طراحی و معماری داخلی ویلا های ماژول ساحلی

طراحی و معماری داخلی ویلا های ماژول ساحلی

طراحی و معماری داخلی ویلا های ماژول ساحلی : گروه معماری Revolution  ویلاهای Mazul Beachfront در اوخاکا از بتن رنگی طراحی می کند. Mazul Beachfront Villas مجموعه ای از خانه های تعطیلات با نمای بتونی رنگی است که متناسب با محیط شنی آنها در ساحل Oaxaca در مکزیک طراحی شده است.

توسعه Mazul توسط شرکت معماری مکزیکی Revolution طراحی شده است و دارای 50 ویلا خصوصی در شهر سانتا النا ال توله است.

ویلاهای ساحلی Mazul در ساحل Oaxacan هستند . هر ویلا از ترکیبی از بتن صاف و آجرهای خشن ساخته شده است که سنگ های بزرگی را که در سایت وجود دارد تقلید می کند.

Revolution به دزین گفت: “ده ها مگا سنگ به نام chicharrón وجود دارد که به طور طبیعی در سراسر سایت پخش می شوند. آنها دارای بافت بیرونی منحصر به فردی هستند زیرا بعضی از قسمت ها بسیار صاف و برخی دیگر موج دار هستند.”

“این ما را به ایجاد معماری متناسب با این سنگها با زمین وفق داد.”

ویلا ها از دو نمای صاف و خشن تشکیل شده اند

دیوارهای کم تحمل بتن مسلح صاف با رنگدانه ای با رنگ زمین شنی محل مخلوط شدند.

دیوارهای خشتی خشن با ملات شن و ماسه تهیه شده از محل تهیه شده اند.

گروه معماری Revolution این مواد را نه تنها برای همخوانی آنها با موقعیت ویلا بلکه برای خواص مقاوم در برابر آب و هوا نیز انتخاب کرد.

پوشش گیاهی 50 ویلا را احاطه کرده است

از نظر اندازه متوسط ​​، هر ویلا دارای یک اتاق خواب و حمام ، یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه است. در خارج ، هر ساختمان دارای یک استخر خصوصی در جلو است که با عبور از روی آن باد را خنک می کند ، که وارد خانه می شود و فضای داخلی آن را خنک می کند.

انقلاب گفت: “ما سه جلد اساسی ایجاد کردیم که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، هدف این است که به هر فضا منظره اقیانوس را ایجاد کنیم و تهویه متقابل طبیعی را در سراسر ویلا ایجاد کنیم.”

“هدف ادغام فضای داخلی با نمای بیرونی بود.”

ویلاها با مسیرهای پر پیچ و خم و مناطق گیاهی و همچنین امکانات رفاهی مشترک از جمله کلاب خانه ، خانه ساحلی ، رستوران و بار به هم متصل می شوند.

باد از بالای استخرهای شخصی عبور می کند و هر ویلا را خنک می کند. گیاهان اطراف حریم خصوصی هر خانه را حفظ می کنند و ویلا را با محیط طبیعی خود ترکیب می کنند.

گروه معماری Revolution توضیح داد: “سایت مازول سرزمینی بکر و زیبا در مقابل اقیانوس است ، بنابراین ما می خواستیم تا آنجا که ممکن است به آن احترام بگذاریم.”

“این نیز در کنار جامعه سانتا النا است ، بنابراین یکی از اهداف پروژه همکاری با پیمانکاران محلی برای ساخت ویلا و استفاده از منابع محلی بود.”

ویلا ها به گونه ای طراحی شده اند که فضای داخلی را به بیرون بیاورند و ارتباط فضایی بین بیرون و درون را هماهنگ کنند.

گروه معماری Revolution یک شرکت معماری است که در مکزیکو سیتی و نیویورک مستقر است. از دیگر خانه های تعطیلاتی اوخاکان که از مواد محلی حمایت می کنند ، می توان به یک خانه ساحلی پراکنده توسط Anonimous در Puerto Escondido ، و یک خانه تعطیلاتی چند طبقه در Mazunt توسط Em-Estudio اشاره کرد که شبیه سنگ هایی است که در کوه سقوط می کنند.

عکاسی پروژه ویلاهای ساحلی ماژول توسط Mauricio Guerrero انجام شده است.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو