7 توصیه فنگ شویی برای خانه پر برکت !

فنگ شویی برای خانه پر برکت

7 توصیه فنگ شویی برای خانه پر برکت !

فنگ شویی برای خانه پر برکت : فنگ شویی علم زندگی در هماهنگی و تعادل است. با کمک فنگ شویی می توان محیطی را ایجاد کرد که در آن زندگی راحت تر و شاد تری داشته باشیم. در فنگ شویی توصیه هایی وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید به خانه ای پر برکت دست پیدا کنید و ما در این مطلب به این توصیه ها خواهیم پرداخت. با پویانو همراه باشید.

فراموش نکنید که فنگ شویی یک جادو نیست که بتواند در یک لحظه معجزه کند. بلکه بر روی عقل و منطق استوار بوده و در واقع برخی قوانین دکوراتیو است که باعث می شود تا محیطی که در آن زندگی می کنید از نظر روحی و ظاهری به فضایی راحت تر تبدیل شود.

فنگ شویی برای خانه پر برکت

  1. مکان را اشیاء اضافه خالی کنید

می توان گفت که مهم ترین توصیه فنگ شویی همین نکته است که محیط زندگی خود را از لوازم اضافه پاک کنید. تمام لوازمی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، به آن ها نیازی ندارید، لوازم خراب و شکسته را از خانه دور کنید. اشیائي که بدون استفاده بخشی از محیط زندگی شما را اشغال کرده اند مانع است نوآوری و نوسازی می شوند.

مکان را اشیاء اضافه خالی کنید

  1. ورودی خانه باید آرامش بخش و استقبال کننده باشد

ورودی خانه اولین تصور در مورد خانه را ایجاد می کند و به همین دلیل این منطقه باید کاملا تمیز و مرتب نگهداری شود. باید ورودی ای را طراحی کنید که تمایل ورود به خانه، یعنی فضایی استقبال کننده ایجاد کند. بر اساس فنگ شویی نباید یک آینه در مقابل ورودی خانه وجود داشته باشد، زیرا در این شرایط انرژی بدون ورود به خانه باز می گردد. به درب و یا در کنار آن باید عناصر دکوراتیوی متصل شوند که به محض ورود افراد احساس خوبی را در آن ها ایجاد کنند.

می توانید در نقطه ای که به محض ورود دیده می شود یک عنصر محافظ مانند چشم نظر، عکس فیل ویا فلفل خشک آویزان کنید. مکان های خصوصی ای مانند اتاق خواب و اتاق غذاخوری نباید از ورودی خانه دیده شوند. هم چنین ساعت نیز نباید به محض ورود به خانه دیده شود، زیرا باعث ایجاد ناراحتی می شود.

ورودی خانه باید آرامش بخش و استقبال کننده باشد

  1. استفاده از رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

در اتاق نشیمن نباید تنها از یک رنگ استفاده کرد و بهتر است که رنگ های متنوع در کنار یکدیگر قرار داشته باشند. اتاق نشیمن مکانی عمومی است و وجود رنگ های متنوع به زندگی رنگ خواهد بخشید. به خصوص لازم است که حداقل یک وسیله به رنگ قرمز در آن وجود داشته باشد.

استفاده از رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

  1. آشپزخانه

آشپزخانه باید همیشه تمیز و مرتب باشد. گفته می شود که وجود خوراکی در فضای بازی مانند روی میز و یا کابینت باعث ورود برکت به آشپزخانه می شود. می توانید خوراکی هایی مانند میوه، آجیل و میوه های خشک شده را در یک کاسه و یا ظرف شیشه ای که دیده شود قرار دهید.

آشپزخانه باید همیشه تمیز و مرتب باشد

  1. اتاق غذاخوری

بر اساس فنگ شویی نصب آینه در کنار میز غذاخوری باعث افزایش برکت می شود. هم چنین مانند آشپزخانه قرار دادن یک کاسه میوه و یا آجیل بر روی میز نیز برکت را افزایش می دهد. به عنوان میوه می توانید میوه های ماندگاری مانند انار را انتخاب کنید.

بر اساس فنگ شویی نصب آینه در کنار میز غذاخوری باعث افزایش برکت می شود

  1. اتاق خواب

بر اساس فنگ شویی اتاق خواب تنها برای خوابیدن و استراحت کردن است و به همین دلیل به غیر از تخت نباید وسیله دیگری در آن وجود داشته باشد. حتی در صورت امکان کمد لباس ها را نیز در اتاق دیگر قرار دهید. بر اساس فنگ شویی آینه موجود در اتاق خواب باعث از بین رفتن تمرکز شده و به نوعی باعث خیانت میان زوجین می شود.

اگر مجبور هستید که در اتاق از آینه و کمد استفاده کنید به گونه ای آن را قرار دهید که به طور مستقیم در مقابل تخت خواب قرار نداشته باشد. تلویزیون نیز به دلیل این که روابط زوجین و خواب راحت را از بین می برد نباید در اتاق خواب قرار داده شود. ساعت نیز از جمله لوازمی است که نباید در اتاق خواب قرار داشته باشد، زیرا آرامش را از بین برده و باعث عجله می شود.

بر اساس فنگ شویی آینه موجود در اتاق خواب باعث از بین رفتن تمرکز شده

  1. سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی نیز باید همیشه تمیز و مرتب باشد. درب حمام و دستشویی نیز باید همیشه بسته نگه داشته شود، در غیر این صورت باعث کاهش انرژی چی شده و در واقع انرژی خانه را از بین می برد.

 

 

 

 

فنگ شویی برای خانه پر برکت

تحریریه پویانو