قبل و بعد بازسازی : 10 آشپزخانه کاملاً بازسازی شده و مدرن

قبل و بعد بازسازی : 10 آشپزخانه کاملاً بازسازی شده و مدرن

قبل و بعد بازسازی : 10 آشپزخانه کاملاً بازسازی شده و مدرن : آیا قصد بازسازی آشپزخانه خود را دارید؟ با پویانو همراه باشید تا 10 آشپزخانه را که توسط متخصصان دکوراسیون کشف شده و در Houzz.fr کشف شده اند ، با هم بشناسیم :

آشپزخانه به یک قطعه اصلی در فضای داخلی ما تبدیل شده است. فراتر از تهیه وعده های غذایی خوب ، همچنین به ما امکان می دهد لحظات راحت را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذاریم.

بنابراین تعجب آور نیست که هدف اصلی در هنگام بازسازی منازل باشد. متخصصانی که در Houzz.fr ، پلت فرم معیاری که افراد را با متخصصان خانه متصل می کند ، دیده می شوند ، از راه حل های هوشمندانه استفاده می کنند و منتظر روندهای مدرن سازی این فضاهای بسیار ارزشمند هستند. آشپزخانه بسته ای که به آشپزخانه روباز و جادار تبدیل شده است ، یک اتاق تنگ و کوچک به یک فضای چند منظوره یا یک آشپزخانه کوچک در اتاق زیر شیروانی تبدیل شده است که به یک آشپزخانه مدرن زیبا تبدیل شده است: در اینجا تغییرات بسیاری وجود دارد که به شما الهام می دهند!

با ما همراه باشید تا بزرگنمایی 10 آشپزخانه قبل و بعد از تغییر شکل کاملاً سازگار با خواسته ها و نیازهای هر یک از کارفرماها را ببینیم :

قبل: یک آشپزخانه قدیمی در یک آپارتمان هاوسمانی 

در منطقه 8 پاریس ، غذاهای بیش از حد کلاسیک یک دوبلکس مجلل به یک طراوت تازه نیاز داشت. مبلمان ملامینه به ظاهر چوبی و کف فرش مانند مالک و طراح داخلی تاتیانا نیکول را خوشایند نمی کند.

بعد: آشپزخانه ای با ظاهری شیک و بوهمی

در این طرح تجدید نظر شده و سینک ظرفشویی در طاقچه ای تزئین شده است که برای میز کار و اعتبار اعتبار آراسته شده است. در مرکز آشپزخانه ، تاتیانا یک میز چوبی ، مقاوم در برابر هرگونه آزمایش را انتخاب کرده است. ما همچنین در اتاق ترکیبی از گونه های چوبی و جزئیات برنجی رنگ را پیدا می کنیم که باعث می شود آشپزخانه درخشان ، پیچیده و منحصر به فرد باشد.

قبل: یک آشپزخانه به سبک قدیمی  

آشپزخانه قدیمی در یک واحد دوبلکس در Montreuil از قبل به اتاق پذیرایی باز بود ، اما کاشی کاری و هود آن به رنگ نارنجی واقعاً قدیمی بود.

بعد : یک آشپزخانه بسیار مرسوم ، مد روز ترکیب رنگ سیاه و چوب  

این فضا توسط کارینا نهامی ، مدیر پروژه ، که برای تعریف بهتر فضاها از یک آشپزخانه U شکل تصور کرده است ، کاملاً اصلاح شده است. آشپزخانه مشکی ، امروزه بسیار مرسوم ، با میز کار با چوب روشن و دیوار کاشی کاری سفید در تضاد است. میله یکپارچه که از دو صندلی چوبی و فلزی ساخته شده است و فضای مناسبی را برای صرف صبحانه فراهم می کند.

قبل: یک آشپزخانه راهرویی تقریبا بلا استفاده  

یک زیر شیروانی صنعتی نزدیک کانال سن مارتین ، در منطقه 10 پاریس ، از آشپزخانه راهرو رنج می برد که از روشنایی کافی  نیز برخوردار نیست.

بعد : یک آشپزخانه بسیار تزئینی و دلپذیر

با بودجه 5000 یورویی ، معمار نیکولاس بوسارد چالش ایجاد فضایی مدرن و دلپذیر را برای پذیرش دوستان بر عهده گرفت. نیکلاس برای احترام به این پاکت ، ماژول های Ikea و درهای سفید مات را انتخاب کرد. میز کار از بلوط گلوم گلوم ، یک گزینه با دوام و ارزان ساخته شده است و واحدهای دیواری با روکش تیرچه هوازده پوشانده شده اند.

قبل: آشپزخانه ای برای مدرن سازی       

در طبقه یازدهم یک ساختمان در سال 1960 در نزدیکی Buttes-Chaumont ، آشپزخانه این آپارتمان فاقد اندازه و رنگ بود.

بعد: یک غذای بی نظیر با دکوراسیون رنگارنگ 

طراحان داخلی Carla Lopez و Margaux Meza ، از Transition Interior Design و شرکت E-Living ، اتاق را کاملاً متحول کرده اند. چیدمان مبلمان به صورت خطی امکان ایجاد راحتی را فراهم کرده و رنگ سبز عمیق همراه با دسته های گردو گرما را فراهم می کند. مالک یک میز کار کوارتز به سبک terrazzo و splashback را انتخاب کرد. اما تحول اصلی این اتاق مطمئناً باز شدن آن به لطف ایجاد یک ایوان جذاب به بیرون است.

