طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ RU  / استودیو معماری و طراحی BE

طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ RU  / استودیو معماری و طراحی BE

طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ RU  / استودیو معماری و طراحی BE : شرح متن ارائه شده توسط معماران. به عنوان اولین فروشگاه قهوه Ru از BTG Homeinns ، مدیریت یک تصویر تجاری روشن و منحصر به فرد به یک موضوع مهم در این پروژه تبدیل شده است. ما به عنوان یک کافی شاپ با آگاهی از برند ، باید یک استراتژی فضایی روشن و قوی برای متحد کردن عملکرد و زیبایی شناسی اتخاذ کنیم تا بتوانیم به ایده آل “خانه” برگردیم.

فضای اصلی چندین گروه را به فضای بزرگی مخلوط کرده و با یکدیگر تداخل می کند ، در حالی که “خانه” به احتمال زیاد با انجام وظایف مختلف توسط اتاق های مختلف و اتصال همزمان یکدیگر. در همین حال ، مانند کافی شاپ نیاز به حمل ویژگی های اجتماعی برای عموم است و همچنین وسیله ای برای ایجاد فعالیت های شهری است. در این راستا ، روش طراحی اتخاذ شده قرار دادن “خانه ای در خانه” است که نه تنها حریم خصوصی و حس قرارگیری در بسیاری از مناطق را تضمین می کند ، بلکه اجازه می دهد از داخل و خارج اتاق نیز جریان داشته باشد.

مردم از حیاط غرق شده به سمت کافه قدم می زنند ، سپس بار و محوطه نمایش دانه های قهوه را مشاهده می کنند. فضای داخلی تنها از عناصر اصلی آجرهای قرمز به عنوان وسیله ای برای بیان استفاده می کند و ریتم فضا را از طریق تفاوت در سبک های روکش دیوار به تصویر می کشد و جریان مردم را به مناطق مختلف هدایت می کند.

چندین سوراخ روی دیوار به فضای دو بعدی شکل گرفته توسط سطح منبسط شده “HOME IN HOUSE” وارد می شوند و به نفوذ دینامیکی و ارتباط فضاهای مجاور پی می برند. دیوار بلند خارج از اتاق یک صفحه نمایش آبی نیلی را نشان می دهد که یک کنتراست شدید بین گرم و سرد داخل و خارج ایجاد می کند.

فضای درونی اتاقی است که می تواند هم به عنوان قهوه و هم به عنوان اتاق جلسات مورد استفاده قرار گیرد که فضای دنج صحنه را نیز ادامه می دهد و در انتها به خانه مسافرخانه منتهی می شود.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو