طراحی و دکوراسیون دهکده کودکان / شرکت معماری و دکوراسیون روزنبام + آلف ز

طراحی و دکوراسیون دهکده کودکان / شرکت معماری و دکوراسیون روزنبام + آلف ز

طراحی و دکوراسیون دهکده کودکان / شرکت معماری و دکوراسیون روزنبام + آلف ز : شرح متن ارائه شده توسط معماران پروژه :  گرمسیری بی حد و حصر ساوانای برزیل ، آبی بی نهایت آسمان و دانش عامه. این پیوستار ، خط وسیع و نازک خیالی در پس زمینه است که از سفر و دانش برزیلی های مقیم منطقه مرکزی این کشور استقبال می کند. معماری پیشنهادی در آنجا نمی تواند متمایز از چنین سازه ای باشد. این وسعت است که به همراه زیبایی مردمی که در آن زندگی می کنند ، ما را لمس می کند. با پویانو همراه باشید :

با این حال ، چگونه معماری مشخص شده توسط خاطرات ، تکنیک ها ، زیبایی شناسی و ریتم ها به این مکان مرتبط می شود؟ چگونه می توان با این سایت که فرهنگ فعلی در آن مدرنیزه شده و از هیچ خاطره ای برای یک رویای تولید شده پرهیز می کند ، کنار آمد چگونه می توان در مکانی که با کار دستی کشاورزی و طبیعت بومی مشخص شده است مداخله کرد؟

با این پرسش ها ، پروژه به سمت تحول ، نجات فرهنگی ، تشویق تکنیک های سازنده محلی ، زیبایی بومی و دانش آن همراه با ساخت مفهوم تعلق لازم برای رشد کودکان مدرسه Canuan Can پیش می رود.

سازمان جدید در روستاها ، در وهله اول ، بر لزوم افزودن ارزش به کل مجموعه موجود و همچنین ایجاد امکان تعلق دانش آموزان به Canuanã بنا شده است. وضعیت مدرسه را به عنوان تنها فضای یادگیری از بین ببرید و آن را به سرزمینی با ارزش خانگی تبدیل کنید.

بدین منظور ، محل اقامت جدید عمدتا در دو روستا تشکیل شده است ، یکی برای دانشجویان پسر و دیگری برای دانشجویان دختر. این جدایی قبلاً در طرح مدرسه وجود داشته و حفظ شده است. در این لحظه جدید خانه ها دیگر با فضاهای بزرگ خوابگاهی مطابقت نخواهند داشت ، بلکه با 45 واحد از 6 دانشجو هریک سازگار می شوند. با این کار که باعث کاهش تعداد دانش آموزان در هر اتاق می شود ، هدف ما ارتقا the کیفیت زندگی کودکان ، فردیت آنها و در نتیجه عملکرد تحصیلی آنها است.

در مجاورت خوابگاه ها فضاهای متقابل متفاوتی از قبیل اتاق تلویزیون ، فضای مطالعه ، بالکن ، پاسیو ، بانوج و غیره وجود دارد. همه این برنامه های مکمل همراه با دانش آموزان به منظور بهبود کیفیت زندگی و اصلاح روابط دانش آموزان و مدرسه طراحی شده اند.

به این ترتیب علاوه بر اسکان تعداد بیشتری از کودکان ، دهکده های جدید با هدف افزایش عزت نفس کودکان از طریق استفاده از تکنیک های محلی ، ایجاد پلی بین زبان بومی و مدل جدیدی از مسکن پایدار را نیز میینید.

در این لحظه جدید ، محل سکونت ها دیگر مانند گذشته در قلب مزرعه ساکن نیستند ، زیرا باید با برنامه هایی که مستقیماً مربوط به عمل یادگیری هستند پر شود. خانه های جدید ، بزرگتر و هوایی تر در نقاط استراتژیک واقع شده اند که راهنمای رشد جدید مزرعه ، سازماندهی قلمرو اقامتگاه و امکان خواندن فضایی و عملکردی بهتر مدرسه هستند.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو