طراحی و قفسه بندی مغازه کیف و کفش

طراحی و قفسه بندی مغازه کیف و کفش

طراحی و قفسه بندی مغازه کیف و کفش

طراحی داخلی فروشگاه تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، زیرا به صورت مستقیم روی میزان درآمد و سودآوری تاثیر می گذارد. در دکوراسیون داخلی و قفسه بندی مغازه کیف و کفش ، فقط بزرگ بودن فضا و کیفیت اجناس موجود مهم نیستند، بلکه باید در کنار تنوع و کیفیت اجناس، دکوراسیون داخلی و قفسه بندی را نیز مد نظر قرار داد تا با ایجاد یک فضای زیبا، جذب مشتری به شکل بهتری صورت گرفته و درآمد افزایش پیدا کند. اگر صاحب مغازه کیف و کفش هستید و می خواهید به بیزینس خود رونق دهید، تا انتهای این مطلب با پویانو همراه باشید.

طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش

متاسفانه افراد زیادی بدون توجه به طراحی مغازه کیف و کفش، در این حیطه فعالیت دارند. طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش سبب می شود فضایی مناسب ایجاد گردد و این به جذب مشتری به صورت ناخودآگاه کمک می کند. این را در نظر داشته باشید که جهت کسب درآمد بیشتر در این حیطه باید ابتدا دکوراسیون جذب و ایده آلی برای در مغازه خود در نظر بگیرید. طراحی و قفسه بندی مغازه کیف و کفش، رابطه مستقیمی با جذب مشتری دارد و می تواند روی فروش محصول تاثیر بگذارد.

طراحی ویترین مغازه کیف و کفش، یکی از مهم ترین قسمت ها در این رابطه می باشد

شما باید طراحی مغازه کیف و کفش را از فضای خارجی فروشگاه شروع کنید. طراحی ویترین مغازه کیف و کفش، یکی از مهم ترین قسمت ها در این رابطه می باشد، زیرا نخستین بخشی که مشتری مشاهده می نماید، ویترین مغازه است. طراحی جذاب و مناسب فضای خارجی مغازه، سبب جلب مشتری به داخل فروشگاه می شود، چرا که نخستین قدم جهت ورود مشتری خواهد بود. طراحی داخلی مغازه کیف و کفش را باید مطابق با نوع کیف و کفش انجام داد.

به عنوان مثال، جهت طراحی مغازه کفش فروشی زنانه باید سلیقه زنان را خوب بشناسید و بر اساس آن، طراحی آن را انجام دهید. برای طراحی ویترین چنین مغازه ای باید از رنگ های پرطرفدار میان زنان بهره گرفت. همچنین برای طراحی یک مغازه کیف و کفش مجلسی باید از دکوراسیون داخلی رسمی استفاده نمود.

به کار بردن ایده های خاص و خلاقانه در طراحی ویترین سبب می شود مشتری بی درنگ به مغازه شما وارد شود. ارتفاع مناسب ویترین از مهم ترین عوامل در این رابطه است. ویترین باید طوری طراحی شود که افراد به آن دید داشته باشند.

طراحی ویترین را باید بر اساس مد روز انجام داد. بهتر است ویترین مغازه در عین سادگی، جذاب در نظر بگیرید. اگر ویترین را بیش از حد شلوغ کنید، ممکن است به صورت ناخواسته، تاثیر برعکس بر مشتری ها بگذارید. ویترین را یکسره در نظر نگیرید. به جای این کار، آن را منفصل طراحی کنید تا مشتری ها از بیرون به داخل مغازه دید داشته باشند و اجناس داخل فروشگاه را نیز ببیند.

بهتر است در فروشگاه خود از مبلمان راحتی استفاده کنید

بهتر است در فروشگاه خود از مبلمان راحتی استفاده کنید تا مشتری ها بتوانند در زمان انتظار یا پوشیدن کفش ها روی آن بنشیند. قرار گرفتن اجناس به صورت مرتب و منظم در مغازه خیلی اهمیت دارد. این کار از خسته شدن ذهن مشتری جلوگیری می کند. به کار بردن آینه های قدی مناسب به مشتری کمک می کند به راحتی خود را ببیند. تفکیک نمودن قفسه های کیف و کفش از یکدیگر لازم است. این کار کمک می کند مشتری به راحتی آنها را مشاهده نماید. در ضمن، بهتر است اجناس دارای رنگ های متفاوت را از دیگر اجناس تفکیک کنید تا مشتری دید بهتری داشته باشد. می توانید از تابلوها و تصاویر برندها در فروشگاه کیف و کفش استفاده کنید. همچنین اجرای نورپردازی مناسب در مغازه و ویترین سبب می شود مشتری به مغازه شما جذب شود.

اگر صاحب مغازه کیف و کقش هستید، می توانید با طراحی دکوراسیون داخلی به شکل مناسب و متمایز، محل کارتان را برجسته نشان دهید و در سودآوری خود تحول ایجاد کنید.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو