و مبلمان از نظر قیمتی نیز هزینه کمتری نسبت که مدل های دیگر دارند.

با مبل اسپرت به سالن پذیرایی نشاط ببخشید

  • سالنی به سبک کلاسیک با مبلمان کلاسیک!

اگر به سبک کلاسیک علاقه مند هستید و می خواهید دکوراسیونی به این سبک در سالن پذیرایی به نمایش بگذارید، مبل های سبک کلاسیک بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. با مبل های سبک کلاسیک می توانید زیبایی سالن پذیرایی خود را به حد اعلا برسانید. زیبایی ظاهری مبل های کلاسیک فضای سبک کلاسیک را در خانه ایجاد کرده و از نظر ظاهری مکانی زیبا و تاثیر گذار ایجاد خواهد کرد.

سالنی به سبک کلاسیک با مبلمان کلاسیک

  • با مبلمان سبک مدرن سلیقه خود را به نمایش بگذارید

اگر فرد خوش سلیقه ای هستید و می خواهید مبل اتاق نشیمن را بر اساس سلیقه شخصی خود طراحی کنید، می توانید مبلی با طراحی مدرن را انتخاب کنید. از آن جایی که مبل های مدرن بر اساس اندازه مورد نظر شما تولید می شوند، تفاوتی ندارد که ساختار معماری سالن به شکلی باشد، با استفاده از مبل های مدرن می توانید دکوراسیونی که در نظر دارید را اجرا کنید. با انتخاب کاناپه ای مدرن که فضایی وسیع برای نشستن دارد می توانید دکوراسیونی زیبا ایجاد کرده و سلیقه خود را به نمایش بگذارید.

با مبل های سبک مدرن سلیقه خود را به نمایش بگذارید

  • کاناپه هایی با طراحی های خاص

اگر می خواهید دکوراسیونی خاص در خانه خود ایجاد کنید، اما نمی دانید که کدام مدل از مبل ها برای این کار مناسب هستند، می توانید مبل های سبک وینتیج که دارای طراحی های خاص هستند را انتخاب کنید. با طراحی های خاص دکوراسیون و مبلمان سبک وینتیج می توانید خانه خود را به سبکی خاص و متفاوت طراحی کنید. با مبل های دارای چهارچوب چوبی و یا فلزی که دارای طراحی های خاص هستند می توانید سال های طولانی سالنی زیبا و ظریف در اختیار داشته باشید.

کاناپه هایی با طراحی های خاص

  • مبل های تاشو و تخت خواب شو

امروزه به اندازه کاناپه ها، مبل های تخت خواب شو و تاشو نیز جای خود را در طراحی داخلی خانه ها باز کرده اند. این مدل مبل ها معمولا برای خانه های کوچک ترجیح داده می شوند و اگر خانه کوچکی دارید با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر خانواده ای هستید که زیاد مهمان دارید مبل های تخت خواب شو و یا تاشو انتخاب مناسبی برای شما به عنوان مبل اتاق نشیمن خواهند بود.

این مدل مبل ها به دلیل راحتی و کاربردی که دارند هم ظاهری زیبا به اتاق نشیمن و سالن پذیرایی بخشیده و هم باعث می شوند تا با خیال راحت از مهمان های خود پذیرایی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این مبل ها این است که به شما این امکان را می دهند تا به راحتی سالنی ساده و مینیمال طراحی کنید.

مبل های تاشو و تخت خواب شو

  • مبل های مدولار

مبل هایی که به شکل مدولار طراحی می شوند برای خانه های کوچک بسیار مناسب و ایده آل هستند و ظاهری شیک و زیبا را در سالن به نمایش می گذارند. این مبل ها که دارای ویژگی مدولار هستند را می توانید در اندازه های مورد نظر خود سفارش داده و بر اساس نیاز خود چیدمان کنید. این مدل مبل ها علاوه بر این که مدلی کارآمد هستند، ظاهری مدرن و زیبا به مکان می بخشند.

مبل های مدولار

 

 

 

مبل اتاق نشیمن

تحریریه پویانو