طراحی و دکوراسیون داخلی کمد لباس در اتاق کوچک

طراحی و دکوراسیون داخلی کمد لباس در اتاق کوچک

طراحی و دکوراسیون داخلی کمد لباس در اتاق کوچک : باس های خود را در کجا در یک اتاق خواب کوچک نگهداری کنید؟ حتی در یک اتاق خواب کوچک ، می توان یک اتاق لباس کوچک هوشمندانه و بسیار کاربردی راه اندازی کرد. محل نگهداری زیر تخت ، قفسه های بلند ، قلاب های ساده متصل به دیوار ، کمدهای کوچک: وقتی نوبت به انبار می رسد ، هنگام چیدمان صحیح کمد لباس ، اتاق های خواب کوچک خراب می شوند. چه کسی می گوید اتاق کوچک قطعاً می گوید اتاق رختکن کوچک اما لزوماً مینیمالیستی نیست! با نشان دادن نبوغ و جسارت ، می توان لباسهای خود را حتی در اتاق XS به خوبی نگهداری کرد (و حتی اگر دلیلش بیش از این باشد!). با سرمایه گذاری در هر گوشه و کنار با مبلمان هوشمندانه ، با افزایش قد ، با پنهان کردن فضای ذخیره سازی در پشت سر یا آینه ، اتاق خواب یک اتاق خواب کوچک می تواند مانند ساعت کار کند (به زیر تخت بریزد!)

فضای ذخیره سازی را در بالا دیوار قرار دهید !

برای بهینه سازی ظرفیت ذخیره سازی در یک اتاق خواب کوچک ، باید روی قد تمرکز کنید! بنابراین کوچکترین حفره های دیوار قابل استفاده هستند و قسمت بالای درب یا تخت را فراموش نمی کنیم! برای ذخیره سازی بالا ، ما اتاق را از هر زاویه ای اندازه گیری می کنیم و ما برای ذخیره سازی ماژول سرمایه گذاری می کنیم تا خودتان را بسازید. با یا بدون در ، این قفسه ها را با کمد و سبد تزئین می کنیم تا بسته به فصل ، آشفتگی کوچک و لباس هایمان را پنهان کنیم.

یک مینی کمد را در اتاقتان اتخاذ کنید

 

برای چسبیدن به روح یک اتاق خواب کوچک ، به مبلمان کوچک – اما کاربردی – اعتماد می کنیم که نیازهای ما را برآورده می کند. همچنین ، هدف ما بالاتر از عریض است ، ما برای بهینه سازی فضا بیشتر از عمیق را انتخاب می کنیم. ما مبلی را انتخاب می کنیم که راه حل های کاملاً اندیشیده شده: کشوها ، سرسره ها ، کمد را چند برابر کند ، به طوری که متناسب با درخواست ما سازگار می شود و می تواند نوید یک فضای مناسب برای لباس های ما را بدهد.

از سر تختی استفاده بهینه ببرید

برای اینکه سر انبار از بین برود ، با انتخاب یک سر تخته مجهز به انبار ، دو پرنده را با یک سنگ می کشیم. بنابراین ، یا می توانیم لباس های خود را در آن جا قرار دهیم ، یا با ذخیره سازی اشیا and و کتاب های خود در آنجا و آزاد کردن فضای ذخیره سازی در جای دیگر اتاق ، فضای دیگری را ذخیره می کنیم. برای ایجاد ظرفیت بیشتر در فضای ذخیره سازی ، می توان با افزودن یک واحد ذخیره سازی بسیار ساده در پشت تخت ، که به عنوان ذخیره سازی و سر صفحه عمل می کند ، دو منطقه در اتاق خواب ایجاد کنید.

از سبدهای کشویی زیر تخت استفاده کنید

تخت قطعه اساسی اتاق خواب است و فضای زیادی را (اگر نگوییم تمام) را اشغال می کند ، اما اگر شما هم قبلاً لباس خود را پنهان می کردید چه می کنید؟ سبدهای زیبا ، با چرخ یا بدون چرخ تهیه کنید تا لباس های خود را ذخیره کرده و همه را زیر تخت فشار دهید. برای جلوگیری از گرد و غبار ، در صورت امکان یک سبد قابل تعویض ، با درپوش یا پوشش را انتخاب کنید. این ایده صحیحی برای نگهداری لباس های فصلی است که در تمام طول سال به آن نیازی ندارید. در هوای خوب یا زمستان که می آید ، ما تبادل و وایلا را انجام می دهیم!

از تخت خواب های کشو دار استفاده کنید

 

با انتخاب تخت خوابی که کشوها را در خود جای دهید هیچ فضایی تلف نمی شود. عملی و محکم ، آنها به شما امکان می دهند لباس های خود را به طور محتاطانه ذخیره کنید ، همچنین ملافه های تختخواب که بهم ریخته است و هر روز به آنها نیازی ندارید. یک راه حل دو در یک ، موجب صرفه جویی در فضا و زیبایی می شود ، همچنین از جمع شدن گرد و غبار زیر تخت جلوگیری می کند!

از گوشه ها در فضای زیر شیروانی استفاده کنید

 

برای ذخیره سازی کارآمد ، ما یک تکه فضا را هدر نمی دهیم! حتی اگر به این معنی باشد که برای دور انداختن لباس خود کمی خم شوید ، ما یک کمد دیواری کوچک ایجاد می کنیم ، تا فضای زیادی را از دست ندهیم. ما قفسه ها و کشوها را یکپارچه می کنیم ، یک صفحه تلویزیون قرار می دهیم ، یک بار دیگر – تخیل را برای شکل دادن به انباری متناسب با نیازهای ما برای متناسب کردن لباس هایمان در اتاق زیر شیروانی خود نشان می دهیم.

تلاش کنیم لباسهایمان را پشت آینه پنهان کنیم

 

خود را هوشمند نشان دهید! برای لذت بردن از راحتی یک کمد دیواری ، حتی در یک اتاق خواب کوچک و اینکه بتوانید با اطمینان لباس های خود را امتحان کنید ، آینه ایستاده ای را انتخاب کنید که پشت آن جا را پوشانده باشد. با این کار نه تنها می توانید چند قطعه از اتاق رختکن خود را ذخیره کنید ، بلکه لباس های دست دوم اما تمیز خود را در آنجا آویزان کنید یا لباس خود را برای روز بعد آماده کنید. مرتب در برابر دیواری ، نه دیده شده و نه شناخته شده!

لباس ها را به دیوار آویزان کنید

ماهیت ذخیره سازی شاید دقیقاً پنهان کردن چیزی نباشد! قلاب زیبایی کت را انتخاب کنید تا به دیوار آویزان شود تا لباس های شما آویزان شود. به شما این امکان را می دهد که هر اتاق را در حین پرواز بگیرد ، و بدون دردسر و بدون نیاز به فضا مرتب شوید. همچنین می توان کمد لباس را مستقیماً از سقف آویزان کرد ، کت ، کت ، شلوار را بدون نیاز به کمد آویزان کرد و یا قلاب هایی با اندازه های مختلف و در ارتفاع مختلف برای آویز لباس و لوازم جانبی جمع کرد. .

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو