طراحی و دکوراسیون داخلی مفصل برگر تورین

طراحی و دکوراسیون داخلی مفصل برگر تورین

طراحی و دکوراسیون داخلی مفصل برگر تورین : گروه معماری Masquespacio مفصل برگر طراحی شده با رنگ های متنوع را در تورین طراحی می کند. آژانس طراحی اسپانیایی Masquespacio فضای داخلی زنجیره فست فود ایتالیایی Bun’s شعبه تورین را ایجاد کرده است که ترکیبی از بلوک های صورتی و سبز و یک مکان نشیمن آبی است که به صورت یک استخر شنا طراحی شده است.

Bun Turin یک مفصل همبرگر است که هویت جسورانه خود را از اولین رستوران Bun در میلان می گیرد که توسط Masquespacio نیز طراحی شده است.

کریستف پناس ، بنیانگذار ماسک پاسیو به دزین گفت: “مشتری هدف این رستوران ، سبک زندگی شهری افراد متولد اواخر هزاره و نسل جدید Z است.”

 

باربرگر در تورین است

مفصل همبرگر که با سه منطقه رنگارنگ مشخص شناخته می شود ، از رنگ های صورتی ، آبی و سبز استفاده می کند تا بتواند فضاهای مختلف رستوران را با بازی کند.

بخش ها به گونه ای طراحی شده اند که سه پنجره بزرگ رستوران هر رنگ را به عنوان یک فضای جداگانه مسدود شده از بیرون نشان می دهد.

بخش های سبز و صورتی در رستوران وجود دارد

با ورود به بون تورین ، یک میله سفارش دهنده و نوشیدنی و یخچال بستنی رنگی که در سایه ای خاکستری از علامت تجاری سبز رستوران قرار دارد ، پذیرایی می شوند.

تابلوهای منوی دیجیتال روشن با لهجه های طلا گزینه های غذایی رستوران را نشان می دهد ، در حالی که نسخه ای از همان آرم برگر نئون موجود در شعبه میلان در میلان از یک ستون نزدیک می درخشد.

علامت برگر نئون از یک ستون می درخشد

صورتی و آبی برای دو قسمت مختلف صندلی استفاده می شود که هر دو با مبلمان داخلی ساخته شده اند.

در قسمت صورتی ، یک میز مرکزی که تا حدی به رنگ سبز در امتداد بخشهای صورتی و سبز رستوران قرار گرفته است.

پله های ترازوی صورتی شکر و مایل به زرد که مضاعف می شوند ، بازدیدکنندگان را به سمت صندلی هایی می اندازند که در غرفه های قوسی در قسمت نشیمن صورتی قرار دارند ، که توالت های مشترک برگر را نیز در خود جای داده است.

فضای نشیمن صورتی دارای پله های ترتزو است

فضای نشیمن کاملاً آبی بون تورین از کاشی های کم رنگ ساخته شده است که به شکلی شبیه استخر شنا طراحی شده اند. پناس گفت: “هنگامی که هویت بان را تعریف کردیم ، پروژه را به صورت سه بعدی توسعه دادیم.”

این طراح ادامه داد: “در پایان روند ، ما آزمایشات زیادی انجام می دهیم تا به ترکیب صحیح رنگ و مواد برسیم.”

“در این مورد ، ما گزینه های مختلفی برای ترکیب رنگ داشتیم ، که همه به مخاطبان جوان تر تمرکز داشتند.”

از نردبان های استخر تمسخرآمیز استفاده می شود که هدف آنها ایجاد حس شناور بودن در آب هنگام غذا خوردن به بازدید کنندگان است.

فضای نشیمن به رنگ آبی به استخر شنا شباهت بیشتری دارد

به غیر از کاشی های کمپلمان ، تمام مبلمان Bun Turin توسط Masquespacio طراحی شده است.

پناس توضیح داد: “برای مشتریان مهم است که فضاهای Bun را در هر کجا که قرار بگیرند بتوان شناخت.”

“به همین دلیل ، طراحی تکامل می یابد و در هر فضا کمی متفاوت است ، اما هویت واضحی را حفظ می کند.”

هر قسمت توسط یک پنجره بزرگ به خیابان آشکار می شود

Masquespacio یک آژانس طراحی مستقر در والنسیا است که در سال 2010 توسط Penasse و Ana Milena Hernández Palacios تاسیس شد ، که به دلیل استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی مشهور است.

از دیگر پروژه های اخیر این استودیو می توان به مسکن دانشجویی مسدود شده با رنگ در بیلبائو ، و یک رستوران گچ بری و سفالی در شهر آراگون اسپانیا اشاره کرد که از شکل های پیچشی که توسط کوه های پیرنه در نزدیکی آن اطلاع داده شده است ، ساخته شده است.

عکاسی پروژه فوق توسط Gregory Abbate انجام شده است.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو