لوسترهای معاصر که خانه های مدرن را چند برابر زیبا میکنند

لوسترهای معاصر که خانه های مدرن را چند برابر زیبا میکنند

لوسترهای معاصر که خانه های مدرن را چند برابر زیبا میکنند : هر کس یک تصویر ذهنی از ظاهر یک لوستر دارد. تزیینی و اغلب تزیین شده، اتصالات نوری معلقی هستند که معمولاً از سقف با تکیه گاه های منشعب برای تعدادی از منابع نور آویزان می شوند. اغلب نور با شیشه های برش خورده شکسته می شود و اثر را زودگذر می کند. از آنجایی که لوستر حتی کوچکترین حرکت هوا را می گیرد، دلیل آن می تواند این باشد که به نظر می رسد نور چشمک می زند. اما لازم نیست که لوسترهایی با طراحی معاصر به نظر برسند که از صفحات کتاب تصویری سیندرلا الهام گرفته اند. آنها می توانند بیانیه های طراحی مدرنی ارائه دهند که حتی در به روزترین اتاق ها نیز کار می کند.

قدمت برخی مدل های لوسترها به قرون وسطا باز می گردد، و اگر برای تکمیل نوع دکور مناسب انتخاب شود، می توان چیزی برای ظاهر سنتی آن گفت. برعکس، آن‌ها می‌توانند در یک خانه مدرن‌تر ظاهری نامناسب داشته باشند. بیشتر لوسترهای سنتی به قرن نوزدهم بازمی‌گردند، زمانی که بهبود تولید کریستال سرب منجر به افزایش محبوبیت و اندازه آن شد.

همانطور که لوسترها فانتزی‌تر و بزرگ‌تر می‌شدند، استفاده از آنها برای ایجاد یک بیانیه در یک اتاق توسعه یافت. آن‌ها هنوز هم این عملکرد را دارند، بنابراین نصب آن را فقط به این دلیل که برای مدت طولانی در دسترس بوده اند به تعویق نیندازید. با یک لوستر مدرن به دنبال ظاهری شیک باشید.

شیشه برش یک لوستر سنتی می سازد. اتصالات معلق با ظروف شیشه‌ای قطره‌ای که خود نیز در طراحی آویزان هستند، عالی به نظر می‌رسند. با این وجود، یک لوستر معاصر می تواند برداشت جدیدی از طراحی کلاسیک داشته باشد. لعاب مربع و مستطیل شکل فوراً حس مدرن تری به دست می آورد.

گروهی از عناصر نورپردازی معلق مربعی نیز می توانند به صورت راست زاویه قرار گیرند که ظاهر را بهبود می بخشد. اگر لوستر روی یک جسم مستطیلی مانند میز ناهار خوری قرار گیرد، این امر به ویژه مؤثر است. فرم های مکعبی همچنین اگر با فاصله منظم استفاده شوند، یک فضای نازک طولانی مانند راهرو را به طور موثر پر می کنند.

لوستر حباب دار شیشه ای زیبا :

 

یک ظاهر متداول برای لوسترها که بسیاری از خانه های مدرن را تحسین می کند، لوستر شیشه ای حبابی است. لعاب افکت حباب، ظاهری شبیه خوشه ایجاد می کند. با منابع نوری متعدد، لوسترهای حبابدار اغلب نوری گرم و پراکنده ایجاد می‌کنند که برای راهروهای پذیرایی و اتاق‌هایی با سقف‌های بلند که در غیر این صورت ممکن است احساس سردی کنند، عالی است. این نوع لوسترها با ظاهری معلق سنتی عالی به نظر می رسند، اما زمانی که به صورت ستاره ای چیده شوند نیز کار می کنند.

با لوستر مناسب فضا را پر کنید:  


اتصالات نور معلق زمانی عالی هستند که می خواهید نور را به ارتفاع مناسب برسانید. از آنجایی که لوسترهای آویزان به شما این امکان را می دهند که موقعیت خود را تنظیم کنید، زمانی که می خواهید اتصالات را تا نیمه پایین، بین طبقات داشته باشید، برای راه پله ها مناسب هستند. اگر راه پله یا مارپیچ را چرخانده اید، روشن کردن آن با نورافکن یا اتصالات دیواری هرگز این کار را نمی کند، بنابراین به جای آن به دنبال یک لوستر معلق بروید.

لوستر با کاسه های پررنگ:

لوسترهای کاسه ای شکل اغلب یادآور طرح های دهه 1930 هستند، بنابراین همیشه با دکوراسیون معاصر کار نمی کنند. با این حال، طراحی های مدرن جان تازه ای به اتصالات نور کاسه ای معلق داده اند. کاسه ای که کمتر از بسیاری از لوسترها تزئین شده است، می تواند در اتاق هایی با سقف های پایین تر کار کند، جایی که لوستر بسیار تزئین شده بسیار زیاد است.

لوسترهای رنگی معاصر :

نور سفید همان چیزی است که بیشتر یراق آلات برای نشان دادن آن طراحی شده اند. با این حال، لوستری که کمی نور رنگی را در اطراف اتاق پرتاب کند، اشکالی ندارد. لعاب های رنگی می توانند جلوه ای عالی در اتاقی ایجاد کنند که دکوراسیون را تحسین می کند، به خصوص اگر از نورگیرهای جداگانه برای افزودن جلوه استفاده شود. و به یاد داشته باشید که یک لوستر رنگی در طول روز، زمانی که خاموش است، ویژگی بصری بیشتری دارد.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو