طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب belle club / گروه معماری آرکید

طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب belle club / گروه معماری آرکید : با توجه به آنچه که  توسط معماران پروژه دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب گفته شده است

طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب belle club / گروه معماری آرکید

طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب belle club / گروه معماری آرکید : با توجه به آنچه که  توسط معماران پروژه دکوراسیون سالن زیبایی بله کلوب گفته شده است . Belle Club، اشتراک سالن زیبایی و آرایشگاه  که از آنچه در مورد یک سالن زیبایی سنتی می‌دانیم فاصله می‌گیرد. برنامه ای که به دنبال ایجاد اختلال در همه زمینه ها، عملی، همه کاره و نوآورانه است. موردی که پاسخگوی خواسته ها و نیازهای زنان مدرن است که به دنبال چابکی و عملی بودن در خدمات زیبایی هستند.

هویت این برند، بذر این پروژه است که به دنبال آوردن روح Belle است.

واژه belle club  در حقیقت به معنای باشگاه زیبایی ( خوشگل یا همان ونوس الهه زیبایی ) می باشد .

باشگاه به دنیای فیزیکی. بسیار فراتر از زیبایی شناسی است و فضایی را ایجاد می کند که امکان تجربه کاربری بهتر و ایجاد حس تعلق به مشتری را فراهم می کند.

توسعه هویت معماری و داخلی سالن خیلی قبل از اینکه پروژه به واقعیت تبدیل شود آغاز شد. این نتیجه یک مطالعه کامل برای برند است که منجر به یک راهنمای بصری حق رای دادن شد که هر عنصر موجود در فضا را جزئیات و مشخص می کند. مفهومی فضایی با وحدت، که به طور منحصر به فرد نشان دهنده برند Belle.Club است.

در این پروژه، ایستگاه کاری قهرمان داستان است. این به گونه ای توسعه داده شد که متخصصان زیبایی بتوانند به طور همزمان به یک مشتری مراجعه کنند و کمترین فضای فیزیکی ممکن را اشغال کنند و در عین حال مشاغل خود را بدون هیچ مانع فضایی انجام دهند. این فضاها و عملکردهای مربوطه را سازماندهی و تقسیم می کند در حالی که برای مشتری و کارگر راحت است. این نتیجه طراحی دقیق و نمونه های اولیه بسیاری بود که با مشتری و متخصصان زیبایی تکرار شد.

این ایستگاه کاری دارای میزهای چرخشی برای مشتریانی است که به دنبال مانیکور هستند، میزی در جلو با پشتیبانی از پا در صورتی که مشتری برای مانیکور و پدیکور می رود، و همچنین یک صندلی پایین برای کارگر وجود دارد که آنها را کاملاً قرار می دهد تا وظایف خود را به راحتی انجام دهند. سبدهای قابل حمل زیر میزها وجود دارد که می توان آنها را بین ایستگاه های کاری برد و به متخصص این امکان را می دهد که مواد خود را به راحتی نگهداری کند. در نهایت، صندلی بلند مشتری امکان مراقبت خوب از مو را فراهم می کند و آرایشگر پشت سر آنها ایستاده کار می کند.

در مجموع، این ایستگاه کاری آرایشگاه به حداکثر چهار متخصص ناخن و دو مو اجازه می دهد تا به راحتی و به طور همزمان کار کنند، در حالی که مشتری همه چیز مورد نیاز خود را در دست دارد، خواه طاقچه لاک ناخن که می چرخد ​​یا تکیه گاه کیف زیر صندلی.

مشخصات پروژه :

دسته کاربری : آرایشگاه و سالن زیبایی

محل ساخت : محله ITAIM BIBI، برزیل

معماران پروژه :معماری flipê ( آرکید )

مساحت :  40 متر مربع

سال ساخت : 2021

عکس ها: کارولینا لاکاز

 

 

منبع : www.archdaily.com

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو