طراحی و دکوراسیون داخلی کافه باناکادو /گروه معماری و دکوراسیون داخلی آسکا

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه باناکادو /گروه معماری و دکوراسیون داخلی آسکا

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه باناکادو /گروه معماری و دکوراسیون داخلی آسکا : بر اساس توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. در اوایل تابستان امسال ، کافه Banacado واقع در منطقه پر جنب و جوش Vasastan ، استکهلم ، درهای خود را به روی عموم باز کرد. ASKA با تبدیل مساحت 70 متر مربع خود به یک چشم انداز رویایی پر جنب و جوش به این برند هویت فیزیکی داد.

مقدار زیادی نور فوراً شما را به فضایی عجیب و غریب می برد ، جایی که غذای خوش طعم و رنگارنگ به طور طبیعی با محیط ترکیب می شود. برای افزودن فضای جنوبی ، عناصر طراحی خاصی مانند اصطلاحات قفسه ها ، قوس ها و کف شطرنجی رنگ آمیزی شده از زیبایی کوبا الهام گرفته شده است.

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ باناکادو

هنگام ورود به فضا در کافه باناکادو ، یک نور زرد کمرنگ شما را فرا گرفته است ، شبیه به یک لنز قهوه ای ، و شما را بخشی از یک فیلم قدیمی می کند. مفهوم محیطی که در آن “زمان می ایستد” با لایه ظریف جزئیات قدیمی مانند پخش کننده lp و دیوار پولاروئید که ذهن شما را به دوران دیگری می برد ، تقویت می شود. به منظور ایجاد فضایی سورئال و رویایی ، معماران بیشتر در صنعت فیلم به دنبال الهام بودند.

طراحی داخلی کافی شاپ

عشق شرکت به زمینه های بین رشته ای مانند طراحی اشیاء و هنر نیز وجود دارد. لامپ های راه راه دستی که برای این پروژه خاص توسط هنرمند شیشه ای Ulla Gustafson طراحی شده اند ، ما را به یاد کارامل های پولکا می اندازد و جلوه ای بازیگوش به محیط می بخشد. در حالی که انگیزه های امپرسیونیستی نقاش کارل پالمه ، لحن شاعرانه فضا را برجسته می کند.

طراحی داخلی کافی شاپ

Banacado مطمئناً در رستوران و کافه باناکادو در استکهلم به خاطر جاه طلبی اش در تلاش برای داشتن ظاهری جسورتر و بین المللی برجسته است. آینه ها و مصالح بزرگ مانند کاشی ، ترازو و فولاد ضد زنگ به این ظاهر لوکس می افزایند و منوی کافه “صبحانه در تمام روز” را که بیشتر در شهرهایی مانند لندن یا نیویورک یافت می شود ، تکمیل می کنند.

طراحی داخلی کافی شاپ

برای اینکه مفهوم واقعاً به مرحله اجرا برسد ، دو معمار تلاش زیادی برای طراحی جزئیات و کار در مقیاس ها و رشته های مختلف انجام دادند. معماران طراحی گرافیکی و لوگو تایپ و همچنین برخی از مبلمان کافه را انجام دادند.

طراحی داخلی کافی شاپ

یکی از قطعات طراحی خود استودیو معماری ASKA که بسیار متمایز است ، جداول است. الگوی مربع رویی ساخته شده از کاشی های اکر و یک دوغاب زرد روشن به خوبی با کف بتنی شطرنجی زرد هماهنگ می شود ، در حالی که نگهدارنده قاشق و چنگال یکپارچه جنبه کاربردی را اضافه می کند.

مشخصات پروژه کافه باناکادو :

کاربری پروژه : فضای داخلی فروشگاه قهوه خانه

محل ساخت پروژه : استکهلم سوئد

معماران پروژه : ASKA

مساحت پروژه : 70 متر مربع

سال ساخت پروژه : 2021

عکس های پروژه : میکائیل لوندبلاد

 

منبع : WWW.ARCHDAILY.COM

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو