طرح های زیبای کاغذدیواری

طرح های زیبای کاغذدیواری

طرح های زیبای کاغذدیواری

اگر دوست دارید در خانه هایتان از کاغذ دیواری استفاده کنید اما از انتخاب آن ها میترسید ، در اینجا ایده هایی از طرح های هندسی تا طرح گل های لطیف کاغذدیواری را گردآوری کرده ایم.
همراه باشید:
یک فضا را با استفاده از یک رنگ درست میتوان بازآفرید. مثل کاغذ دیواری به رنگ بنفش یاسی. برای اینکه حس مدرنیته به آن داده شود از قطعات فلزی و صندلی بزرگ استفاده شده است.

کاغذدیواری خیالی و غریب
جذابیت فضا با طراحی شاد و منحصر به فرد کاغذدیواری که میتواند حس لطافت را برای یک آشپزخانه یا اتاق نشیمن خانوادگی به ارمغان بیاورد.

کاغذدیواری خیره کننده
برای تاثیر گذاری بیشتر دیواری را انتخاب کنید که هیچ در و پنجره ای نداشته باشد و بقیه دیوار ها را به رنگ پس زمینه ی کاغذ دیواری رنگ آمیزی کنید. این کاغذ دیواری شیک خاکستری یک چرخش پیچیده در این حمام به وجود آورده است.

کاغذدیواری نمایشی
شوک در رنگ کاغذدیواری و طراحی جسورانه ، گاهی یک ترکیب درست و مناسب میتواند یک اتاق بدون سیما یا جنبه ی ظاهری خاص را به فضایی مهیج و پرشور تبدیل کند.

زنانه
طراحی های نرم که تغییر و تحولات آرامی را به همراه دارند انتخابی مناسب برای ریسک گریزی هستند! در یک اتاق خواب ، جایی که شما نمیخواهید چشمانتان تحریک شوند کاغذدیواری با گل های سیاه و سفید بسیار مناسبند

کاغذدیواری خوش ظاهر
با انتخاب یک رنگ درخور توجه در ورودی و قسمت انتظار خانه حسی فراموش نشدنی در برداشت اول شخص مقابل ایجاد کنید. جلوه ی بصری را با انتخاب کاغذ دیواری به رنگ نقره ای و بافت و ویژگی برجسته ، کامل کنید.

کاغذدیواری هندسی برنگ آبی
سایه خنک آبی انتخابی شاد و غیر منتظره در فضای غذا خوری است. حسی غیر رسمی و دوستانه برقرار میکند. و انتخابی عالی برای فضایی است که اعضای خانواده دور هم جمع میشوند.

کاغذدیواری جذاب
به جای اینکه دیوار اتاق کودکان را با مداد نقاشی کنید طرحی برای کاغذ دیواری انتخاب کنید که به رشد آن ها کمک میکند! مثلا پس زمینه ای طبیعی که الگوهای سرگرم کننده دارد با رنگ های شاد

کاغذدیواری لطیف
میتواند انتخاب طرح های مدرن در خانه ای با سبک طبیعی درست باشد. یک کاناپه خنثی یا مبلمان چوبی را با استفاده از یک طرح گرافیکی در پس زمینه ای از رنگ هایی مثل یشمی ، گرافیتی ، آبی سرد کامل کنید.

کاغذدیواری فیروزه ای
اگر شما احساس هیجان میکنید ، آبی فیروزه ای میتواند این حس مهیج را دکوراسیون خانه تان به وجود بیاورد. ترفند ایجاد تعادل و اینکه این رنگ و الگو زیاد از حد ذوق را کور نکنند استفاده از عناصری مثل در و صندلی و دراور است که مشابه باشند.

کاغذدیواری تند و افراطی
در گوشه ی اتاق تغییرات ایجاد کنید و یک میز و وسایل آن را با کاغذدیواری روح بخش مثل این گلهای آفتاب گردان جفت کنید.

انتخاب جسورانه کاغذدیواری
یک طرح که جلب توجه زیادی میکند میتواند به فضایی بی جان جذبه بدهد. مثل این کاغذ دیواری مدرن که حس قدرت را روی یک یا هر چهار دیوار منتقل میکند

کاغذدیواری سرگرم کننده
به جای اینکه یک فضا را قربانی کنید ، یکی از دیوار ها را در یک مهد کودک با کاغذ دیواری در طرح های سرگرم کننده مثل طرح حیوانات بپوشانید. مثل این نمونه ی مدرن.

کاغذدیواری شگفتی آور
اغلب در یک خانه ، راهرو معرف و راهنمای خوبی برای طراحی و سبک تزئینات کل خانه است. از فضای پیش رو نشانه پیدا کنید و دیوار های راهرو را با الگوهای خلاقانه کاغذدیواری بپوشانید.

کاغذدیواری ارزان (ارزان تمام شدن کاغذدیواری)
اگر خیلی به استفاده از کاغذ دیواری مشتاقید اما مشکل هزینه دارید یک قسمت اصلی را انتخاب کنید و با استفاده از طرح و رنگ کاغذدیواری های خاص آنرا برجسته کنید. میتوانید دیوار های دیگر را به رنگ پس زمینه کاغذ دیواری رنگ آمیزی یا از کاغذدیواری های ساده هم قیمت رنگ آمیزی و با کیفیتی بهتر از رنگ استفاده کنید.

 

 

 

طرح های زیبای کاغذدیواری

 

طرح های زیبای کاغذدیواری

 

طرح های زیبای کاغذدیواری

منبع : .realsimple
گردآوری و ترجمه : گروه تحریریه دکوراسیون داخلی پویانو

مطالب مرتبط :