مبلمان سنتی که در فضاهای جدید و مدرن عالی به نظر می رسند

مبلمان سنتی

مبلمان سنتی که در فضاهای جدید و مدرن عالی به نظر می رسند

دکوراسیون داخلی> مبلمان: ممکن نیست که شما در طراحی داخلی با استفاده از مبلمان کلاسیک دچار اشتباه شوید ، فارغ از سبک و استایل طراحی خانه تان. ترکیب عناصر جدید و قدیم می تواند طراحی بسیار ارزشمندی باشد. حتی در براق ترین و مینیمالیستی ترین خانه ها هم می توان از چند قطعه ی قدیمی و کلاسیک استفاده کرد. اما ممکن است تشخیص دادن اینکه کدام قطعه که قدمت خود را نشان می دهد میتواند در خانه ای جدید خوب به نظر برسد ، اندکی مشکل باشد. هر کدام از این نمونه هایی که ما در این مطلب به شما معرفی می کنیم می تواند در هر خانه ای با هر سبکی ، چه اینکه شما واقعا یک شی عتیقه خریداری کنید و چه اینکه وسیله ای جدید با طراحی به سبک قدیمی خریداری کنید و یا یک نمونه ی به روز شده از این اثاثیه ی تزئینی را انتخاب کنید ، عالی به نظر برسد.

مبلمان سنتی
مبلمان سنتی

لوستر کریستالی: لوسترهای کریستالی حس تجملاتی آشنا و کلاسیکی را به هر فضایی اضافه می کنند. این اتاق خواب با خطوط صاف و یکدست به عنوان بستری تهی برای لوستر کریستالی زرق و برق دار طراحی شده است.

مبلمان سنتی
مبلمان سنتی

تخت های چهار ستون دارد: این تخت ها بیش از صد ها سال قبل وجود داشته اند و معمولا مورد علاقه ی پادشاهان و دربار قرار می گرفت. نیاز به پرده و سایبان به خاطر وجود کنترل مدرن هوا گرفته شده است بنابراین نمونه های امروزی آن ها تنها دارای 4 ستون و بدون ریل هستند. این تخت ها باعث می شود چشم به خوبی در اتاق بگردد و حضور تخت خواب را در اتاق قوی تر می کند.

مبلمان ضروری برای فضاهای کوچک

j3

فرش شرقی: ممکن نیست که در استفاده از این فرش های زیبا در طراحی خانه تان اشتباه کنید! نقوش عجیب و غریب و رنگ های گرم و قوی در این فرش ها مثل نمونه ای که در عکس می بینید لایه ای از ظرافت و گرما در کف را به خانه ی شما می بخشد.

چگونه مبلمان منزل مان را بچینیم؟

مبلمان سنتی
مبلمان سنتی

پیانو : حضور یک پیانوی رویال یا کوچک به عنوان عنصر کلاسیک و جذاب می تواند جلوه ی خاصی به خانه ی شما بدهد. حتی طراحان مدرنیست و مینیمالیست هم زمانی که در خانه فضای کافی برای قرار دادن یک پیانو وجود داشته باشد ، مخالفتی با حضور این ساز با شکوه ندارند. شکل منحنی وار آن کنتراست بسیار جذابی را با خطوط صاف یک خانه به سبک مدرن ایجاد می کند.

مبلمان سنتی
مبلمان سنتی

میز چوبی ساده: خطوط صاف و ساده و راستیک میزهای آنتیک آن ها را برای به کار بردن در طراحی مدرن ایده آل می کنند ،‌ به گونه ای که این میزها امروزه  بیش تر از همیشه محبوب هستند. چه شما یک نمونه ی تازه ساخت آن را انتخاب کنید و چه اینکه یک میز قدیمی آنتیک پیدا کنید که قدمت به ده ها سال پیش یا بیشتر برمی گردد ، آن ها همیشه و حتی در ترکیب با صندلی های زرق و برق دا مدرن هم عالی به نظر می رسند. در این طراحی ، ترکیبی از صندلی های جدید و مدرن را در انواع شکل ها و رنگ ها می بینیم که توسط این میز ساده ی چوبی به هم پیوسته اند.

مطالب پیشنهادی:

نحوه چیدمان مبلمان در منزل

 

منبع: houzz

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو