فروشگاه بستنی جیغ یخی  ICE SCREAM SHOP/ استودیو معماری آستیکیک

فروشگاه بستنی جیغ یخی  ICE SCREAM SHOP/ استودیو معماری آستیکیک

فروشگاه بستنی جیغ یخی  ICE SCREAM SHOP/ استودیو معماری آستیکیک : با الهام از جنبش طراحی ممفیس در دهه 80 ، Ice Scream یک مخروط وفل مدرنیسم ، هنر پاپ و نم نم سبک طراحی کیچ 1950 است. بستنی 24 نفره بستنی نیتروژنی اعلامیه ای است که برونکس ، یعنی مرکز خرید در Bay Plaza ، مطمئناً می تواند به دنیای طراحی کمک کند. به نظر می رسد اشکال هندسی نئونی در ویترین فروشگاه شناور هستند و توجه شما را به جذب نیتروژن در داخل جلب می کنند.

ورودی با تخته های سفید و تازه طبیعی پوشیده شده است که در ابتدا با ورود به مغازه استقبال گرم می کنند. آنها چهار قوس اصلی در فضای فضا هستند که توسط نورپردازی چند رنگی منجر شده و به آرامی رنگ های متفاوتی را ایجاد می کنند و حرکت دائمی ایجاد می کنند. هر طاق روکش دار با کاشی صورتی با یک شعار منحصر به فرد چوبی روشن پشت منگنه می شود. “جیغ یخی بهتر از درمان است” ، یکی از مانترا ها ، شما را به یاد خلسه ای می اندازد که فریزکنکر می تواند منتقل کند. نمایش نور هماهنگ در اطراف محیط سقف ادامه دارد.

تمام لبه ها ، جایی که دیوار به سقف متصل می شود ، طوری برش خورده اند که گویی توسط خود قاشق بستنی تراشیده شده است. نور از این شعاع پیروی می کند زیرا با احتیاط معماری فضا را برجسته می کند. یک میز مشترک 15 نفره فضا را مرکز می کند. این میز رومیزی بلوط سفید روی دو پایه استوانه ای صورتی بزرگ قرار گرفته است. همه مدفوع ها سفید هستند تا کنتراست واضحی را به پالت خاموش پاستیل اضافه کنند. دیوارهای قوس را میزهای چوبی مرتب پوشانده اند که لبه های آنها با ورق فلز برنج پیچیده شده تا با جزئیات میز وسط جفت شود.

به صورت سفارشی رنگ آمیزی شده است تا با نقاشی چند رنگ امضای مارک مطابقت داشته باشد رنگهای صورتی ، بلوز و زرد رنگ یک چاپ استتار انتزاعی را تشکیل می دهند که با اشکال هندسی سفید پوشانده می شود. این ویژگی جالب توجه مشتریان را فریب می دهد تا از روند متمایز استفاده از نیتروژن مایع برای ایجاد نرمترین بستنی عکس بگیرند.

با طراحی نئو ممفیس ، فریاد یخی برای ایجاد یک محیط پر جنب و جوش اما در عین حال آرام جلوه ای کامل برای تعطیلات را نشان داد. آگاهانه بالا بردن تجربه مارک نیتروژن Ice Scream ضمن به روزرسانی شجاعانه و مدرن فضای بستنی فروشی معمول ، همان چیزی بود که Asthetíque قصد داشت به آن دست یابد و نوستالژی این دوران را به منصه ظهور رساند تا قلب ها را یک بار در یک پیمانه فریب دهد.

طراحان پروژه : استودیو معماری آستیکیک

مساحت پروژه : 1500 متر مربع

سال ساخت پروژه : 2018

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو

منبع : ARCHDAILY