طراحی و دکوراسیون داخلی کافه اندازه گیری خوب / گروه معماری وی آر هامبل

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه اندازه گیری خوب / گروه معماری وی آر هامبل

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه اندازه گیری خوب / گروه معماری وی آر هامبل

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه اندازه گیری خوب / گروه معماری وی آر هامبل : با توجه به توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. در میان ملیله‌های قدیمی و جدید که این خیابان نمادین را تشکیل می‌دهند، قرار گرفته است. یک ساختمان پر از تاریخ، خانه Good Measure خواهد بود. این ساختمان قبلاً Bosari Cycles را در خود جای داده بود که برای 80 سال عجیب و غریب یکی از ستون های اصلی خیابان Lygon بود.

مکانی که می‌تواند شما را از روز تا شب ببرد، Good Measure وقتی در خیابان راه می‌روید علاقه‌تان را جلب می‌کند، اما همچنان به راحتی در محیط اطراف خود مستقر می‌شوید. ما از سقف برای بازی با نور و ایجاد دو فضای مجزا در یک اتاق استفاده کردیم.

رو به جلو، یک فضای بلند و مطبوع در کنار پنجره، مکان مناسبی برای نشستن با قهوه صبحتان است. بعداً در روز برگردید و در فضای صمیمی تر اطراف بار برای یک کوکتل مستقر شوید.

نوار یک بوم خالی است، به عنوان پس زمینه ای برای تیم برای انجام جادوی خود عمل می کند. ما یک شبکه چوبی ساده طراحی کرده‌ایم که در لایه‌ای غنی از رنگ غوطه‌ور شده است تا به بچه‌ها چارچوبی بدهیم تا هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند.

مشخصات کلی پروژه :

کاربری : کافی شاپ، فضای داخلی کافی شاپ

محل ساخت : کارلتون، استرالیا

معماران: گروه وی آر هامبل

مساحت : 190 متر مربع

سال ساخت : 2021

عکس ها: آرون پولس

 

 

منبع : archdaily

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو