طراحی و دکوراسیون داخلی هشت آشپزخانه U شکل

طراحی و دکوراسیون داخلی هشت آشپزخانه U شکل

طراحی و دکوراسیون داخلی هشت آشپزخانه U شکل : هشت آشپزخانه جمع و جور U شکل که توسط معماران طراحی شده است. در آخرین سری از سری مطالب دکوراسیون داخلی پویانو ما به بررسی چیدمان آشپزخانه می پردازیم ، ما هشت نمونه از بایگانی سایت Dezeen را با پیکربندی های U شکل برای استفاده بهینه از فضا انتخاب کرده ایم.

همانطور که از نامش پیداست ، آشپزخانه های U شکل از سه میز کار تشکیل شده اند که به شکل یک مستطیل باز ساخته شده اند. چیدمان عملی که در فضای داخلی کوچکتر محبوب است ، فضای کافی برای تهیه غذا با فضای ذخیره سازی در زیر و در کابینت های دیواری بالا ایجاد می کند.

این طرح همچنین یک مثلث کار جمع و جور و کارآمد را ایجاد می کند ، و همه چیز نزدیک به دست است.

شکل U از متداول ترین طرح های آشپزخانه به همراه آشپزخانه های یک جداره ، آشپزخانه های جزیره ای ، آشپزخانه های توری و آشپزخانه های شبه جزیره است.

این آخرین خلاصه سری Dezeen Lookbooks است که الهام بصری برای خانه است. دور قبلی شامل اتاقهای نشیمن با قفسه بندی بیانیه ، حمام آبگرم مانند و فضای کار در خانه است.

آپارتمان پاریس ، فرانسه ، توسط سوفی دریز

Sophie Dries ، معمار فرانسوی ، دو آپارتمان در اواسط قرن نوزدهم در پاریس را با هم ترکیب کرد و یک آپارتمان بزرگ ایجاد کرد.

در مرکز آپارتمان ، این آشپزخانه U شکل کابینت های دیواری و کف خاکستری تیره را با میزهای کار ، دیوارها ، کف و سقف قرمز رنگ ترکیب کرده است.

Delawyk Module House ، انگلستان ، توسط R2 Studio

R2 Studio فضای داخلی بازی را در این خانه 1960 در یک ملک شورای لندن ایجاد کرد. این آشپزخانه در کنار یک اتاق نشیمن و غذاخوری با طرح باز قرار گرفته است ، واحدهای زرد و کاشی های سفارشی رنگ نارنجی را ترکیب می کند.

میزهای آشپزخانه به شکل U با سینک ظرفشویی در زیر پنجره و یک بازوی U جدا شده از آشپزخانه از سایر مناطق مشترک چیده شده اند.

آپارتمان هایگیت ، انگلستان ، توسط سورمان وستون

آشپزخانه و فضای زندگی در این آپارتمان کوچک که در یک بلوک مسکونی در دهه 1920 ساخته شده است ، توسط یک پنجره چوبی با قاب چوبی بهم متصل می شوند.

در داخل آشپزخانه کوچک ، سینک ظرفشویی زیر یک پنجره باریک با صفحات آشپزخانه به رنگ آبی فیروزه ای منبت کاری شده با الوار ساخته شده است تا یک پایان مانند تراسو ایجاد کند ، که در امتداد دیوارها قرار گرفته است. اتاق با کابینت های ساخته شده از صفحات فلوت بلوط ساخته شده با دستگیره های برنجی به پایان رسیده است.

Ruffey Lake House ، استرالیا ، توسط Inbetween Architecture

استودیوی محلی Inbetween Architecture خانه ای را در اواخر قرن بیستم در ملبورن تعمیر اساسی کرد تا خانه ای برای یک خانواده 5 نفره ایجاد کند.

طبقه همکف باز شد تا یک فضای نشیمن و غذاخوری با نقشه باز ایجاد شود که از آشپزخانه پایین می آید. این اجاق گاز در انتهای U قرار داشت و یک دستشویی در آن قرار داشت و از طرف دیگر فضای لازم برای تهیه غذا وجود داشت.

آپارتمان بارسلونا ، اسپانیا ، توسط آدریان الیزالد و کلارا اوکانا

معماران اسپانیایی ، آدریان الیزالد و کلارا اوکانا ، آشپزخانه را در طاقچه ای فرو بردند که با تخریب دیوارهای داخلی این آپارتمان در محله ایکسپمل در بارسلون ، باقی مانده بود.

آشپزخانه نامتقارن که بیشتر از یک U شکل J دارد ، توسط کف کاشی کاری تعریف می شود. پیشخوان سفید به دور سه دیواره می پیچد و به قسمت نشیمن گسترش می یابد ، که با کف پوش از چوب برجسته می شود.

کارلتون هاوس ، استرالیا ، توسط معماران Reddaway

با نورگیر ، آشپزخانه فضاهای بسته تری را در ساختار اصلی این خانه از یک فضای بزرگ نشیمن و غذاخوری در یک فضای داخلی جدا می کند.

آشپزخانه ، که دارای یک میز پیشخوان مرمر در بالای کابینت های صورتی است ، از دیوار به شکل J گسترش یافته و فضای آماده سازی و پخت و پز غذا را تا حدی محصور کرده است.

آشپزخانه کوک ، انگلستان ، توسط معماران Fraher

معماران Fraher برای ایجاد یک آشپزخانه بزرگتر برای مشتریانی که عاشق آشپزی هستند ، یک الوار چوبی سیاه رنگ به این آپارتمان در لندن اضافه کردند.

یک پنجره به سمت دیوار گسترش می یابد تا یک چراغ سقفی را گسترش دهد که طول آشپزخانه را گسترش می دهد ، و دارای یک میز پیشخوان بتونی منفرد و درجا است.

کابینت های تخته سه لا رنگ آمیزی شده دارای الگوهایی از سوراخ های سوراخ شده تصادفی است که دو برابر دسته های فرو رفته است.

HB6B – یک خانه ، سوئد ، توسط کارن ماتز

کارن ماتز این آشپزخانه را در یک آپارتمان کوچک به مساحت 36 متر مربع که برای خودش طراحی کرده ایجاد کرده است.

پیشخوان انتهایی حاوی سینک ظرفشویی و اجاق گاز است ، در حالی که یکی از بازوها را می توان به عنوان میله صبحانه استفاده کرد. بازوی سوم دارای فضای ذخیره سازی است و از یک طرف اتاق خواب میان طبقه بزرگ آپارتمان پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو