طراحی یک فروشگاه آرایشی و مراقبت زیبایی در ژاپن / معماران I IN

طراحی یک فروشگاه آرایشی و مراقبت زیبایی در ژاپن / معماران I IN

توضیحات متن  طراحی یک فروشگاه آرایشی و مراقبت زیبایی در ژاپنتوسط معماران ارائه شده است. اولین فروشگاه لوازم آرایشی گل سرسبد مراقبت های زیبایی پوست با نام مارک Shiseido  FUTURE SOLUTION LX. تحت عنوان “تبدیل رمز و راز طبیعت به زیبایی” ، این برند به عنوان بهترین محصولات مراقبت از پوست در Shiseido ساخته شده است. در این پروژه علاوه بر بیان هویت نام تجاری به صورت خالص ، از این طرح خواسته شده است تا طراحی فروشگاه را با حضور کاملاً جدیدی بیان کند. با توجه به نور نرم و پویایی ایجاد شده توسط اشکال صاف و قدرت مواد به دست آمده از ژاپن که در عین حال ذات برند نیز هست ، من IN این جذابیت ظریف را بیان کردم که باعث می شود احساس قدرت مرموز طبیعت و جو ژاپن بیان شود.

IN  برای طرحی هدفگذاری شده است که احساس می کند دوره جدیدی از فناوری که آن را به زیبایی مطلق نشان می دهد.  نما با فرم ارگانیک به مشتری امکان می دهد انرژی پویا طبیعت را احساس کند ، با دیوارهای آن در یک گچ با بی نظمی های زیبا به پایان رسیده و افراد را مانند کشتی به آرامی دعوت می کند. چراغ آبی که رنگ محصول FUTURE SOLUTION LX است به آرامی روی صفحه مرکزی جریان می یابد که کل فروشگاه را روشن می کند. همچنین درخشش منشور را از طریق شیشه بافتی ایجاد می کند.  در فضای سالن برای مشاوره ، در جاهای مختلف ، مشتری می تواند مدت زمان غنی ای را در محاصره مواد با کیفیت بالا از ژاپن بگذاراند ، از جمله سنگ های سنگی تولید شده در کوه های ژاپنی بخشدار میاگی یا کوسن های ساخته شده از پارچه بافته شده نیشیجین از کیوتو است.

حجم جسورانه طلایی به هر نقطه احساس خاصی می بخشد و دنباله ای را ایجاد می کند که بازدید کنندگان را راهنمایی می کند. اتاق خصوصی که در آن مشتری های لوازم آرایشی می توانند یک تجربه زیبایی خصوصی داشته باشند با ماده ای پر شده که از موادی ساخته شده است که باعث می شود با واکنش نور ، رنگ آبی رنگ به نظر برسد.  لوستر سه بعدی ساخته شده از پارچه و معلق از سقف ، احساس ورود به یک نور صاف یشمی رنگ را ایجاد می کند . با معرفی شخصیت جدید به فناوری مدرن و موادی که مدت هاست از ژاپن منتقل شده است ، عبارات بی انتها تحقق یافته است.

تحریریه معماری ودکوراسیون | پویانو