قبل: یک آشپزخانه کوچک در اتاق زیر شیروانی

در یک آپارتمان دو اتاقه که در اتاق زیر شیروانی یک ساختمان در منطقه 2 پاریس قرار گرفته ، آشپزخانه بسیار تنگ و غیرشخصی بود

بعد: یک آشپزخانه مدرن به سبک صنعتی

طراح داخلی Joséphine Bonne Design Interior پارتیشن قدیمی و طرح میله را حذف کرده تا جای یک آشپزخانه جمع و جور اما ارگونومیک را فراهم کند. سطح کار چوب گردو و همچنین آجر قرمز با کنتراست با نمای کل مشکی. جزیره مرکزی مدولار چند منظوره است. هنگامی که صاحب خانه در حال آشپزی است به یک میز کار تبدیل می شود ، در ساعات کار اداری به یک دفتر تبدیل می شود و در هنگام دیدار دوستان به یک میز گردهمایی تبدیل می شود.

قبل: یک آشپزخانه تقریباً غیر موجود

این آپارتمان در پاریس از سال 1925 از منظره ای زیبا از بولون برخوردار است ، اما بررسی و بازسازی آشپزخانه بیش از حد به سبک قدیمی ضروری بود.

بعد: یک غذای نوین در آشپزخانه سبک مدرن و معدنی

طراح داخلی Aurore Pannier به عنوان یک اولویت برای بهینه سازی فضا می خواست. این نمایش کاملاً باز طراحی شده است تا دهانه ای در فضای زندگی ایجاد کند و به روشنایی دست یابد. این مبلمان با جبهه های مشکی مبلمان ، رنگ های متمایز و همراه با کاشی های سفید به سبک zelliges را نشان می دهد که تکه تکه تکه های کاشی سیمان را با یک طرح گل تزیین می کند.

قبل: یک آشپزخانه با عملکرد ضعیف

این آپارتمان هاوسمانی ، اتاق های پیشین خدمتکار ، در منطقه 17 پاریس واقع شده است. آشپزخانه او به دلیل دیواره نامنظم آن چندان کاربردی و سخت نبود.

بعد: یک آشپزخانه خانوادگی زیبا

صاحبان آن ، طراح داخلی آن آزولای را به ایجاد فضایی شیک فراخوانده اند. یک شرط بندی به لطف مبلمان مشکی طراح آشپزخانه دانمارکی Kvik ، میز کارهای مرمر و لمس های برنجی به دست آمد. این اتاق کاملاً باز شده است تا فضای یک میز گردوی بلند برای استقبال از میهمانان مناسب باشد.

قبل: یک آشپزخانه راهرو غیر دوستانه

در یک آپارتمان خانوادگی واقع در Puteaux ، پارتیشن های گذشته مورد توجه صاحبان قرار نگرفتند.

بعد :  یک آشپزخانه به عنوان یک اتاق اضافی برای اتاق نشیمن

آنها از طراح داخلی Anne-Laure Verdier ، كه با رعایت بودجه و محدودیت های زمانی خود ، غذای خود را عالی می كرد ، خواستار شدند. فقط قسمت فوقانی پارتیشن تخریب شد تا پایه آن برای قرار دادن میله بسیار مناسب برای وعده های غذایی نوزادان یا نوشیدنی با مهمانان باشد. آن لور دیواری با رنگ سرسبز را انتخاب کرد که کاملاً با مبلمان سفید و کف مهندسی سازگار باشد.

قبل: آشپزخانه ای که باید مجهز باشد

در جنوب فرانسه ، این پیاده رو واقع در مرکز مارسی دارای یک آشپزخانه ناتمام 8 متر مربعی بود.

بعد: یک آشپزخانه کاربردی و مرسوم ، مد روز

صاحبخانه و طراح داخلی استفانی لو روزیچ یک آشپزخانه اقتصادی اما کاربردی و جذاب را تصور کرده است. از جعبه ها و میزهای کاری استاندارد ساخته شده است که با کاشی های سفالی سفالی ساخته شده اند. لبه های چوبی ، دسته های بلوط و قفسه های چوبی که بالای سینک ظرفشویی قرار گرفته اند گرما را به اتاق می رسانند. آینه چوب دستی که مستقیماً از نیویورک آورده شده جزئیات زیبایی شناختی کوچک استفانی است.

قبل : آشپزخانه ای به سبک قدیمی و بد تعبیر

در یک آپارتمان در منطقه 10 پاریس ، آشپزخانه از نظم نامناسبی برخوردار بود و فاقد محل نگهداری بود.

بعد از: یک آشپزخانه مدرن و فوق العاده بهینه شده

طراح داخلی Stéphanie Michel-Girard این فضا را به پیله ای کاربردی در سایه های ملایم تبدیل کرده است. فضای ذخیره سازی به لطف مبلمان و کمدهایی با ارتفاع کامل در زیر بار ، به حداکثر رسیده است. تمام مبلمان برای اندازه گیری ساخته شده است ، مخلوط کردن سبز سلادون برای ذخیره سازی ، چوب بلوط برای میز کار و تراسوی خاکستری ، بژ و سفید برای کف. دیوار آجری زیر میله کوتاه شده و به رنگ سفید درآمده و تضادی با عناصر سیاه بسیار طراح ایجاد کرده است.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو