طراحی کافی شاپ Camellia Hill / معماری  studio fragment

طراحی کافی شاپ Camellia Hill / معماری  studio fragment

طراحی کافی شاپ Camellia Hill ، سئوگویپو، کره جنوبی

معماران: studio fragment

مساحت: 200 متر مربع

سال ساخت: 2019

عکسبرداری: Sung mo. Yang

تامین کنندگان: HAY, Vitra, Magis Me Too

معماران سرپرست: Dh.Seo

تیم طراحی: Seungyoun,Noh

کارفرمایان: Camellia Hill

مشاور: perception., inc

Camellia Hill، یک پارک طبیعی بزرگ در جزیره ججو است.

Camellia Hill، یک پارک طبیعی بزرگ در جزیره ججو است. شاید از نظر مردم، Camellia یک جای معمولی باشد، اما در واقع، این پارک به وسیله پوشش سبز پرپشت و با سخاوت خود، مردم را در برابر نسیم مستقیم جزیره حفاظت می کند. Camellia در جزیره ججو یک جای عادی است، اما ویژگی های آن خیلی منحصر به فرد هستند. در کنار این منحصر به فرد بودن، این پارک، جایی است که مردم در فضای آن احساس راحتی دارند. این پارک، نقطه شروع این احساسات است.

این پارک، جایی است که مردم در فضای آن احساس راحتی دارند. این پارک، نقطه شروع این احساسات است.

واژه کلیدی کانسپت: DECRESCENDO

واژه کلیدی کانسپت: DECRESCENDO

ججو، خصوصیات مکان نگاری یک جزیره آتشفشانی را دارد. وجود بازالت، نسیمی که از سمت دریا می آید و درختان استثنایی، نشان دهنده این موضوع است. تقابل باد و سنگ ها صخره Jusangjeolli را ایجاد کرده اند. از سوی دیگر،تقابل باد و درختان، پوشش گیاهی دفرمه شده ای را خلق کرده است. یک محیط منحصر به فرد، فرم ها و متریال های خاص ججو را به وجود آورده است. بادهای ججو به قدری شدت دارند که سنگ ها را از هم جدا می کنند و Camellia جلوی این باد را گرفته و آن را تضعیف می کند.

انتقال تصویری ساده و خالص از جزیره ججو، طراحان از بافت های ساده اما متراکم استفاده شده

برای ایجاد یک فضای طبیعی و ساده، طراحان این پروژه، تغییرات ریخت شناسی را به عنوان موتیف در نظر گرفته و آن ها را به شکل ملایمی در تغییر متریال ها به کار برده اند. در ضمن، برای انتقال تصویری ساده و خالص از جزیره ججو، طراحان از بافت های ساده اما متراکم استفاده شده که دکوراسیون را تحت تاثیر قرار نمی دهند. تلاش طراحان بر این بوده که به جای به نمایش گذاشتن سبک های ترندی، بیش تر از متریال های پایدار استفاده کنند تا یک فضای معمارانه ایجاد شود.

 

طراحی داخلی کافی شاپ

مقطع کافه

 

 

 

طراحی کافی شاپ Camellia Hill

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو

archdaily